Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9692
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 14.8.2017 18:55

von: To bude hustý... 18 měsíců 22 po nábřeží a 9 přes Palačák :devilsmokin

ZXS91: Ono Krnda toho nakecala, že ...
Ale tak asi nejlepší řešení by bylo TT posunout kousek severně. Pak by neměl být problém tam klidně prahy dát, protože směr k Újezdu je stejně bezproblémový.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 906
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od ZXS91 » 14.8.2017 16:31

von Špilberk píše:Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.
Třeba dojde k doplnění bumlíků a posunu obrubníků, jak to slibovala Krnda s otevřením Blanky... [-o<

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3795
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 14.8.2017 14:10

Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4327
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 24.6.2017 15:09

Mluvím o tom, jaká je tam traťová rychlost, ne kolik se tam s kterým strojem dá vyvinou. S některými šuplíky máš strach i ve čtyřiceti. Ale ano, šedesát se tam jet opravdu dá, byť jen chvíli.
(pro případné rýpaly dodávám, že samozřejmě jen za situace, kdy je tam vidět, třeba v zimě)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3795
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.6.2017 7:51

Bobik píše:
MM-Mikulovsky píše: ...na to se v Braníku....konečně připravuje rychlostní výhybka s tzv. jištěným úsekem před ní v tom oblouku.
To je sice moc hezký, jenže žádná "plnotučná zabezpečovačka" to stejně nebude, takže pořád platí jízda na rozhled. A je poněkud trapné, když v úseku, kde máš traťovou 60, musíš jet 30 jen proto, protože nevidíš za roh. Přitom by se nemuselo vymejšlet nic složitýho, jen by stačilo lehce popílit to křoví.
Což v žádném případě není nic proti té vexli, tu vítám.
Rychlostní výhybku taky vítám, ostříhat víc zeleň bych taky uvítal, ale nějak si teda nejsem jist, jestli je ten oblouk opravdu na 60. Když to beru podle oblouku DC, který je mírnější a rozhled je lepší, tak jsem tam nikdy nevyvinul víc než 50. :-k

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3795
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 14.6.2017 9:12

Bacha, IPR chystá "vyiprování" Klárova. 8-)
Viděl bych to takto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 869
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 12.6.2017 15:08

Třeba si někdo bude chtít užít jako provazochodec na laně :devilsmokin

Ne vážně, ono by tam mohlo podle mne hrozit, až nad tím někdo bude něco dělat a nějakej kabel či něco obdobného by se mohl spustit na trolej a hned by mohlo být na problém zaděláno, Takhle je to asi proti tomuhle zabezpečené.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3633
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 10.6.2017 16:50

Soudě podle fotky, trolej je o metr níž pod lávkou. Dalo by to hodně práce si sáhnout, i bez klece.

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 103
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Jirka » 10.6.2017 16:45

P_V píše:Bozp nade vše, ochranná klec proti nahýbání se k troleji musí být i tam, kde lezou jen poučení pracovníci pro práci ve výškách a sprejeři... :)
No nevím, jak je člověk poučený pro práci ve výškách poučen o ochraně před dotykem něčeho pod napětím. To je jako kdybys napsal, že horník může do tunelu metra pod napětím, když je odborník na práci v podzemí.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3633
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 10.6.2017 16:29

Bozp nade vše, ochranná klec proti nahýbání se k troleji musí být i tam, kde lezou jen poučení pracovníci pro práci ve výškách a sprejeři... :)

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kasme » 10.6.2017 15:11

nový most přeložky horkovodu přes TT do smyčky Spořilov. Další foto http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170610/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Deus
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 17.5.2014 18:27

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Deus » 23.5.2017 10:20

Bobek píše:Zdá se mi to, nebo se nám ta koordinace zase nějak nepovedla? 8-[
No, moc ne. Na Nuselské se tram. trať dělala od září někdy do listopadu, pak dlouho nic a teď od března do července plyn a sítě. Tak snad to do konce roku stihnou.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 930
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobek » 23.5.2017 7:42

Zdá se mi to, nebo se nám ta koordinace zase nějak nepovedla? 8-[

Uživatelský avatar
Deus
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 17.5.2014 18:27

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Deus » 22.5.2017 19:30

Plyn a ostatní inženýrské sítě by měly být hotové do července a v srpnu se prý má konečně začít s chodníky a zastávkami.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kasme » 21.5.2017 20:13

U Plynárny - Nuselská podrobně ;)

http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-nuselska-170521/

Odpovědět