Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Copak se nám to děje? 7 a 21 prý na 3 dny mimo Knížecí - přes Plzeňskou a Radlickou.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na místě jako Štros to rovně asi rychleji nepůjde, to by bylo zemětřesení Ale třeba průjezd T křižovatkou po vnější straně, tam je jen jedna srdcovka a dlouho nic. Nebo různé odbočky, jako třeba Dvorce, kde se uprostřed širé trati zpomaluje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1541
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
9001: jenže se dějou nehody, kdy se řidič zapomene podívat. Holt nikdo nejsme dokonalí - aktivní výstraha by nebyla od věci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
von Špilberk: Bohužel pan radní si práci nedal a neodpověděl... Na běžných výhybkách pochybuji, že rychlost půjde navýšit... A rychlostní výhybky, kde to jde, proč ne...
Radek: Zrovna u tramvají mi to přijde jako zbytečnost při vzdálenostech, kdy to může reálně potvrdit, tak stejně už řidič musí kouknout fyzicky na postavení jestli je ok.
Radek: Zrovna u tramvají mi to přijde jako zbytečnost při vzdálenostech, kdy to může reálně potvrdit, tak stejně už řidič musí kouknout fyzicky na postavení jestli je ok.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1541
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Třeba, že se do palubního počítače potvrdí správné postavení cesty a když k potvrzení nedojde, tak to začne na řidiče křičet?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
https://www.facebook.com/adam.praha.sobe/
A co rovnice: vyšší rychlost = rychlejší opotřebení
Copak to ta oboustranná komunikace s výhybkami asi budeChystáme projekty ve spolupráci s univerzitami na oboustrannou komunikaci s výhybkami, což by mělo zvýšit nejen rychlost průjezdu, ale i bezpečnost; testujeme prvky autonomního vozidla, dveřní signál při odjezdu ze zastávky na křižovatce a mnoho dalších!
A co rovnice: vyšší rychlost = rychlejší opotřebení
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Karosák: A v jaké to vlastně fázi? Už schváleno? Nebo to ještě jde napadnout?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nebo aby to bylo dražší a vyhrál JCD?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak na první pohled to vypadá, že to bylo děláno, aby se to dalo nasadit na díry po současných
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
V některých navržených variantách díra není, takže se asi bude zřizovat podle potřeby. Tady ale díra činí návrhu medvědí službu. To je taky nápad, v zimě představit vzorový přístřešek s maximální průfučností.
Ať už si od Decauxu myslíme co chceme, chyba stávajících přístřešků není v Decauxu, ale v nevýhodné smlouvě s ním. Jestli bude levnější včetně servisní smlouvy, jestli bude schopen stávající přístřešky pouze upgradovat místo kompletního vykopání od základu, tak se mi jaksi jeví výhodnější.
Jen jsem nepochopil ten nápis na přístřešku JDC, že takto zastávka 21. století vypadat nemá... a pokud to tam nalepila "konkurence", tak je to hodně hloupé.
Ať už si od Decauxu myslíme co chceme, chyba stávajících přístřešků není v Decauxu, ale v nevýhodné smlouvě s ním. Jestli bude levnější včetně servisní smlouvy, jestli bude schopen stávající přístřešky pouze upgradovat místo kompletního vykopání od základu, tak se mi jaksi jeví výhodnější.
Jen jsem nepochopil ten nápis na přístřešku JDC, že takto zastávka 21. století vypadat nemá... a pokud to tam nalepila "konkurence", tak je to hodně hloupé.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přístřešky prostě tvoří někdo, kdo jezdí autem.
Díra pod střechou, kterou bude pršet na lidi je jedna věc, řekl bych, že už tradiční. Pak je dobrá i ta černá barva, v létě se to pěkně rozehřeje a ta suprdupr elektronika se pod tím černým rozžhaveným plastem bude tetelit blahem. A člověk hledající v létě stín asi taky nebude nadšen. I dnes jsou dobré některé přístřešky JDC, které mají prosklenou střechu, pod kterou je ještě větší vedro než na přímém slunci. Ale nic: design vpřed
Díra pod střechou, kterou bude pršet na lidi je jedna věc, řekl bych, že už tradiční. Pak je dobrá i ta černá barva, v létě se to pěkně rozehřeje a ta suprdupr elektronika se pod tím černým rozžhaveným plastem bude tetelit blahem. A člověk hledající v létě stín asi taky nebude nadšen. I dnes jsou dobré některé přístřešky JDC, které mají prosklenou střechu, pod kterou je ještě větší vedro než na přímém slunci. Ale nic: design vpřed