Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4310
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 16.11.2016 5:51

Nech bejt, oni tam lidi i jezdí, pokud se tam něco děje. Bejval tam zimák, pak alespoň otevřený kluziště, jsou tam koncerty, bejvala tam plovárna (pravda, tu odnesla voda), je tam skatepark, je tam vobyčejnej park, kam lezou z přilehlý části jedničky i sedmičky, bo Stromovka daleko a Letenský sady vlastně taky a ještě do kopce. A je to tak trochu začarovanej kruh. Lidi tam nelezou, bo se tam blbě dostává, následkem čehož tam toho moc není, bo tam moc nelezou lidi, bo se tam blbě dostává...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2020
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 15.11.2016 18:16

Bobik píše:...může být rád, jestli nevznikne, ještě by tam chtěli jezdit lidi
Pod slovem lidi rozuměj fetky, houmlesáky a povaleče...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4310
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 15.11.2016 16:50

Škoda, na tu zastávku jsem se těšil. :D (další rána pro magistrálu)
Ale Ropid může být rád, jestli nevznikne, ještě by tam chtěli jezdit lidi - přímo, bez přesedání na Vltavský... :lol:

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr03 » 15.11.2016 16:46

Tak aktualně ze štvanice. Minulý týden na označníkách jména starosty a toho druhého, a samolepka ostuda. Včera označení bez papíru. A dnes odpoledne, světe div se, celé označníky fuč na obou stranách.

Tak si tak říkám, jestli to takto půjde dál, tak za pár dní budou fuč celé stanice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 13.11.2016 18:16

Už to vidím. Súžení na 1 pruh a bude stát zbytek Prahy. =D> :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3757
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 13.11.2016 7:53

Ano, je dobře, že ta zastávka existuje, aspoň je veselo. :lol:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... projizdeji
Magistrát ale od svého záměru ustoupit nechce a chystá se na Hlávkově mostě zasáhnout stavebně. „Následovat bude vypracování projektové dokumentace a zahájení dalších stavebních prací, aby byla lokalita bezpečná pro všechny účastníky,“ informuje pražský mluvčí Vít Hofman.
Ááá, budeme projektovat... 8-)

V. Ložek
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 18.12.2006 22:17

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od V. Ložek » 12.11.2016 21:35

slonik píše:Přístup od Těšnova je naprosto v pohodě a žádné úpravy potřeba nejsou. A od Vltavský více méně taky, podchody jsou sice hnus, ale ve dne tam nebezpečí nehrozí a co by kdo dělal na Štvanici za tmy. Maximálně pokud je nějaká akce a to pak jde dav. P7 by se měla snažit o zcivilizování Vltavské a ne vymýšlet tyhle nesmysly...
A kdo z vás, co tady tvrdíte, že přístup je v pohodě, tam taky skutečně chodí?

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od slonik » 12.11.2016 18:18

Přístup od Těšnova je naprosto v pohodě a žádné úpravy potřeba nejsou. A od Vltavský více méně taky, podchody jsou sice hnus, ale ve dne tam nebezpečí nehrozí a co by kdo dělal na Štvanici za tmy. Maximálně pokud je nějaká akce a to pak jde dav. P7 by se měla snažit o zcivilizování Vltavské a ne vymýšlet tyhle nesmysly...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 12.11.2016 18:08

Je to jedině správně... Ta zastávka je o průser...Navíc až napadne sníh, tak to bude hodně zajímavé...

Zastávku tam lze teoreticky udělat s kompletním rekem mostu, aby tam zapadla,ale ovšem pak zůstává, aby nepozbyla svého významu, kdyby se lépe vyřešil přístup od Těšnova a Vltavské...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3757
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 12.11.2016 8:10


Bobek
Šťoura
Příspěvky: 929
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobek » 25.10.2016 7:42

(Od toho tu byla Dana, která by za cenu jistého drbání hlavy kolem Interbrigád a nejspíš složitějšího prostupu pod Vltavu řešila i problém Kulaťáku, resp. Jugoslávských patizonů. Ale kdyby, žejo.)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 856
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 24.10.2016 20:19

P_V píše:Tunel do Podbaby byl v Hudečkem zavrženém návrhu ÚP. V metropolitním už není.
No, on by to stejně nevyřešil, akorát by trochu ulevil. Zkrátka platí, že je třeba dodělat okruhy, aby se tranzitní doprava odvedla mimo město. A doplnit P+R s navazující kapacitní dopravou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.10.2016 18:51

Tunel do Podbaby byl v Hudečkem zavrženém návrhu ÚP. V metropolitním už není.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 856
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 24.10.2016 15:54

Musím souhlasit s von Š v tom, že je potřeba urychleně dokončit oba dva okruhy a bez toho se dál nepohneme. Na městském okruhu chybí východní část a na vnějším okruhu severní a východní. Z toho důvodu taky auta jedoucí od severozápadu na východ jedou přes centrum a pak to podle toho vypadá. Kromě toho měly být vybudovány ještě přivaděče mezi těmito okruhy. Alespoň co se týká P6 tak měl být tunel mezi vnitřním okruhem a Podbabou, který by právě problém Kulaťáku řešil (nebo alespoň částečně). Jen je to hudba daleké budoucnosti, protože se musí dodělat samotný okruh - vlastně oba a pak se může dělat další.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 284
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vlakoň » 24.10.2016 15:45

Co se týče metra, stačí na mapě Prahy "odskrolovat". Když se podíváte z nadhledu, pouvažujete, kde jsou sídliště s větší hustotou obyvatel a odkud se valí proudy dojížděčů... Pak nezbývá než říct, zlatí komunisti. Zvlášť při vzpomínce na Chalupu, Jančíka a Béma and his melody boys.

Také lze vzpomenout na pana Svobodu a jeho rozhodnutí o Opencard, kvůli kterému skončil u soudu... ač jiné řešení moc nebylo. Mělo se to zaříznout už tehdy. Bémator to ještě sebevědomě obhajuje, holt se na sebe rád kouká. Doporučuji pro pobavení tento mimoběžný monolog, pro studium psychických poruch je to hodnotný materiál: Rozhovor DVTV

Odpovědět