Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 12.8.2016 6:20

Akce "Palmovka-blok" prý není na pořadu dne. Možná příští rok.... :-(

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr91 » 12.8.2016 0:34

P_V píše: Podle mě základ zásobníku na písek.
Napadlo mě, že by tam P10 mohla dát reklamní plochu jako dala na několik míst při rekonstrukci Moskevské ulice. Například tady na obrázku i obvod podstavy by cca odpovídal.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 11.8.2016 10:43

vencavasek píše:
petr91 píše:- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.
Nemá to sloužit místo zrušeného veřejného WC? Z:idea:
Podle mě základ zásobníku na písek.

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vencavasek » 11.8.2016 10:09

petr91 píše:- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.
Nemá to sloužit místo zrušeného veřejného WC? Z:idea:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 11.8.2016 9:51

Kolem Palmovky se jezdí 20, tam to stačí ;)

Uživatelský avatar
George
Uživatel
Příspěvky: 87
Registrován: 14.3.2007 11:30
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od George » 11.8.2016 9:39

Kolegové nevíte někdo kdy se bude rekonstruovat trať v oblasti Palmovky? Konkrétně ulice Na žertvách, U Balabenky Sokolovská? To je jak na horské dráze. Dík

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobek » 11.8.2016 7:46

Nezbývá než doufat, že údržba těch několika stromů bude lepší, než údržba stromů za každé dítě, která probíhá stylem vysadit - uschne - odvézt - vysadit další. Jinak vzhledem k tomu, že se všude možně čachrovalo s posunem obrubníků, bych příliš velký výskyt baliset neočekával. Když jsem u těch obrubníků: myšlenka 175 na kolejích zjevně padla, což?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 10.8.2016 22:59

Mám též rozporuplné pocity.
1) Tedy hlavně úleva, že v tom kamenném květníku neni skalka a vodotrysk, nebo podobné vetešnictví jako na náměstí v Boleslavi. Základní poučka, že strom má takové kořeny jako korunu, však dostala na frak a samotné stromy asi taky dostanou na frak za pár let.
2) Bohužel klauniáda v podobě cirkusového zábradlí opět na scéně. To fakt nešel ten květináč protáhnout o 2 metry? To je už takový evergreen.
3) Chybí baliseta obecná, takže předpokládám, že dopravní řešení se ještě dopiluje :twisted:

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr91 » 10.8.2016 21:28

9001:
- Já doufám, že stromy bude P10 zalévat, když zalévá všude jinde květiny.
- K zábradlí, to je špatně, protože mu chybí spodní třetí trubka pár cm nad zemí, která slouží pro slepce = bude se muset dodělávat a to už se zábradlí natírá.
- V ulici Nad Olšinami sloupy u přechodu pro chodce jsou dané tak, že těžko budou ve vodícím pruhu z dlažby pro nevidomé.
- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 10.8.2016 20:57

Upřímně trochu rozpoluplné pocity... Tyčové zábradlí to dost zabijí... Stromy tak asi nebudou mít extrémně dlouhou životnost, když vidím ten "květináč"...

Uvidíme až to bude hotové všechno.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr91 » 10.8.2016 20:23

Tak na Průběžné již první zasazené stromy. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Prube ... ny_ostrov/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.7.2016 11:21

Syrda píše:...... Maniny touto úpravou neprošly, zde je stále nástup z vozovky.
diky za info, já tam dlouho nejel - pevně jsem věřil, že ty Holešovice "brali jedním vrzem" Z:arrow: mohu tedy jen povzdechnou "škoda, že se tak nestalo".

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Syrda » 21.7.2016 10:47

MMM: díky za doplnění Tusarovy a Lihovaru. Maniny touto úpravou neprošly, zde je stále nástup z vozovky.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.7.2016 1:09

Syrda píše:Zkusil jsem udělat jednoduchý přehled (bez)bariérovosti tramvajových zastávek. Dělal jsem to v rychlosti, takže tam pár chyb bude.
1.) já neřešil špatnou výšku či neexistující nájezdy k nástupním hranám TRAM zastávek, ale jen jejich neexistenci :!:
2.) v rychlém prvním pohledu do tvého seznamu jsem našel chyby:
a) "Tusarova - nájezd na ostrůvek" - uvedená zastávka je po REKO jako další v okolí a není "ostrůvková", ale tzv. "vídeňská" = nástupní hrana/plocha ve vozovce je zvednuta do výše přilehlého chodníku, čili nájezd na ní z chodníku musí být bezbariérový :!:
b) "Maniny - ve vozovce" - neplatí o nich to samé jako o Tusarově :?:
c) " Lihovar ZC - OK" je nesmysl, protože jako např. Karlovy lázně mají hranu daleko od TRAM
= je větší problém úzký pruh vozovky mezi TRAM a hranou chodníku překonat/přejet s kočárem než když je nástup z jízdního pruhu vozovky :!:
= plošina může, ale nemusí BEZPEČNĚ/DOSTATEČNĚ dosáhnout na hranu chodníku :!:

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Syrda » 20.7.2016 14:46

Zkusil jsem udělat jednoduchý přehled (bez)bariérovosti tramvajových zastávek. Dělal jsem to v rychlosti, takže tam pár chyb bude.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět