Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Tramvajové tratě
Napadá mě vysvětlení, že tramvaje nezdržují gumokolní provoz a netrvá jim tak dlouho zajíždění do/vyjíždění ze zastávky.
K vzteku jsou taky místa, kde sice bus i tram mají stejnojmenné zastávky, ale vzájemně nelícují (např. Švehlova ulice), takže přestupující kaštan musí běžet kus pěšky a ten, kdo může jet oběma prostředky, neví, kam si stoupnout.
K přestupům - šikovné by bylo zřídit zastávku busu Teplárna Michle jako přestupní uzel mezi 11 a 136/213/260. Existující "přestupy" Spořilov a Chodovská jsou zcela demotivační .
K vzteku jsou taky místa, kde sice bus i tram mají stejnojmenné zastávky, ale vzájemně nelícují (např. Švehlova ulice), takže přestupující kaštan musí běžet kus pěšky a ten, kdo může jet oběma prostředky, neví, kam si stoupnout.
K přestupům - šikovné by bylo zřídit zastávku busu Teplárna Michle jako přestupní uzel mezi 11 a 136/213/260. Existující "přestupy" Spořilov a Chodovská jsou zcela demotivační .
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
Přemýšlel jsem o takovém problému, který se týká mnoha tramvajových tratí: Proč v případech, kdy vede v souběhu tramvajová trať s autobusovými linkami, zpravidla má tramvaj víc zastávek než autobus a autobusy tak vesele projíždějí, zatímco tramvaje musí zastavovat i na dost nevytížených zastávkách? Logičtější by přece bylo, kdyby tramvaj jako vyšší dopravní systém měla zastávek méně, aby umožnila rychlejší dopravu na větší vzdálenosti, zatímco autobus by umožňoval místní obsluhu i v řidčeji osídlených oblastech.
Takových příkladů, kde autobusy projíždějí okolo tramvajových zastávek je víc; jenom z těch tras, kudy častěji jezdím se to týká například Evropské, části Bělohorské nebo Plzeňské.
Takových příkladů, kde autobusy projíždějí okolo tramvajových zastávek je víc; jenom z těch tras, kudy častěji jezdím se to týká například Evropské, části Bělohorské nebo Plzeňské.
Div se, ale zrovna dneska večer tam Měšťáci dávali bločky za stěrače. Začali u těch, co parkovali na chodníku v Šafaříkově. Těžko ale říct, jestli kvůli tomu, že tam je zákaz zastavení nebo že se tam bude provádět úklid ulice... No aspoň, že nic nestálo na kolejích.Karotka píše:Existuje i jiný způsob, jak to zprůjezdnit k operativnímu obracení: zavést tam pravidelnou linku. Stačí jen část spojů, ale jde o to, aby si parkující zvykli, že to není "od do", ale furt.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Existuje i jiný způsob, jak to zprůjezdnit k operativnímu obracení: zavést tam pravidelnou linku. Stačí jen část spojů, ale jde o to, aby si parkující zvykli, že to není "od do", ale furt.MF píše:Zvonařka je případ sám pro sebe a dokud nebude dostatek schopných policistů, kteří budou mít chuť a hlavně čas to tam pořešit, tak do té doby se tam jezdit nebude.
Vždycky můžeš ukázat postup obracení na T. Téměř v každé vozovně (nebo před vozovnou) je toto zařízení. Ideální jsou Vokovice, kde je to i s provozem IAD.Oskar píše:No aspoň že tak... Zrovna obracení na T je dost specifická činnost, a jestliže co nevidět zruší Laurovou, už asi nic jiného nezbyde...
S Podolím nebývá problém, dokonce jsem tam po půlnoci jel s KT a jen jedno zrcátko jsem u auta musel podržet (vracelo se). Manipulační kolej Hládkov je dle Pokynu DŘ zaklínována a seznámení frekventanta s tratí probíhá pohledem na trať z každé strany, což bohatě stačí. Zvonařka je případ sám pro sebe a dokud nebude dostatek schopných policistů, kteří budou mít chuť a hlavně čas to tam pořešit, tak do té doby se tam jezdit nebude. Občas tam nějaká jízda zajede, ale jen na kraj a pak se to tam se žáky projde a vysvětlí jak to tam chodí...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: školní jízdy na zvonařce
se školní jízdou jsem nebyl ani na Zvonařce, ani Podolské vodárně, v kurzu se neprojíždí ani manipulační kolej Hládkov - je to moc riskantní, pokud tam není pravidelný provozOskar píše:Každý frekventant má přece projet celou kolejovou síť, tak předpokládám, že se zajíždí i tam. To se na špatně zaparkovaná auta volá odtahovka?
školní jízdy na zvonařce
A propos, nevíte, jak se řeší školní jízdy na Zvonařce v době kdy tento trojúhelník spinká?
Každý frekventant má přece projet celou kolejovou síť, tak předpokládám, že se zajíždí i tam. To se na špatně zaparkovaná auta volá odtahovka?
Každý frekventant má přece projet celou kolejovou síť, tak předpokládám, že se zajíždí i tam. To se na špatně zaparkovaná auta volá odtahovka?
Plechové žlaby (rybiny )odpadávají u všech typů velikostí panelů s hrubým povrchem.V Zenklově ulici (nad Karlem IV)co se měnily panely tak 98 % panelů mělo odpadané rybiny .Absolut píše:Radek31+Dušan: Splítka v zastávce neprošla
Ad DPmPET: Ano, žlaby bývaly přibodované k armatuře. Je zajímavé, že u panelů VL15 a menších, kde armatura není, k propadání žlabů tak často nedochází, asi si soudruzi dal více pozor, jaký beton použili
Nechci se zastávat firmy Elaugen, ale budu. Oni neurčují, kde a co budou navařovat. Stejně jako Ty neurčuješ svoji práci. Že je navařování kolejnic B1 prasečinka nejhoršího kalibru, to vími, neboť dříve nebylo zdaleka tolik lomů a vzdutí kolejnic. Jen si vzpomeň, kolik bylo loni "vynucených" řezů kolejnic v panelech.
Diskuzy o firmě Elaugen by bylo nejlepší asi přesunout na slepou kolej
DPmPET
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Hlavní umělec má na dovolenou právo, zvlášť když program na Letenský tunerl existuje již pár let... Ovšem jeho nasazení se řešilo až pár minut před dvanáctou. Přece jen v pracovišti umělce nemáme trvalou pohotovost. Totéž se děje po roce a půl mlčení na jistém SSZ na Korunní...radek31 píše:na Palačáku budou údajně jen velmi malé úpravy programu SSZ, takže bych změny moc nečekal
u tunelu prý jde o nedodělek kombinovaný s dovolenou hlavního umělce - takže snad jen otázka času
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Radek31+Dušan: Splítka v zastávce neprošla
Ad DPmPET: Ano, žlaby bývaly přibodované k armatuře. Je zajímavé, že u panelů VL15 a menších, kde armatura není, k propadání žlabů tak často nedochází, asi si soudruzi dal více pozor, jaký beton použili
Nechci se zastávat firmy Elaugen, ale budu. Oni neurčují, kde a co budou navařovat. Stejně jako Ty neurčuješ svoji práci. Že je navařování kolejnic B1 prasečinka nejhoršího kalibru, to vími, neboť dříve nebylo zdaleka tolik lomů a vzdutí kolejnic. Jen si vzpomeň, kolik bylo loni "vynucených" řezů kolejnic v panelech.
Ad DPmPET: Ano, žlaby bývaly přibodované k armatuře. Je zajímavé, že u panelů VL15 a menších, kde armatura není, k propadání žlabů tak často nedochází, asi si soudruzi dal více pozor, jaký beton použili
Nechci se zastávat firmy Elaugen, ale budu. Oni neurčují, kde a co budou navařovat. Stejně jako Ty neurčuješ svoji práci. Že je navařování kolejnic B1 prasečinka nejhoršího kalibru, to vími, neboť dříve nebylo zdaleka tolik lomů a vzdutí kolejnic. Jen si vzpomeň, kolik bylo loni "vynucených" řezů kolejnic v panelech.