Tak to je názor za všechny prachy, prosím pěkně poraď mi, jako běžnému cestujícímu denně, jak to smysluplně objet, aniž bych si nezajel více, než kolik tam jednou za uherák prostojím ?!9001 píše:demon: Velká otázka jak moc pak jsou vozy obsazeny, když pravidelný cestujcí se naučí jet jinak... A když konečně špuntem projedou, tak první souprava pojede plná, druhá na sedačky a třetí si můžeš vybrat místo, kam si sednout. Takže kdyby ta třetí nejela vlastně se nic nestane...
Jediná objízdná trasa MHD je totiž až přes újezd a ND, což je bratru 10 minut navrch ....
Jinak o našlapání může být řeč při nějakého nehodě, ale pokud se to tam zaseká, tak jedou všechny vlaky běžně obsazené, neboť cestující nemají možnost přelézt do jiného vlaku. Zatímco pokud nějakou linku ubereš, našlapeš souběžné linky pořád.
Tebou navrhovaná 4 by totálně přecpala 10+16, které už teď jsou ve špičkách v úseku IPP-AN na hraně kapacity.
Naopak zrušení zcela zbytečné 21 (na které věřím že dojde) nic nepomůže protože průser je směr rovně z mostu.