Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 06.6.2015 15:15

Jo, to mi asi taky vyh0vnovalo víc. Dalo se najet do nastupní a nechat odbavovat zatímco si ještě člověk odskočil. Za deště vůbec user friendly a při té kapacitě smyčky i tram friendly.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 06.6.2015 8:17

MF píše: Dneska je švec línej
Hlavně neví, kdy ty čočky padnou. Mně osobně to navolení kličkou taky vyhovovalo.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MF » 06.6.2015 8:07

když se tam chodilo volit čočky, tak každý nahlédl na druhý vůz. Dneska je švec línej zvednut :zadnice

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 06.6.2015 7:49

Karosák píše:Ty nástupní v oblouku...
Bílou Horu jsme tu už řešili: Jediné řešení je vybudovat novou civilizovanou smyčku, se kterou počítá i územní plán už 16 let. Zodpovědní by se měli přestat šťourat v nose a vymýšlet hovadiny, a měli by zařídit zrušení téhle pravěké smyčky.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 05.6.2015 11:42

Ty nástupní v oblouku...nevím, jak to vychytat technicky, a u článkových vozů, ale co nějakým žbrblením zatarasit zadní část ostrůvků a umožnit nástup jen do 1. vozu, kam je ještě vidět? Nebylo by to kontraproduktivní? Myslíte, že by se do zábradlí zamotávali o to více? A nebyl ky to pak jejich problém?

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od slonik » 04.6.2015 18:31

Tak asi estetické hledisko :D Nebo se čerpají dotace a jenom dají nové, no...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 04.6.2015 14:43

slonik: no dobrý... :D , až na to, že tramvajová smyčka není veřejné prostranství, ale drážní těleso, a nikdo tam nemá co pohledávat. :?

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od slonik » 04.6.2015 12:05

To asi IPR zasáhl. Protože zábrany ve veřejném prostranství musí pryč VŠUDE, za každou cenu :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 03.6.2015 10:24

Jo, to by mě taky zajímalo, co se chystá (prodloužení TT na Jižní Město asi ne... :lol: ). Jen doufám v dočasnost a návrat toho vnějšího zábradlí. Vnitřní zábradlí bylo vždycky na nic, to mi nevadí, že je pryč, ale to vnější (https://www.google.cz/maps/@50.050072,1 ... _EbCLA!2e0) chci rozhodně nazpátek :!:
Včera jsem měl l.24 a lidi samozřejmě začínají courat smyčkou mezi tramvajemi, protože proč by šli takhle (http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... QI6DQPI0R3), když můžou jít takhle (http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... PIN1RxKvQt) :?: #-o :roll:
Zrovna chvíli před odjezdem mi kolem tramvaje prošla i učitelka se štrůdlem harantů. Místo toho, aby je učila, že se chodí po chodníku, tak je táhla těsně podél tramvaje stojící ve smyčce. (-X :? Já si jich všiml jen díky tomu, že jsem měl 15T s kamerami. Tramvaje stojí ve smyčce v oblouku, takže není šance zjistit, že podél tramvaje někdo leze. A za tmy to bude ještě horší.

Takže opravdu doufám v dočasnost odstranění zábradlí. [-o< [-o< Kdyby to náhodou, nedej bože, měl být nový trvalý stav, tak tímto gratuluji autorovi nápadu, že se mu podařilo vytvořit nový problém na novém místě. :prase

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Pepa » 03.6.2015 9:56

Chystá se něco na Spořilově? Zmizelo tam veškeré zábradlí co bylo ve smyčce i co bylo kolem.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 27.5.2015 14:22

Už jsem měl tu čest- ten mys na Fuckultě bude přísnej :-S Pro bezpečnost odbavení jasné +, ale pro ty permanentní strůdly co tam jsou je to trágoš. Jediné co tomu trochu pomůže, se je mys "za rohem" takže IAD snad bude najíždět na koleje až těsně přes ním. Jinak zastávka hezká, ale ta trať nám taky stárne. Třeba se k mysu budou vázat i nějaká bumlíková opatření při nějaké budoucí RTT...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 25.5.2015 16:02

kruťák píše:Ono vybudovat tramvaj na poli bude o něco jednodušší než na sídlišti, viz Dědina a akce "Fakof tramvaj, my chcem parkovací místa před barákem a ticho".
Co si budeme nalhávat. Dědina je ekonomický nesmysl a lidi nepresvědčilo ani zhoršení autobusů, které tam ROPID udělal... Takže ano, tam se jim nedivím...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 25.5.2015 13:18

Ono vybudovat tramvaj na poli bude o něco jednodušší než na sídlišti, viz Dědina a akce "Fakof tramvaj, my chcem parkovací místa před barákem a ticho".

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 25.5.2015 11:45

Proxy píše:Tak v územním plánu je zaneseno, že se na tomto území bude stavět, takže to rozhodnutí už padlo v minulosti. Tady by to Tonda Blaník mohl maximálně změnit na pole či louky a vlastníci pozemků by mohli žalovat město za zmařenou investici :wink:
Za nebudování tramvaje žalovat nejde. Ono by stačilo tam tu tramvaj budovat až tehdy, až se opravdu začne stavět. Zatím tam za 10 let od existence trati vznikl jen jeden domovní blok v docházkové vzdálenosti od nynější zastávky. Jsou v Praze jiná místa kde by TT byla potřebnější. Někde na ni čekají už desetiletí a kolem stojí vzrostlá sídliště, tak proč tady obsluhovat pole mezi dvěma vesnicemi? Vede tam ulice K Barrandovu, na ní jsou mimoúrovňově přístupné autobusové zastávky. Až tudy budou jezdit autobusy plně obsazené, začne mít tramvaj smysl, tak jako dřív na Barrandovském sídlišti. Zatím tam ty autobusy ani nejezdí.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Proxy » 25.5.2015 7:39

von Špilberk píše:Proxy: Tento projekt http://www.metroprojekt.cz/files/A2_002 ... ituace.pdf) platí nebo nějaká zásadní změna :?:
Poloha tratě a zastávky jsou stále uvažovány stejně. Dopravní podnik v tuto chvíli řeší jen holou trať. Podoba okolí je v rukou IPR a nyní i městské části.
Karosák píše:P_V: Ano, tuto myšlenku jsem také postřehl, ale obávám se, že stavět v brownfieldu, kde si nejdříve musím připravit ten field, je asi větší/dražší opruz. To je: památkáři, hluk, prach, sousedi, výška, napojení na stávající infra... Snad platí obecně ve stavařině, že cokoli bourat a upravovat je dražší, než postavit nové. Takže se brnkne Blaníkovi a v klidu si postavím a prodám co potřebuju na louce u Slivence, kam mi ještě "za erár" přitáhnou tramvaj :twisted: Ale nejsem z oboru, takže to říkám s ironickým zabarvením.
Tak v územním plánu je zaneseno, že se na tomto území bude stavět, takže to rozhodnutí už padlo v minulosti. Tady by to Tonda Blaník mohl maximálně změnit na pole či louky a vlastníci pozemků by mohli žalovat město za zmařenou investici :wink:

Odpovědět