Občas lituju, že tramvaje v Praze nemají, podobně jako jejich Budapešťské kolegyně, dveře na obou stranách. Tady by se třeba skvěle hodilo ostrovní nástupiště Problém je v tom, že okolo vede Městský automobilní okruh, takže policie se bude zuby nehty bránit jakékoli změně na úkor automobilů a Praha 3 jakékoli změně na úkor chodníků ...samozřejmě jen do té doby, než se tam nějaký cestující zabije pádem pod auto/tramvajQuetzalcoatl píše:Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Biskupcova
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Biskupcova
Quetzalcoatl píše:Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.
Nevím, ale je pravda, že je to tam fakt blbý... Já jí sice naštěstí moc nevyužívám....
Biskupcova
Chci upozornit na zastávku Biskupcova, kde tramvaje odjíždějí cestujícím na ostrůvku přímo před nosem. Zastávka je (aspoň večer) dost využívaná a na ostrůvku se tísní dost lidí. Problémem je hlavně zastávka směr Ohrada, kde kaštani nemají šanci (legálně) ze zastávky odejít bez toho, aby se strkali s cestujícími čekajícími na jiný spoj. Jediný přechod je totiž na konci peronku. Mezi chodníkem a peronkem je frekventovaná silnice a tak raději nikdo nepřebíhá. Neví někdo, zda/kdy se to bude rekonstruovat? Chtělo by buď rozšířit ostrůvek (těžko) nebo dopředu namalovat zebru, ať se tam lidi nemačkaj a mají kudy odejít.
TT svršky
Když sem se tedka kouknul na nový fotečky stavu tratí,tak sem docela rad,ze už nejezdim(i gdyž sem jezdil nedlouho r.2005),ale už za me takovej motol-řepákov=nevim.Želva-voz.Sa či olšsnská,otakarka-schody-ípák,oblouky před J.Masaryka dc.a hromada dalších míst, taky docela zajimavý.Za dob ježdeni sem se jistejma úsekama bál jet i polovicní rychlostí,než je povolená,ba kaštani by to asi nepobrali a o vylítnutí(a to převším....) ani nemluvim.To možná byl taky jeden z důvodů,proč sem skončil,protože se mi nechtělo riskovat dál.....Ale to pani mluvčí DP ani nepřipustí....rsp.připustí zhoršený stav některých úseku,ale rozhodně ne havarijní stav...................Možná víc kešů na opravy tratí by se hodilo.
Rozhodně nepřeju,Vám současným tramvajákům krizovej plán DP,gdy bude nedostatek vlaků na trase metra B a suplovat to budou tramvajky a busy.
Stále rád jezdim tramvajkama,ale naštěstí mimo ony dotčené úseky(snad krom vyjímek),ale dofám,že se to změní k lepšímu.Když sem procházel kurzem,tak me tyhle myšlenky ani nenapadli a asi ani Frantu aby nam to neznechutil(mj.zlatej instruktor,kerýho si budu stále vážit).
Ale ať se dp zamyslí,jestli nekoupit o pár nízkopodlažních busů míň a opravit pár metrů kolejí...
Thomas
Rozhodně nepřeju,Vám současným tramvajákům krizovej plán DP,gdy bude nedostatek vlaků na trase metra B a suplovat to budou tramvajky a busy.
Stále rád jezdim tramvajkama,ale naštěstí mimo ony dotčené úseky(snad krom vyjímek),ale dofám,že se to změní k lepšímu.Když sem procházel kurzem,tak me tyhle myšlenky ani nenapadli a asi ani Frantu aby nam to neznechutil(mj.zlatej instruktor,kerýho si budu stále vážit).
Ale ať se dp zamyslí,jestli nekoupit o pár nízkopodlažních busů míň a opravit pár metrů kolejí...
Thomas
Koleje na živici
Tady jsem jěště něco vyštrachal ze svého archívu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Koleje na živici
Nevím jak se tato technologie chová v provozu ale má ji několik podniků.Halle,Erfurt a jiné podniky.
Tramvajové tratě
Já nevím ale Německu se koleje dávají na živici jako u nás velkoplošné panely .Samozřejmně se prostor mezi patou koleje a živicí vyplnˇen gumou.Nevím proč taková technologie se nevyzkouší i v Praze?Koleje jsou stáhnuty rozporama kvůli rozschodu.
Bloková kolejnice
Tak ta bloková kolejnice mě dostala.To je materiál!!!!!!!No a ty montovaný kolejový styky jsou občas taky v Praze.Fořtík píše:Obávám se, že toto již rekonstruovali, alespoň si nevybavuju, že bychom po takové hrůze jeli. Nicméně mají tam spoustu dalších věcí, které stojí za povšimnutí.Proxy píše:Abychom si furt jen nestěžovali po jaké hrůze se jezdí v Praze - podívejte se do Bratislavy:
http://www.mestskadoprava.sk/galeria/pi ... ge_id=7081
:|
Jedna fotka za všechny: http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ga ... cac-37.jpg
[/i]
Re: Smyčka Barandov
Mě příjde že asi ne,když ty tramvaje tam vržou v obloukách?To přimazávání musí být alesponˇ na 3.místech v jednom olouku a ne aby to bylo na rovině.Viděl jsem to tam na vlastní oči.Na jednu stranu ono je taky potřeba doplnˇovat mazací směs ,což se taky asi moc neprovádí.Marek píše:IMHO se zrovna na Sídlišti Barrandov přimazává důkladně.DPmPET píše:Já bych doporučoval přimazávání přírub a okolků grafitem.
Re: Smyčka Barandov
IMHO se zrovna na Sídlišti Barrandov přimazává důkladně.DPmPET píše:Já bych doporučoval přimazávání přírub a okolků grafitem. 8-)