Ano, zaniknou v rámci nadcházející opravy TT ve druhé polovině tohoto měsíce.9001 píše:Díky za super stránky o Minské, ale tak to už taky za chvíli budou historické fotky... Na FB P10 mi vyskočilo, že v rámci nějaké reko by se měly zrušit... Co je na tom pravdy?
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Díky za super stránky o Minské, ale tak to už taky za chvíli budou historické fotky... Na FB P10 mi vyskočilo, že v rámci nějaké reko by se měly zrušit... Co je na tom pravdy?
A možná ještě provozní otázka. Jak se řeší busy? Přece jenom místo tam už nezůstane, když se tam odstaví tramvaj.
A možná ještě provozní otázka. Jak se řeší busy? Přece jenom místo tam už nezůstane, když se tam odstaví tramvaj.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Něco podobného je v Černošicích, aby se necourali lidi kolem závor. Ae je to marný, stejně tam courají.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na nějakém Czech Raildays to bylo prezentováno jako "nekomfortní povrch" znepříjemňující courání v kolejišti pro nepovolané. Je to z drcených PETek, prostě recyklovaný plast, je to tvrdý.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To bude určitě jenom zkušební kousek, jak to funguje proti přecházení přes koleje. V budoucnu se to má používat v kolejišti zastávek a pěších zón, aby nám lidi moc nebrzdili provoz.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Je to vážně molitan? To by v exteriéru nic nevydrželo. Není to spíš nějaký recyklovaný plast?
A jestli se tu zkoumá odhlučnění, tak nevím co se na tak krátkém kousku dá změřit, když to nepokryje ani délku jednoho vozu, a vedle je hlučná silnice.
A jestli se tu zkoumá odhlučnění, tak nevím co se na tak krátkém kousku dá změřit, když to nepokryje ani délku jednoho vozu, a vedle je hlučná silnice.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tyhle molitanový jehlánky máme ve studiu. Z akustickýho hlediska dobrý, ale nějak mi nedávaj smysl v kolejišti
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bude! A teprve až se řádně zaplní, tak se tam bude moct pořádně přecházet.kasme píše:A nebude to lapač listí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A nebude to lapač listí?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jirka: To by to bylo na větší ploše, ne?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nebude to spíš než protihluk, protichod?von Špilberk píše:Na Pobřežní cestě se objevil (asi pokusně) tento (hádám) protihlukový aparát.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na Pobřežní cestě se objevil (asi pokusně) tento (hádám) protihlukový aparát.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Von: no, nebo tak
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Karosák: Sice jezdíme na rozhled, ale nemyslím si, že je povinnost řidiče předpokládat na TT špatnou geometrii, když není návěštěna.
Teoretický příklad: když při RTT nebo opravě TT někdo zmastí v nějakém místě profil a při zkušebce se na to nepřijde, tak by se to taky hodilo na první dva řidiče TRAM, kteří by si tam vzájemně orvali levá zrcátka
Dál: než předpis by bylo lepší vytvořit značku "zúžený průjezdní profil", a to už samozřejmě nemluvím o tom, že nejlepší by bylo zrekonstruovat smyčku (trochu rozšířit místa dost a zrušit nástupní zastávky, bo taky nějaká úspora )
A taky chci vidět sklápění levého zrcátka u 15T s tím původním levým okýnkem v kabině...
Teoretický příklad: když při RTT nebo opravě TT někdo zmastí v nějakém místě profil a při zkušebce se na to nepřijde, tak by se to taky hodilo na první dva řidiče TRAM, kteří by si tam vzájemně orvali levá zrcátka
Dál: než předpis by bylo lepší vytvořit značku "zúžený průjezdní profil", a to už samozřejmě nemluvím o tom, že nejlepší by bylo zrekonstruovat smyčku (trochu rozšířit místa dost a zrušit nástupní zastávky, bo taky nějaká úspora )
A taky chci vidět sklápění levého zrcátka u 15T s tím původním levým okýnkem v kabině...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kachna projíždějící po střední a následně na vnitřní vzala údajně prdelí zrcátko 15T stojící na vnější za námezníkem. Tak nějak jsem to uchoval v paměti od zdroje JPP (ale obvykle dobře informovaného) cca 14 dní zpět.
Tam to moc ohlídat nejde, podstatné k vzniku MU je to stání za námezníkem, byť mezi střední a vnější a vůz přitom projížděl mezi střední a vnitřní.
Edit: Teď jsem našel jednu MU na Kotlářce mezi kachnou a 15T, ale to bylo zrcátko při vjezdu z vnitřní výstupní na střední kontra zrcátko vozu stojícího cca 2m za námezníkem na vnější.
Takže je možná špatná původní interpretace nebo toho bylo víc...
Tam to moc ohlídat nejde, podstatné k vzniku MU je to stání za námezníkem, byť mezi střední a vnější a vůz přitom projížděl mezi střední a vnitřní.
Edit: Teď jsem našel jednu MU na Kotlářce mezi kachnou a 15T, ale to bylo zrcátko při vjezdu z vnitřní výstupní na střední kontra zrcátko vozu stojícího cca 2m za námezníkem na vnější.
Takže je možná špatná původní interpretace nebo toho bylo víc...
Naposledy upravil(a) demon dne 25.10.2017 11:27, celkem upraveno 1 x.