Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 17.1.2008 13:23

Absolut píše:Nooo... Jak se to vezme a jak kde
(obrázek)
Vzhledem k šířce prostoru tam asi bude jednokolejná smyčka a předjízdná kolej v přímé části, že?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 17.1.2008 11:59

Díky za info.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 17.1.2008 11:53

1. Komplet
2. Ne

Více v SZ

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 17.1.2008 10:54

Jo takhle, projekt prodloužení... abych pravdu řekl, tak to se mi zdá ve stylu "za hodně peněz dost málo muziky". To přemostění asi nebude úplně levné, a ruku na srdce, kdo tam bude jezdit?

Měl bych ale nějaké dotazy
1. Když už se maluje, u přemostění se počítá pouze s tramvajemi, nebo komplet propojení Počernická - Taplárenská+Tiskařská?
2. Je nějak zpracováno propojení TT Počernická na Černokosteleckou? Edit: Tedy jinak, než jako čára na papíře od MČ P10?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 17.1.2008 10:43

Nooo... Jak se to vezme a jak kde

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 16.1.2008 17:35

Tipnul bych si, že v Malešicích je míček pořád na straně PVK, resp. Veolie či jak se to teď jmenuje.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Damir Holas » 16.1.2008 16:52

Absolut píše:naštěstí se těch TT oprašuje víc a některé mají o dost větší šanci...
Například? Že by třeba Malešice...?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 16.1.2008 11:54

Damire, není důvod k přílišnému optimismu, ale naštěstí se těch TT oprašuje víc a některé mají o dost větší šanci...

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Damir Holas » 16.1.2008 10:06

Absolut píše:Dle ověřených zpráv se provádí revize projektu této trati.
=D> =D> =D> Jedině dobře... Třeba se přece jednou dočkáme...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 16.1.2008 9:15

Dle ověřených zpráv se provádí revize projektu této trati.

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Lister » 15.1.2008 23:07

Dle ověřených zpráv se na radnici Prahy 8, po příchodu nového radního pro dopravu, znovu začíná mluvit o trati do Bohnic. Tak uvidíme... :wink:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od PvvS » 08.1.2008 21:11

Jenze ova , brno, ke pouzivaji obuti o sirce minimalne 100mm (110 misty) a to udela hodne.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od DPmPET » 08.1.2008 20:48

Myslím si že profil kol je daný normou a ta by měla být platná jak pro dvounápravové vozy a čtyřnápravové.V jedné knize jsou profily kol používané v českých a slovenských městech,je tam i výkres kola šířky 80 mm pro vozy TATRA.Ale už odbíháme od zadaného tématu.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bald » 08.1.2008 19:52

Ono ani tak nejde o šíři kola jako o tvar. Když to napíšu hodně zjednodušeně, pražské kolo má ostrý přechod nákolek-okolek, a kuželový profil má cca 10 let, předtím bylo dokonce válcové (nepamatuji jak nová kola, ale soustružilo se válcově). I na tramvajových kolejnicích je na první pohled vidět veliký rozdíl proti kolejnici např. S49. Je užší samozřejmě, ale hlavně S49 je oblá, tramvajové kolo by mělo podstatně menší boční oporu.
Staré dvounápravové tramvaje měly profil uplně jiný než tramvaje PCC (tím mám na mysli T1 a vejš), bylo to dáno potřebou optimalizovat pojezd s relativně velikým rozvorem pro ostré oblouky.
Použití bezžlábkových kolejnic... nevím. Pokud by byl profil hlavy kolejnice zachován, tak na rovných úsecích třeba ano... Otázka ale je, čemu by to prospělo.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od DPmPET » 08.1.2008 13:08

No profil kol je na nějaké milimetrové odchylky stejný jak pro staré dvounápravové vozy tak vozy TATRA.Šířka obruče 80 mm a okolek 24 mm.Vycházím z toho co mám,může mě někdo doplnit.Je úplně jedno co je za typ kolejnice (NP,NT,B1,S 45,R 65)hlavně aby byl v normě rozchod 1435 s tolerancí 0až +3.
DPmPET 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět