Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A já bych zase řekl, že pokud hrazdou orvu něco stojícího u kolejí, tak je to moje neodhadnutí pp ať je to sousední tramvaj, dodávka, strom nebo ohrada. Jezdíme na rozhled a v-voo tom to je
A jestli oběžník, tak jen obecný ve smyslu "zde a zde dbejte zvýšené opatrnosti při průjezdu kolem....." A ne tyhle šroubovaný a jak říká Bobik alibisticky věty, jež platí na konkrétní místo, ale výchovný efekt 0, protože zítra se při dobrém postavení planet může takových míst najít třeba dalších 10. Jedno takové železo bylo na staré Kubáni - T6 na vnitřní drbla hrazdou něco na vnější... A takhle bychom mohli pokračovat. Tehdy se to tuším nedořešilo bo RTT.
A jestli oběžník, tak jen obecný ve smyslu "zde a zde dbejte zvýšené opatrnosti při průjezdu kolem....." A ne tyhle šroubovaný a jak říká Bobik alibisticky věty, jež platí na konkrétní místo, ale výchovný efekt 0, protože zítra se při dobrém postavení planet může takových míst najít třeba dalších 10. Jedno takové železo bylo na staré Kubáni - T6 na vnitřní drbla hrazdou něco na vnější... A takhle bychom mohli pokračovat. Tehdy se to tuším nedořešilo bo RTT.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To zase řeší pokyn "manipulovat v nástupní"...Bobik píše:Nojo, ale pak by mohl být problém "nevejde se", protože na odstav mezi námezníky se vejde akorát souprava (2xT), takže další musí zůstat ve výstupní.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak nám k tomu vyšlo lejstro:
Úseky se zakázaným či omezeným provozem bez označení VPZ
Platnost: od zahájení denního provozu dne 25.10.2017 (středa) - TRVALE
1.1 obratiště Radošovická - je-li vnější či vnitřní kolej obsazena jakýmkoliv typem vlaku, nelze po
souběžné koleji projet žádným typem vlaku (ve výjimečných případech lze v uvedeném
obratišti povolit služebním příkazem průjezd vozů za podmínky, že vlak stojící/projíždějící po
vnitřní koleji musí mít při průjezdu sklopena pravá zpětná zrcátka)
1.2 úsek v ul. Radlické od křižovatky s ul. Plzeňskou po křižovatku s ul. Za Ženskými
domovy v obou směrech, na základě rozhodnutí ODA MHMP a PČR je zakázán
obousměrně vjezd tramvajových vlaků všech typů do uvedeného úseku, provoz
v uvedeném úseku lze povolit pouze při mimořádných událostech na základě příkazu
provozního dispečinku nebo při plánovaných výlukách na základě Rozhodnutí ODA MHMP
1.3 obratiště Kotlářka - je-li vnější či vnitřní kolej (v úseku mezi výstupními a nástupními
zastávkami) obsazena jakýmkoliv typem vlaku, lze po střední koleji projet pouze vlakem,
který má sklopená všechna vnější zpětná zrcátka.
No, podle lejstra na Kotlářce je nutno sklápět i levé zrcátko u T. A podle toho, jak je to formulováno, tak pokud bude stát (pouze) solo (T) třeba na vnější koleji u námezníku před nástupní a pojedu se solem (T) z vnější výstupní na střední, musím sklopit nejen hrazdu, ale i levé.
Jojo ať žije alibismus a přesné formulace...
Ono by stačilo vydat drobné lejstro, ať se dává bacha při stání přes vexle. Ale jednodušší/jistější je se s tím nemazat a "zakázat to všechno".
Úseky se zakázaným či omezeným provozem bez označení VPZ
Platnost: od zahájení denního provozu dne 25.10.2017 (středa) - TRVALE
1.1 obratiště Radošovická - je-li vnější či vnitřní kolej obsazena jakýmkoliv typem vlaku, nelze po
souběžné koleji projet žádným typem vlaku (ve výjimečných případech lze v uvedeném
obratišti povolit služebním příkazem průjezd vozů za podmínky, že vlak stojící/projíždějící po
vnitřní koleji musí mít při průjezdu sklopena pravá zpětná zrcátka)
1.2 úsek v ul. Radlické od křižovatky s ul. Plzeňskou po křižovatku s ul. Za Ženskými
domovy v obou směrech, na základě rozhodnutí ODA MHMP a PČR je zakázán
obousměrně vjezd tramvajových vlaků všech typů do uvedeného úseku, provoz
v uvedeném úseku lze povolit pouze při mimořádných událostech na základě příkazu
provozního dispečinku nebo při plánovaných výlukách na základě Rozhodnutí ODA MHMP
1.3 obratiště Kotlářka - je-li vnější či vnitřní kolej (v úseku mezi výstupními a nástupními
zastávkami) obsazena jakýmkoliv typem vlaku, lze po střední koleji projet pouze vlakem,
který má sklopená všechna vnější zpětná zrcátka.
No, podle lejstra na Kotlářce je nutno sklápět i levé zrcátko u T. A podle toho, jak je to formulováno, tak pokud bude stát (pouze) solo (T) třeba na vnější koleji u námezníku před nástupní a pojedu se solem (T) z vnější výstupní na střední, musím sklopit nejen hrazdu, ale i levé.
Jojo ať žije alibismus a přesné formulace...
Nojo, ale pak by mohl být problém "nevejde se", protože na odstav mezi námezníky se vejde akorát souprava (2xT), takže další musí zůstat ve výstupní.demon píše:A přitom by stačilo pouze dodržovat námezníky a problém by vůbec nebyl...
Ono by stačilo vydat drobné lejstro, ať se dává bacha při stání přes vexle. Ale jednodušší/jistější je se s tím nemazat a "zakázat to všechno".
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A přitom by stačilo pouze dodržovat námezníky a problém by vůbec nebyl...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To je něco jako Radošovická vnitřní. S Téčkem na Kotlářce normálně projedeš, KT a Wany můžou mít problém. Radošovická to samý, když něco (T) stojí na vnější naproti boudě, tak T po vnitřní projede i s nesklopenou hrazdou (tedy pokud není extrémně vytrčená), ovšem KT maj problém.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Co když je jako první obsazena střední kolej?
Ale je to jasné, našel se problém a důvod, aby se v příštím roce mohlo odstranit 6 výhybek a 1 kolej, a tím ušetřit náklady na údržbu.
Ale je to jasné, našel se problém a důvod, aby se v příštím roce mohlo odstranit 6 výhybek a 1 kolej, a tím ušetřit náklady na údržbu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Novoty ve staré smyčce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... bacov.html
Mezi současné návrhy řešení ze strany ministerstva obrany patří odklon automobilové dopravy z Pohořelce, určení jednoho místa pro vjezd aut k Hradčanům nebo posunutí tramvajové trati, díky kterému by vznikl prostor pro nový chodník.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zpracování studie možnosti úpravy navazujících ulic Smetanovo nábřeží a Masarykovo nábřeží, kde s ohledem na plán DP hl. m. Prahy na posunutí osy kolejí na nábřeží a zřízení nových odbočovacích kolejí v křižovatce na pravém předmostí by musely být vykonzolovány chodníky před líce stávajících nábřežních zdí.von Špilberk píše:Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.
Takže další hvězda?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Směr k Újezdu je ZATÍM bezproblémový, což se může velmi rychle změnit, pokud projde návrh IPRu na humanizaci Malé strany...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
von: To bude hustý... 18 měsíců 22 po nábřeží a 9 přes Palačák
ZXS91: Ono Krnda toho nakecala, že ...
Ale tak asi nejlepší řešení by bylo TT posunout kousek severně. Pak by neměl být problém tam klidně prahy dát, protože směr k Újezdu je stejně bezproblémový.
ZXS91: Ono Krnda toho nakecala, že ...
Ale tak asi nejlepší řešení by bylo TT posunout kousek severně. Pak by neměl být problém tam klidně prahy dát, protože směr k Újezdu je stejně bezproblémový.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Třeba dojde k doplnění bumlíků a posunu obrubníků, jak to slibovala Krnda s otevřením Blanky...von Špilberk píše:Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mluvím o tom, jaká je tam traťová rychlost, ne kolik se tam s kterým strojem dá vyvinou. S některými šuplíky máš strach i ve čtyřiceti. Ale ano, šedesát se tam jet opravdu dá, byť jen chvíli.
(pro případné rýpaly dodávám, že samozřejmě jen za situace, kdy je tam vidět, třeba v zimě)
(pro případné rýpaly dodávám, že samozřejmě jen za situace, kdy je tam vidět, třeba v zimě)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Rychlostní výhybku taky vítám, ostříhat víc zeleň bych taky uvítal, ale nějak si teda nejsem jist, jestli je ten oblouk opravdu na 60. Když to beru podle oblouku DC, který je mírnější a rozhled je lepší, tak jsem tam nikdy nevyvinul víc než 50.Bobik píše:To je sice moc hezký, jenže žádná "plnotučná zabezpečovačka" to stejně nebude, takže pořád platí jízda na rozhled. A je poněkud trapné, když v úseku, kde máš traťovou 60, musíš jet 30 jen proto, protože nevidíš za roh. Přitom by se nemuselo vymejšlet nic složitýho, jen by stačilo lehce popílit to křoví.MM-Mikulovsky píše: ...na to se v Braníku....konečně připravuje rychlostní výhybka s tzv. jištěným úsekem před ní v tom oblouku.
Což v žádném případě není nic proti té vexli, tu vítám.