Objíždění dramatizuji a budu to dělat - spousta IAD, a to včetně PČR tzv. bez majáků záměrně přes obecný zákaz objíždějí stanicující TRAM zleva, ale nadruhou stranu co s dosavadními případy, kdy ten záměr není možné 100% prokázat, protože za tou TRAM stanicoval i BUS, přes nějž ta TRAM není vidět do započetí objíždění (samozřejmně v momedntě volného protisměru)9001 píše:..............
Objíždění bych zase tak nedramatizoval... Běžně se objíždí na komunikacích 1+1, kde je zastávka v jízdním pruhu... A magorovi co ho napadne objíždět tady opravdu žádný paragraf nepomůže...
Souhlas, že značka s vyhrazeným pruhem není úplně štastně udělaná, ale tak 99,99% dojde co tím chtěl básník říci
Co je ovšem největší prasárna je zúžení na Chodovské... Současné provedení je legislativně naprosto v pořádku, pač tramvaj tam má značku, aby přednost dostala a autobusu vyjíždějícímu z vyhrazeného pruhu se přednost dát musí dle zákona.
Objíždění. Tvoje paragrafy ovšem platí pouze pro Plynárnu ZC. Zbytek jsou zastávky s regulerním nástupním ostrůvkem ve formě mysu
Přijde mi to jakou bouře ve sklenici vody... Nikdo normální tam objíždět nebude pač tam je docela silný provoz. Pokud se takový magor najde, tak ho nějaká značka opravdu neovlivní...
Jako bonus pokud to nikdo nebude "vybírat" tak se stejně nic ani těm magorům nestane... Navíc pokuta bude jako za běžný zákaz, takže při troše umění domluva v horším případě 500 Kč...
.......
Pokud nebudou značky umísťovány správně, tak jak máme chtít po řidičích správné dodržování pravidel, když je zjevně neznají odpovědní
TRAM MÁ TAKÉ OBECNĚ DLE ZÁKONA PŘEDNOST PŘED NA TT NAJÍŽDĚJÍCÍMI NEKOLEJOVÝMI VOZIDLY, RESPEKTIVE BEZ TÉ DZ "DEJ PŘEDNOST TRAM" NESMÍ BÝT DOKONCE ANI OMEZENA, COŽ JE VÍCE jsem přesvědčen, že vedle TT za současným ukončením V 2b - podélné čáry přerušované má následovat její hustější obdoba V 2c, která se používá v místech vyžadující zvýšenou pozornost + V 9c - předběžné šipky, což by tedy bylo jako před Vyšehradským tunelem ZC Pak už je jen otázka, jestli k IP 20b - konec vyhrazeného jízdního pruhu nemá kromě nedávno zavedené IP 23c - Sjíždění vozidel VHDO z TRAM pásu vzniknout IP 20c která by nevypadala, že za ní pokračují dva plnohodnotné nevyhrazené jízdní pruhy
Mys není zastávkový ostrůvek, ale rozšířený chodník - případně před/za tou zastávkou chodník zúžený o parkovací záliv, ať již postavený v úrovni vozovky či (zejména při vydláždění jako chodník) proti vozovce i jen mírně zvýšený
Fakt si myslíš, že v ul. U Plynárny je je silný provoz 24h denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce - NESMYSL, TEN TAM JE MAX. V ODPOLEDNÍ A PŘÍP. RANNÍ ŠPIČCE PD, ALE VEČER + O VÍKENDECH TAM JE MNOHDY VYMETENO A PROTIJEDOUCÍ VOZIDLO POTKÁŠ VYJÍMEČNĚ = NENÍ DŮVOD KVŮLI NĚMU NEOBJÍŽDĚT BUS, O NĚMŽ JE DOTYČNÝ PŘESVĚDČEN, ŽE BUDE STANICOVAT, COŽ OVŠEM NA ZAST. PLYNÁRNA MICHLE (kde by se teď měla v sousedním prostředním pásu pohybovat jen protijedoucí vozidla MHD - o víkendu cca 3 minuty ?) NEMUSÍ - PÁČ JE NA ZNAMENÍ A PAK I ON SÁM TÍM OBJÍŽDĚJÍCÍM AUTEM BUDE OHROŽOVÁN, při jeho snaze se zařadit před něj