Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A ono se u nás dá něco začít za dva roky stavět ? Musí se nechat že snaha pohnout s výstavbou nových TT tu je, uvidíme jak to ještě dopadne, ale na to je zatím málo času.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Klíčové jsou zejm. dohody stran dotčených pozemků, a to jak u metra D, tak nových tramvajových tratí. To jsou věci, které nejsou vidět, ale jsou nejpracnější a nejdéle trvají. Naposledy došlo k opravdu podstatné dohodě v Modřanech.
Pokládání kolejí a stavba trakce, to je ve srovnání k procesu pečení dortu řekněme lití polevy a zapichování svíček (když teda neřešíme finanční náročnost).
Pokládání kolejí a stavba trakce, to je ve srovnání k procesu pečení dortu řekněme lití polevy a zapichování svíček (když teda neřešíme finanční náročnost).
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A jaké jsou konkrétní pokroky v tom konečném spění? 1 zastávka na okraj náměstí na Pankráci, kde se dokonce kaštanstvo i sveze, ale MČ zbytek odmítá. A pokládají tam zaasfaltované žlábkové koleje, jako by se už předem počítalo s návratem parkoviště. Zbylý pokrok má podobu nevyužitelných "předmníků" (opak pomníků)
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No tak třeba v podobě A. S. máme zastánce, kterého jsme tu dlouho neměli. Ne vše jde ideálně, ale oproti minulým letům cítím markantní posun v jednání i snaze posunout věci k realizaci. Jen mám pocit, že se k němu čas od času z jistých stran nedostávají úplně relevantní informace, ale v dobrém se snaží a věřím, že nějaké trati opravdu klapnou. Realizace nové liniové dopravní stavby v hranicích města je teď něco legislativně naprosto úděsného, proto to tak trvá, ale vskutku tu po velmi dlouhé době probíhá intenzivní a reálná snaha to někam dovést.
Neříkám, že je všechno ideální, to ani zdaleka, ale někam to konečně spěje.
Neříkám, že je všechno ideální, to ani zdaleka, ale někam to konečně spěje.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jo, jsem na tom úplně stejně - neuvěřím, dokud neuvidím.
Nemám rád ani jedny kašpary. Bém kradl, tihleti piškoti sice nekradou, ale rozhazují peníze za (sluníčkový) kraviny a "vyšší dobro", takže ve výsledku je stejně nemáme tak jako tak. To je jedna věc. Druhá věc je, že současní piškoti se v zájmu "vyššího dobra" podíleli na přijetí zákonů a norem, podle kterých dneska ten bagr na to pole ani nemůže vjet, natož tam začít hrabat a něco stavět. Pochopitelně jim nedochází, že to je kvůli tomu jejich "vyššímu dobru" takže náprava poměrů nemožná.
Nemám rád ani jedny kašpary. Bém kradl, tihleti piškoti sice nekradou, ale rozhazují peníze za (sluníčkový) kraviny a "vyšší dobro", takže ve výsledku je stejně nemáme tak jako tak. To je jedna věc. Druhá věc je, že současní piškoti se v zájmu "vyššího dobra" podíleli na přijetí zákonů a norem, podle kterých dneska ten bagr na to pole ani nemůže vjet, natož tam začít hrabat a něco stavět. Pochopitelně jim nedochází, že to je kvůli tomu jejich "vyššímu dobru" takže náprava poměrů nemožná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ústečák: ono je to taky tím, že někdo (třeba já) už vyčerpal víru. Nad plánovanými TT slintají buď šoto-kindermafiáni (kteří nevědí, co se slibovalo před 5, 10, 15 lety, protože neuměli ještě číst nebo nebyli vůbec na světě) nebo lidi s krátkou pamětí, případně s Alzheimerem (nebo jiným Němcem v hlavě). Praktická ukázka: TT na Libuš je údajně v přípravě od otevření Modřan ( to byl rok 1995). Nebo jen poslední roky: evergreenem jsou 3 TT, které jsou nejblíž k realizaci (Dědina, Libuš, Slivenec). V roce 2016 bylo info, že v roce 2018 budou ve stavbě a v roce 2020 v provozu. V roce 2018 bylo nové info, že tyto TT budou v roce 2020 ve stavbě. Rok 2020 je, není ve stavbě nic, další info neznám a už ani znát nechci.
Omlouvám se všem, kteří na přípravě TT pracují, vůbec nechci snižovat význam jejich práce a úsilí. Vím, že kdyby to záleželo jen na DP, tak už je postaveno kde co, i metro D.
Ale víra v tratě v přípravě se vyčerpala, a teď akceptuju jen TT v provozu nebo ve stavbě. Malůvky už nechci ani vidět. Chci bagr na poli a dokud tam nebude, tak nezájem.
Omlouvám se všem, kteří na přípravě TT pracují, vůbec nechci snižovat význam jejich práce a úsilí. Vím, že kdyby to záleželo jen na DP, tak už je postaveno kde co, i metro D.
Ale víra v tratě v přípravě se vyčerpala, a teď akceptuju jen TT v provozu nebo ve stavbě. Malůvky už nechci ani vidět. Chci bagr na poli a dokud tam nebude, tak nezájem.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bém byl primátorem 2002-2010, takže Barrandov bych mu moc nepřičítal.
Jen se pak chlubil těmi desítkami km nových tratí, z nichž se vyklubaly rekonstrukce.
Jen se pak chlubil těmi desítkami km nových tratí, z nichž se vyklubaly rekonstrukce.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Není to tím, že mnozí vzpomínají na Béma tím, že to byl po delší době primátor za něhož se rozběhly projekty a stavby o kterých ostatní před ním a nyní i potom jenom vyprávěli, ale nekonali. Viz Blanku, Barrandov aj. Je pravdou, že občas někomu něco přihrál, ale kdo z politiků tak nečiní. Viz ti dnešní a jejich tendr na zbarvení vozidel MHD, barvy označníků (Palackého nám.) a vůbec ostatní ptákoviny, které se líhnou v jejich myslích.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ústečák: Když to hodně přeženu, tak Hitler založil základ a myšlenku dnešní německé dálniční sítě, nad kterou všichni slintáme
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zajímavý je, že tu momentálně probíhá nejintenzivnější snaha o rozvoj elektrické městské dopravy za poslední hromadu let, konečně se daří domlouvat a vykupovat dlouhodobě blokované pozemky, protože se na to nejde z pozice síly, ale domluvy, a ve fandovské tramvajové diskusi o se vzpomíná na Béma a spol, to je už opravdu bizár.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Je pravdou, že současná vedoucí koalice na magistrátu je možná nejhorší variantou, která kdy Prahu vůbec vedla. Její různá rozhodnutí mnohé udivují. Odborníci žasnou a laici se diví. Mnozí dnes, i když ho kritizovali, dnes volají "Pavle vrať se".
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Von: Současná radnice začíná být dost hustá.... Aneb jak největší kritici politiky Béma, když liznou koryta, jedou ještě víc než on... Jenom k tomu dělají lepší PR ...
Libenák taky šroubují do nebes.... z 600 milionů před volbami, jsou skoro 3 mld, protože prý nikdy neříkali, že cena taková bude, ale že jde pouze o cenu té "historické" části a že celý komplex bude stát víc... Navíc je tam prakticky neomezený strop, kam to můžou šroubovat .
Libenák taky šroubují do nebes.... z 600 milionů před volbami, jsou skoro 3 mld, protože prý nikdy neříkali, že cena taková bude, ale že jde pouze o cenu té "historické" části a že celý komplex bude stát víc... Navíc je tam prakticky neomezený strop, kam to můžou šroubovat .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Designéři: Výtky na vzhled označníku nebereme v potaz
https://www.metro.cz/designeri-vytky-na ... -praha_hyr
Výtky k praktickému fungování: my nic, "někdo jinej".
Čili souhrn sdělení: jakákoliv výtka
https://www.metro.cz/designeri-vytky-na ... -praha_hyr
Výtky k estetice označníku nebereme v potaz. Nic se nemůže nikdy líbit všem.
Takže: výtky k estetice - nic se nelíbí všem.Podle Němečka je nutno dodat, že negativní reakce na praktické aspekty označníku nepadají na hlavu designérského studia. Co se týče rozmístění prvků, zobrazovacích médií a rozměrů, měl tým Olgoj Chorchoj od magistrátu zcela striktní zadání. „A co se týče elektronické výbavy, tu jsme dostali,“
Výtky k praktickému fungování: my nic, "někdo jinej".
Čili souhrn sdělení: jakákoliv výtka
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nojo, sakra...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na Vysočanskou.