Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jo, to mi asi taky vyh0vnovalo víc. Dalo se najet do nastupní a nechat odbavovat zatímco si ještě člověk odskočil. Za deště vůbec user friendly a při té kapacitě smyčky i tram friendly.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hlavně neví, kdy ty čočky padnou. Mně osobně to navolení kličkou taky vyhovovalo.MF píše: Dneska je švec línej
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
když se tam chodilo volit čočky, tak každý nahlédl na druhý vůz. Dneska je švec línej zvednut
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bílou Horu jsme tu už řešili: Jediné řešení je vybudovat novou civilizovanou smyčku, se kterou počítá i územní plán už 16 let. Zodpovědní by se měli přestat šťourat v nose a vymýšlet hovadiny, a měli by zařídit zrušení téhle pravěké smyčky.Karosák píše:Ty nástupní v oblouku...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ty nástupní v oblouku...nevím, jak to vychytat technicky, a u článkových vozů, ale co nějakým žbrblením zatarasit zadní část ostrůvků a umožnit nástup jen do 1. vozu, kam je ještě vidět? Nebylo by to kontraproduktivní? Myslíte, že by se do zábradlí zamotávali o to více? A nebyl ky to pak jejich problém?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak asi estetické hledisko Nebo se čerpají dotace a jenom dají nové, no...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
slonik: no dobrý... , až na to, že tramvajová smyčka není veřejné prostranství, ale drážní těleso, a nikdo tam nemá co pohledávat.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To asi IPR zasáhl. Protože zábrany ve veřejném prostranství musí pryč VŠUDE, za každou cenu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jo, to by mě taky zajímalo, co se chystá (prodloužení TT na Jižní Město asi ne... ). Jen doufám v dočasnost a návrat toho vnějšího zábradlí. Vnitřní zábradlí bylo vždycky na nic, to mi nevadí, že je pryč, ale to vnější (https://www.google.cz/maps/@50.050072,1 ... _EbCLA!2e0) chci rozhodně nazpátek
Včera jsem měl l.24 a lidi samozřejmě začínají courat smyčkou mezi tramvajemi, protože proč by šli takhle (http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... QI6DQPI0R3), když můžou jít takhle (http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... PIN1RxKvQt)
Zrovna chvíli před odjezdem mi kolem tramvaje prošla i učitelka se štrůdlem harantů. Místo toho, aby je učila, že se chodí po chodníku, tak je táhla těsně podél tramvaje stojící ve smyčce. Já si jich všiml jen díky tomu, že jsem měl 15T s kamerami. Tramvaje stojí ve smyčce v oblouku, takže není šance zjistit, že podél tramvaje někdo leze. A za tmy to bude ještě horší.
Takže opravdu doufám v dočasnost odstranění zábradlí. Kdyby to náhodou, nedej bože, měl být nový trvalý stav, tak tímto gratuluji autorovi nápadu, že se mu podařilo vytvořit nový problém na novém místě.
Včera jsem měl l.24 a lidi samozřejmě začínají courat smyčkou mezi tramvajemi, protože proč by šli takhle (http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... QI6DQPI0R3), když můžou jít takhle (http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... PIN1RxKvQt)
Zrovna chvíli před odjezdem mi kolem tramvaje prošla i učitelka se štrůdlem harantů. Místo toho, aby je učila, že se chodí po chodníku, tak je táhla těsně podél tramvaje stojící ve smyčce. Já si jich všiml jen díky tomu, že jsem měl 15T s kamerami. Tramvaje stojí ve smyčce v oblouku, takže není šance zjistit, že podél tramvaje někdo leze. A za tmy to bude ještě horší.
Takže opravdu doufám v dočasnost odstranění zábradlí. Kdyby to náhodou, nedej bože, měl být nový trvalý stav, tak tímto gratuluji autorovi nápadu, že se mu podařilo vytvořit nový problém na novém místě.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Chystá se něco na Spořilově? Zmizelo tam veškeré zábradlí co bylo ve smyčce i co bylo kolem.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Už jsem měl tu čest- ten mys na Fuckultě bude přísnej :-S Pro bezpečnost odbavení jasné +, ale pro ty permanentní strůdly co tam jsou je to trágoš. Jediné co tomu trochu pomůže, se je mys "za rohem" takže IAD snad bude najíždět na koleje až těsně přes ním. Jinak zastávka hezká, ale ta trať nám taky stárne. Třeba se k mysu budou vázat i nějaká bumlíková opatření při nějaké budoucí RTT...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Co si budeme nalhávat. Dědina je ekonomický nesmysl a lidi nepresvědčilo ani zhoršení autobusů, které tam ROPID udělal... Takže ano, tam se jim nedivím...kruťák píše:Ono vybudovat tramvaj na poli bude o něco jednodušší než na sídlišti, viz Dědina a akce "Fakof tramvaj, my chcem parkovací místa před barákem a ticho".
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ono vybudovat tramvaj na poli bude o něco jednodušší než na sídlišti, viz Dědina a akce "Fakof tramvaj, my chcem parkovací místa před barákem a ticho".
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Za nebudování tramvaje žalovat nejde. Ono by stačilo tam tu tramvaj budovat až tehdy, až se opravdu začne stavět. Zatím tam za 10 let od existence trati vznikl jen jeden domovní blok v docházkové vzdálenosti od nynější zastávky. Jsou v Praze jiná místa kde by TT byla potřebnější. Někde na ni čekají už desetiletí a kolem stojí vzrostlá sídliště, tak proč tady obsluhovat pole mezi dvěma vesnicemi? Vede tam ulice K Barrandovu, na ní jsou mimoúrovňově přístupné autobusové zastávky. Až tudy budou jezdit autobusy plně obsazené, začne mít tramvaj smysl, tak jako dřív na Barrandovském sídlišti. Zatím tam ty autobusy ani nejezdí.Proxy píše:Tak v územním plánu je zaneseno, že se na tomto území bude stavět, takže to rozhodnutí už padlo v minulosti. Tady by to Tonda Blaník mohl maximálně změnit na pole či louky a vlastníci pozemků by mohli žalovat město za zmařenou investici
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Poloha tratě a zastávky jsou stále uvažovány stejně. Dopravní podnik v tuto chvíli řeší jen holou trať. Podoba okolí je v rukou IPR a nyní i městské části.von Špilberk píše:Proxy: Tento projekt http://www.metroprojekt.cz/files/A2_002 ... ituace.pdf) platí nebo nějaká zásadní změna
Tak v územním plánu je zaneseno, že se na tomto území bude stavět, takže to rozhodnutí už padlo v minulosti. Tady by to Tonda Blaník mohl maximálně změnit na pole či louky a vlastníci pozemků by mohli žalovat město za zmařenou investiciKarosák píše:P_V: Ano, tuto myšlenku jsem také postřehl, ale obávám se, že stavět v brownfieldu, kde si nejdříve musím připravit ten field, je asi větší/dražší opruz. To je: památkáři, hluk, prach, sousedi, výška, napojení na stávající infra... Snad platí obecně ve stavařině, že cokoli bourat a upravovat je dražší, než postavit nové. Takže se brnkne Blaníkovi a v klidu si postavím a prodám co potřebuju na louce u Slivence, kam mi ještě "za erár" přitáhnou tramvaj Ale nejsem z oboru, takže to říkám s ironickým zabarvením.