Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No to máš asi pravdu. Ale když to převedu do provozu tak si představím smyčku Bilá Hora a už tam je to takové divné. Porovnej Divokou šárku a Bilou horu. Takřka podobné smyčky. A teda na Divoké šárce mi to připadá lepšíKarotka píše:Pardon, ten simulátor není příliš názorný.
Pokud trvám na tom, že nástupiště musí být ve smyčce a v přímé, tak je skutečně protisměrná smyčka o pár metrů výhodnější (protože klasická potřebuje rozšířit osovou vzdálenost pro nástupiště - v obr. červeně). Když by měla být nástupiště ve smyčce v přímé nebo v pravém oblouku, tak by šla postavit ještě menší klasická smyčka (rozvětvení kolejí blíže ke středu smyčky). V případě nástupišť mimo smyčku jsou obě varianty rovnocenné a smyčka je nejmenší (místo přímých mohou být "S").
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Pardon, ten simulátor není příliš názorný.
Pokud trvám na tom, že nástupiště musí být ve smyčce a v přímé, tak je skutečně protisměrná smyčka o pár metrů výhodnější (protože klasická potřebuje rozšířit osovou vzdálenost pro nástupiště - v obr. červeně). Když by měla být nástupiště ve smyčce v přímé nebo v pravém oblouku, tak by šla postavit ještě menší klasická smyčka (rozvětvení kolejí blíže ke středu smyčky). V případě nástupišť mimo smyčku jsou obě varianty rovnocenné a smyčka je nejmenší (místo přímých mohou být "S").
Pokud trvám na tom, že nástupiště musí být ve smyčce a v přímé, tak je skutečně protisměrná smyčka o pár metrů výhodnější (protože klasická potřebuje rozšířit osovou vzdálenost pro nástupiště - v obr. červeně). Když by měla být nástupiště ve smyčce v přímé nebo v pravém oblouku, tak by šla postavit ještě menší klasická smyčka (rozvětvení kolejí blíže ke středu smyčky). V případě nástupišť mimo smyčku jsou obě varianty rovnocenné a smyčka je nejmenší (místo přímých mohou být "S").
Rozměry os kolejí
Rozměr osy kolejí ze sloupy veřejného osvětlení nebo sloupy trakčního vedení ,které jsou ve středu tělesa tak je rozměr 4,00 m(TT Starý hloubětín -Lehovec)
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
popisy k jednotlivym tratim zdaleka nejsou kompletni. popsana jich je hruba 1/3, dalsí cekaji na zverejneni kvuli ruznym faktorum schvaleni - spoluautory, cekani na fotky, cekani na texty, atd..
ve zkratkach a jinych spojenich mozna pomuze toto:
viewtopic.php?t=295
ve zkratkach a jinych spojenich mozna pomuze toto:
viewtopic.php?t=295
ujezd-malostranska
Rad bych se zeptal, proc na webu chybi popis trati Ujezd-Malostranska. Pokud tam nekde je a ja ho jen prehledl, tak se omlouvam .
Jinak jsem chtel jen rict, ze tohle forum je velice zajimave a uz jsem se tu dozvedel spoustu veci. (jenom nektere prispevky, ve kterych se to hemzi komplikovanymi zkratkami, jsou pro me naprosto necitelne a nepochopitelne... , ale treba na to casem prijdu...)
Diky a mejte se.
Jinak jsem chtel jen rict, ze tohle forum je velice zajimave a uz jsem se tu dozvedel spoustu veci. (jenom nektere prispevky, ve kterych se to hemzi komplikovanymi zkratkami, jsou pro me naprosto necitelne a nepochopitelne... , ale treba na to casem prijdu...)
Diky a mejte se.