Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3953
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 16.11.2016 8:03

9001 píše:Kdyby tam byla zakomponovaná v rámci reko celého mostu...
Problém je, že někdo si umane, že něco chce teď hned a okamžitě, a pak vznikají tyhle hurá akce. Reko mostu je navrženo včetně zastávky, jenže reko mostu bude, až bude pod Vltavou kolektor. A ten ještě není. Takže se vyhodily peníze na zastávku, policie řekla, že takhle ne, tak se zastávka zase seškrábne, vyhodí se další peníze na odstranění, pak se vyhodí další peníze na předělání zastávky, a až dojde na reko mostu, tak se to zas celé zlikviduje a udělá se to definitivně. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 16.11.2016 7:54

Bobik: Problém je ukrajinské provedení zastávky... Kdyby tam byla zakomponovaná v rámci reko celého mostu, která je stejně potřeba jako sůl, tak by toho řevu bylo minimum...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 16.11.2016 5:51

Nech bejt, oni tam lidi i jezdí, pokud se tam něco děje. Bejval tam zimák, pak alespoň otevřený kluziště, jsou tam koncerty, bejvala tam plovárna (pravda, tu odnesla voda), je tam skatepark, je tam vobyčejnej park, kam lezou z přilehlý části jedničky i sedmičky, bo Stromovka daleko a Letenský sady vlastně taky a ještě do kopce. A je to tak trochu začarovanej kruh. Lidi tam nelezou, bo se tam blbě dostává, následkem čehož tam toho moc není, bo tam moc nelezou lidi, bo se tam blbě dostává...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2057
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 15.11.2016 18:16

Bobik píše:...může být rád, jestli nevznikne, ještě by tam chtěli jezdit lidi
Pod slovem lidi rozuměj fetky, houmlesáky a povaleče...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 15.11.2016 16:50

Škoda, na tu zastávku jsem se těšil. :D (další rána pro magistrálu)
Ale Ropid může být rád, jestli nevznikne, ještě by tam chtěli jezdit lidi - přímo, bez přesedání na Vltavský... :lol:

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr03 » 15.11.2016 16:46

Tak aktualně ze štvanice. Minulý týden na označníkách jména starosty a toho druhého, a samolepka ostuda. Včera označení bez papíru. A dnes odpoledne, světe div se, celé označníky fuč na obou stranách.

Tak si tak říkám, jestli to takto půjde dál, tak za pár dní budou fuč celé stanice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 13.11.2016 18:16

Už to vidím. Súžení na 1 pruh a bude stát zbytek Prahy. =D> :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3953
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 13.11.2016 7:53

Ano, je dobře, že ta zastávka existuje, aspoň je veselo. :lol:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... projizdeji
Magistrát ale od svého záměru ustoupit nechce a chystá se na Hlávkově mostě zasáhnout stavebně. „Následovat bude vypracování projektové dokumentace a zahájení dalších stavebních prací, aby byla lokalita bezpečná pro všechny účastníky,“ informuje pražský mluvčí Vít Hofman.
Ááá, budeme projektovat... 8-)

V. Ložek
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 18.12.2006 22:17

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od V. Ložek » 12.11.2016 21:35

slonik píše:Přístup od Těšnova je naprosto v pohodě a žádné úpravy potřeba nejsou. A od Vltavský více méně taky, podchody jsou sice hnus, ale ve dne tam nebezpečí nehrozí a co by kdo dělal na Štvanici za tmy. Maximálně pokud je nějaká akce a to pak jde dav. P7 by se měla snažit o zcivilizování Vltavské a ne vymýšlet tyhle nesmysly...
A kdo z vás, co tady tvrdíte, že přístup je v pohodě, tam taky skutečně chodí?

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od slonik » 12.11.2016 18:18

Přístup od Těšnova je naprosto v pohodě a žádné úpravy potřeba nejsou. A od Vltavský více méně taky, podchody jsou sice hnus, ale ve dne tam nebezpečí nehrozí a co by kdo dělal na Štvanici za tmy. Maximálně pokud je nějaká akce a to pak jde dav. P7 by se měla snažit o zcivilizování Vltavské a ne vymýšlet tyhle nesmysly...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 12.11.2016 18:08

Je to jedině správně... Ta zastávka je o průser...Navíc až napadne sníh, tak to bude hodně zajímavé...

Zastávku tam lze teoreticky udělat s kompletním rekem mostu, aby tam zapadla,ale ovšem pak zůstává, aby nepozbyla svého významu, kdyby se lépe vyřešil přístup od Těšnova a Vltavské...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3953
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 12.11.2016 8:10


Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobek » 25.10.2016 7:42

(Od toho tu byla Dana, která by za cenu jistého drbání hlavy kolem Interbrigád a nejspíš složitějšího prostupu pod Vltavu řešila i problém Kulaťáku, resp. Jugoslávských patizonů. Ale kdyby, žejo.)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 912
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 24.10.2016 20:19

P_V píše:Tunel do Podbaby byl v Hudečkem zavrženém návrhu ÚP. V metropolitním už není.
No, on by to stejně nevyřešil, akorát by trochu ulevil. Zkrátka platí, že je třeba dodělat okruhy, aby se tranzitní doprava odvedla mimo město. A doplnit P+R s navazující kapacitní dopravou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3721
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.10.2016 18:51

Tunel do Podbaby byl v Hudečkem zavrženém návrhu ÚP. V metropolitním už není.

Odpovědět