Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 17.10.2014 2:43

To máme na Hojsovce taky :D

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od willyjeff » 17.10.2014 1:00

von Špilberk píše:Info. panel ve vozovně hlásí, že od 13.10. se zvyšuje rychlost na R1 z 30 na 40 km/h do obou směrů. =D> @3646
A je to pěknej hukot jet do odbočky proti hrotům 40 :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 10.10.2014 15:53

Info. panel ve vozovně hlásí, že od 13.10. se zvyšuje rychlost na R1 z 30 na 40 km/h do obou směrů. =D> @3646

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od jeffer » 08.10.2014 19:27

Ako obvykle: pri prechádzaní na červenú alebo mimo prechod som ochotný dať 100 Kč za každého ďalšieho účastníka premávky, ktorého obmedzím a 1000 Kč za každého ďalšieho, ktorého ohrozím.

A už som si vylial srdce inde, ale skopírujem to aj sem: Akurát včera sa veziem tadiaľto http://mapy.cz/s/dnlB smerom na Radotín a za mnou auto, a to akurát tak, že by ma predbiehalo na priecestí. Čo na tom, že je to zakázané, čo na tom, že sám idem (skoro) 30 a cez kríže aj tak viac nesmie… Ale tu sa nebrzdí, veď tu vlak nešiel snáď nikdy…

No inu, nabehnem si do stredu pruhu, aby ma na priecestí nevytlačil na kraj a ja som prípadne neskončil kolesom v žliabku. 10 metrov pred priecestím je za mnou a trúbi. Cez priecestie vlna (stred–kraj–koľaje–stred) aby som prechádzal cez koľaje pod aspoň trochu väčším uhlom a nezapadol. Potom už na kraj.

Vodičovi za mnou to možno pripadá ako prasácke chovanie, ale je určite bezpečnejšie, ako keby som sa nechal predbiehať na priecestí a nemal priestor pre väčší uhol prejazdu.

Dnes zas autobusák: krátka výstraha, zavrieť dvere a štart akurát v momente, keď je cyklista v polovici dĺžky autobusu. Ktovie, či vôbec blinker vyhodil, resp. kedy. No nemal na to, chudák, čas, okrem stanicovania ešte riešil noty a mobil. Našťastie si ho všimol tak, že ho nezložil.

Z pohľadu cyklistu (a mám aj pohľad motoristický) sú normálni vodiči, a sú tí, čo sa vždy niekam ponáhľajú a tak hrajú hru na čo najmenšiu vzdialenosť medzi spätným zrkadol (kolesami v prípade kamiónov) a riadilami, a to niekedy aj tí z protismeru, ktorí občas cyklistu neberú za prekážku pri predbiehaní.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 08.10.2014 16:37

Marek B. píše:
gabuliatko píše:Je to dobrý, taky do nás mohl nabourat nebo udělat myšku a předjet nás a natlačit do pangejtu.
Tohle se mi nedávno málem stalo s podnikovým autem a zapnutými oranžovými majáky. Ten magor byl schopen se do nás nabourat, jenom aby dokázal, že má na vrch.

Petrpes: Město je tu pro lidi, ne pro auta. V Norsku nebo podle praxe třeba v Londýně je červená pro chodce pouze doporučující. Což by se mělo zavést i u nás. Nic nejede - jdu.
Ale pak při nehodě půjde plná odpovědnost za chodcem. Nemám problém. Jinak jsem tvrdě proti, protože to by byla další justiční past na řidiče IAD...

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Marek B. » 08.10.2014 16:17

gabuliatko píše:Je to dobrý, taky do nás mohl nabourat nebo udělat myšku a předjet nás a natlačit do pangejtu.
Tohle se mi nedávno málem stalo s podnikovým autem a zapnutými oranžovými majáky. Ten magor byl schopen se do nás nabourat, jenom aby dokázal, že má na vrch.

Petrpes: Město je tu pro lidi, ne pro auta. V Norsku nebo podle praxe třeba v Londýně je červená pro chodce pouze doporučující. Což by se mělo zavést i u nás. Nic nejede - jdu.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 08.10.2014 9:57

Bordel je na silnicích celkově ale nemohu si pomoci, páchání přestupků proti PSP vidím takto:

1) kolisti a chodci (červená pro ně takřka nic neznamená+spoustu dalšího)
2) automobilisti
3) kamiony (možná 2 místo)
4) autobusy (cizí)
5) autobusy (DPP)
6) TRAM

Nebo to snad někdo vidíte jinak :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 08.10.2014 9:37

Láda: To bych nechal na posouzení správního orgánu. Víc se k tomu vyjadřovat nebudu.

thriller2: Zlobu ani ne. Jsem doma klidas, ale když mám tři takového kokoty za 5 km cesty, tak už to je na pováženou.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 08.10.2014 8:12

Teda 9001, ty máš v sobě víc zloby než deset normálních lidí dohromady. To musíš mít doma peklo.
Přesně jak říká gab.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Láďa » 08.10.2014 6:51

sebi píše:Stejnětak na silnici jsou pro mne jako cyklistu mnohem příjemnější společníci auta, protože od těch je jasné, co čekat.
Předjíždění s minimálním odstupem ve vysoké rychlosti a zapnuté ostřikovače jako bonus.

Kdybych to měl nějak zhodnotit, tak z cyklistického hlediska na silnici nejraději potkávám kamiony, pak autobusy a motorky a vzadu za tím vším jsou auta... Kamiony na 1. místě mohou být pro někoho záhadou, ale řidiči kamionů pří řízení používají mozek a předjíždějí zpravidla s bezpečným odstupem, protože si uvědomují, že musí brát ohled i na ostatní a jsou si vědomi možných následků svého jednání. U řidičů aut je toto celkem výjimkou. 9001 je jasným a typickým příkladem.

9001: Nějak jsi se zapomněl (nebo nechtěl?) vyjádřít k mému dotazu ohledně cyklisty, který by kvůli tvému bezohlednému jednání mohl skončit pod tvým autem...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 07.10.2014 16:21

Sebi: Myslím, že si to vystihl nejlépe jak to šlo. =D>

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 07.10.2014 15:46

Mimochodem, k tomu setrvání cyklisty na místě v koloně aut zmíněném Sebim, onehdá mě policistka řídící křižovatku jebala za to, že jsem zůstával vzadu v řadě aut a nepředjel je a nepostavil se na křižovatce na první místo. Takže tolik asi k tomu, co vás řidiče gumokolů nejvíc se-re na cyklistech.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od gabuliatko » 07.10.2014 14:41

thriller2 píše:Já se zase setkávám s arogantními řidiči aut.
O tom není nejmenšího sporu, zrovna na mne včera jeden zazadu blikal (já seděl též v gumokolu) že jsem si dovolil zastavit na STOPce. Ale piše se zde o cyklistech. Když se mne žena zeptala co že to ten vůl dělá, tak jsem s úsměvem odvětil Je to dobrý, taky do nás mohl nabourat nebo udělat myšku a předjet nás a natlačit do pangejtu.
Já si vždy řeknu že když se nemůže realizovat doma v posteli tak to dělá na silnici. A je jedno, zda je to řidič tramvaje, autobusu, auta nebo pumpičkář. A snažím se ze všech sil neoplácet.

sebi
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 18.5.2013 16:25

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od sebi » 07.10.2014 13:48

thriller2 píše:Já se zase setkávám s arogantními řidiči aut. Takže buď si vymýšlíš nebo nejsi objektivní.
Já mám po městě na kole dost slušný nájezd a musím říct, že 90% "procyklistických" opatření vede jen ke zhoršení situace - cyklisté se chovají jako větší a větší prasata.

Stejnětak na silnici jsou pro mne jako cyklistu mnohem příjemnější společníci auta, protože od těch je jasné, co čekat. Od cyklistů ale? Kteří z nich budou dodržovat předpisy a kteří ne? Většina není ani schopna počkat na svém místě v koloně aut, nebo se na semaforu nepřejet podívat na chodeckou zebru vedle... Na zabití!

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 07.10.2014 12:50

9001 píše:... Bohužel se spíš setkávám, že cyklisté jsou arogantní zato motorkáři jsou většinou v pohodě...
Já se zase setkávám s arogantními řidiči aut. Takže buď si vymýšlíš nebo nejsi objektivní.

Odpovědět