Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Akce "Palmovka-blok" prý není na pořadu dne. Možná příští rok....
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Napadlo mě, že by tam P10 mohla dát reklamní plochu jako dala na několik míst při rekonstrukci Moskevské ulice. Například tady na obrázku i obvod podstavy by cca odpovídal.P_V píše: Podle mě základ zásobníku na písek.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Podle mě základ zásobníku na písek.vencavasek píše:Nemá to sloužit místo zrušeného veřejného WC?petr91 píše:- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nemá to sloužit místo zrušeného veřejného WC?petr91 píše:- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kolem Palmovky se jezdí 20, tam to stačí
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kolegové nevíte někdo kdy se bude rekonstruovat trať v oblasti Palmovky? Konkrétně ulice Na žertvách, U Balabenky Sokolovská? To je jak na horské dráze. Dík
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nezbývá než doufat, že údržba těch několika stromů bude lepší, než údržba stromů za každé dítě, která probíhá stylem vysadit - uschne - odvézt - vysadit další. Jinak vzhledem k tomu, že se všude možně čachrovalo s posunem obrubníků, bych příliš velký výskyt baliset neočekával. Když jsem u těch obrubníků: myšlenka 175 na kolejích zjevně padla, což?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mám též rozporuplné pocity.
1) Tedy hlavně úleva, že v tom kamenném květníku neni skalka a vodotrysk, nebo podobné vetešnictví jako na náměstí v Boleslavi. Základní poučka, že strom má takové kořeny jako korunu, však dostala na frak a samotné stromy asi taky dostanou na frak za pár let.
2) Bohužel klauniáda v podobě cirkusového zábradlí opět na scéně. To fakt nešel ten květináč protáhnout o 2 metry? To je už takový evergreen.
3) Chybí baliseta obecná, takže předpokládám, že dopravní řešení se ještě dopiluje
1) Tedy hlavně úleva, že v tom kamenném květníku neni skalka a vodotrysk, nebo podobné vetešnictví jako na náměstí v Boleslavi. Základní poučka, že strom má takové kořeny jako korunu, však dostala na frak a samotné stromy asi taky dostanou na frak za pár let.
2) Bohužel klauniáda v podobě cirkusového zábradlí opět na scéně. To fakt nešel ten květináč protáhnout o 2 metry? To je už takový evergreen.
3) Chybí baliseta obecná, takže předpokládám, že dopravní řešení se ještě dopiluje
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
9001:
- Já doufám, že stromy bude P10 zalévat, když zalévá všude jinde květiny.
- K zábradlí, to je špatně, protože mu chybí spodní třetí trubka pár cm nad zemí, která slouží pro slepce = bude se muset dodělávat a to už se zábradlí natírá.
- V ulici Nad Olšinami sloupy u přechodu pro chodce jsou dané tak, že těžko budou ve vodícím pruhu z dlažby pro nevidomé.
- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.
- Já doufám, že stromy bude P10 zalévat, když zalévá všude jinde květiny.
- K zábradlí, to je špatně, protože mu chybí spodní třetí trubka pár cm nad zemí, která slouží pro slepce = bude se muset dodělávat a to už se zábradlí natírá.
- V ulici Nad Olšinami sloupy u přechodu pro chodce jsou dané tak, že těžko budou ve vodícím pruhu z dlažby pro nevidomé.
- No a u tramvajové zastávky nechápu moc tento prostor s pískem, očekávám, že zde bude umístěn automat na jízdenky, ale takovouto přípravu jsem ještě neviděl.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Upřímně trochu rozpoluplné pocity... Tyčové zábradlí to dost zabijí... Stromy tak asi nebudou mít extrémně dlouhou životnost, když vidím ten "květináč"...
Uvidíme až to bude hotové všechno.
Uvidíme až to bude hotové všechno.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak na Průběžné již první zasazené stromy. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Prube ... ny_ostrov/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
diky za info, já tam dlouho nejel - pevně jsem věřil, že ty Holešovice "brali jedním vrzem" mohu tedy jen povzdechnou "škoda, že se tak nestalo".Syrda píše:...... Maniny touto úpravou neprošly, zde je stále nástup z vozovky.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MMM: díky za doplnění Tusarovy a Lihovaru. Maniny touto úpravou neprošly, zde je stále nástup z vozovky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
1.) já neřešil špatnou výšku či neexistující nájezdy k nástupním hranám TRAM zastávek, ale jen jejich neexistenciSyrda píše:Zkusil jsem udělat jednoduchý přehled (bez)bariérovosti tramvajových zastávek. Dělal jsem to v rychlosti, takže tam pár chyb bude.
2.) v rychlém prvním pohledu do tvého seznamu jsem našel chyby:
a) "Tusarova - nájezd na ostrůvek" - uvedená zastávka je po REKO jako další v okolí a není "ostrůvková", ale tzv. "vídeňská" = nástupní hrana/plocha ve vozovce je zvednuta do výše přilehlého chodníku, čili nájezd na ní z chodníku musí být bezbariérový
b) "Maniny - ve vozovce" - neplatí o nich to samé jako o Tusarově
c) " Lihovar ZC - OK" je nesmysl, protože jako např. Karlovy lázně mají hranu daleko od TRAM
= je větší problém úzký pruh vozovky mezi TRAM a hranou chodníku překonat/přejet s kočárem než když je nástup z jízdního pruhu vozovky
= plošina může, ale nemusí BEZPEČNĚ/DOSTATEČNĚ dosáhnout na hranu chodníku
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zkusil jsem udělat jednoduchý přehled (bez)bariérovosti tramvajových zastávek. Dělal jsem to v rychlosti, takže tam pár chyb bude.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.