Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod DPmPET v 01.8.2005 14:24

Chci technické vyjádření hantýrky od p.Mopa a co jěště znamená ten výrok z jakýho jsem vydlákova.Děkuji.
DPmPET
 

Re: Panely BKV

Odeslatod DPmPET v 29.7.2005 12:52

Koho si myslel že nejsem z Prahy a z jakýho vidlákova si myslel že jsem?
DPmPET
 

TT Pobřežní cesta-Smyčka Bráník

Odeslatod DPmPET v 29.7.2005 10:22

Co je myšleno ty skoropřímky.Chci vyjádření technické hantýrky.Oblouky u kterých scházejí dilatační prvky se vlivem teplotních rozdílů musejí zákonitě zdeformovat,Jestli jsou tim myšleny ty skoro 8-) přímky?
DPmPET
 

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Odeslatod Pepa v 28.7.2005 21:33

MOp napsal:no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D


Takže rovná kolej do pravého úhlu 8-)
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Odeslatod MOp v 28.7.2005 20:48

DPmPET napsal:Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)
no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D
MOp
 

TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 20:28

Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)
DPmPET
 

Panely

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 20:20

O čem píšete že si ty vozy houpou že jsou tam zpropadaný panely a popraskaný koleje ve obloucích je vizitka DP Praha že na to sere.Nevím ale výměna akutně rozpadlého panelu je otázka několika hodin .A že kolej v tom panelu vystřelí z rybiny .Na jednu stranu soudný člověk pochopí že ve 4 Km TT ta kolej musí si někde ulevit protože je svařená v biči.Tak hold vyběhne zrovna v tom špatným panelu který má rozpadlý rybiny a je to tam chycený matkami m 24 8-)
DPmPET
 

Re: Panely BKV

Odeslatod M_V v 28.7.2005 10:21

9001 napsal:Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h

Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní... :? Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
M_V
Uživatel
 
Založen: 26.6.2005 17:13

MATERIÁL

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 9:51

Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).
DPmPET
 

Dilatace

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 9:42

Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta
DPmPET
 

Re: Panely BKV

Odeslatod MOp v 28.7.2005 9:38

DPmPET napsal:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)

no je videt, ze nejsi z prahy ale vidlakova. panely BKV totiz do sterku muze dat jen totalni trotl. kdyby to tak v praglu bylo, tak jezdime pres tato mista nejvyse 10km v hodine..
MOp
 

Nejlepší technologie na TT

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 9:37

Nejlepší jsou panely Vúis,mají příčné drážky a samotná drážka je udělaná s dvou svařených kolejniček od důlních drážek.Starý šroub se dá vždycky vyměnit!no nevím zda se dá vyměnit betonový pražec zalitý v betonu a za provozu.Touto technologií je uděláno spousta křižovatek.Proč drží Ohrada? Díky týhletý technologií.Nejsem fanda zalejvání pražců do betonu,ale tahleta technologie se už používala v 60.letech viz. Nádražní,Dukelských hrdinů a jiné! 8-)
DPmPET
 

Re: TT ŘEPY

Odeslatod Pepa v 28.7.2005 9:29

DPmPET napsal:Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)


Viz Krejcárek-Palmovka, tam je to celkem úděs snad zmizí ta dvacítka nahoře v obloucích...
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

TT ŘEPY

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 9:26

Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)
DPmPET
 

Kolejnice typu S 49

Odeslatod DPmPET v 28.7.2005 9:21

Nevím ale Pražské pivní tácky by mohli jezdit na kolejích typu S49 takzv.Vignˇolky nebo bezžlábkové.Protože rozměr okolků je v těchto městech stejný.Bratislava,Liberec,Praha,Olomouc,Plzenˇ 8-)
DPmPET
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron