Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vratim se k tem dejvicim a semaforum. Dnes jsem si to dal autem. Kolem 14 hodiny od prasnaku na podbabu. Sila. Kulatak parkoviste, jugoparty kolona az k zeleny, evropska v poho, od korunovacni to pekne taky stalo. V pul ctvrte jsem se vracel smer tunely. Kolona na jugoparty stejna, tak jsem to objel bokem na csarmy, tam to stalo taky, ve dvou pruzich. Kulatak, sila, dokonce bych to nazval i jako zmatek. Nejvice me stvali ti nedockavci, co proste na ty koleje musi vjet, i kdyz vidi, ze tam zustanou stat. Takze tram od podbaby pekne vykysla. No kdyz jsem se doplouzil k vyjezdu do svatovitske, tak par postrehu. Semafor lidi ignoruji, hlavne tlacitka. Kdyz uz u semaforu nikdo neni, je zelena, tak to zazdi druhy prechod u oznacniku. Pak uz pohoda, jen u prasnaku kolona. Ale to bude hlavne zavrenou korunovacni. Takze nevim nevim. Ale ted jak to pisu, jedno reseni bych asi mel. Zrusit 1 prechod, a sloucit to do jednoho prechodu cca v puli stanici. A klidne rizen svetly. Druhy reseni podchod. A misto si myslim by bylo, urcite zc jo, i by se dalo rozsirit, zastavky jsou podle me dost siroke.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Taky jsem na to koukal, že maj lešení tam, co loni. Důvod neznám.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Všimli jste si, že Chládek & Tintěra opět obsadil opěrnou zeď mezi Jarošem a tunelem? Což o to, zeď by si nějakou sanaci zasloužila až jéje, ale podivné na tomto je, že právě počáteční úsek, který byl čerstvě obehnán lešením, byl Ch&T okupován loni asi čtvrt roku. Vzdouvaly se tam kolony až na přejezd u SPK a byl to vopruz. A teď znova na témže místě?? To je reklamace, nebo postavili lešení na špatném místě?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Už aby byla kropička
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jsem zvědavý na Průběžnou až bude hotovo...
Trávník. Stejný level je i na Průběžné od Hasičárny. Seno...
Trávník. Stejný level je i na Průběžné od Hasičárny. Seno...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Takový podchod tam mohl (měl) být dávno před Blankou. Stejně jako jsem nikdy nepochopil, proč nikdo nedokázal za 40 let protáhnout podchod na Pavláku až za Sokolskou.
A teď už to nikdo neudělá, protože se přece bude magistrála za 50 let zklidňovat, tak už to nemá cenu...
A teď už to nikdo neudělá, protože se přece bude magistrála za 50 let zklidňovat, tak už to nemá cenu...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak podchody, které josu součástí vestibulů, jsou celkem OK. Tady by takovej podchod pomohl opravdu hodně a ani by nemusel vést přímo na tramvajové zastávky (kde na výstupy z podchodu stejně neni moc místa). Stačilo by, aby takovej podchod sebral lidi, co jdou od pošty a od Dejvický do metra a hned by ubylo problémů s chodcema ve Svatovítský.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
IAD patří k městu, ale jen ta místní. Ta co projíždí, by se měla vyseparovat do koridorů, kde s ničím nekoliduje. Kulaťák už tomu účelu nestačí.
Ovšem kdyby nebyl kulatej, ale s klasickou křižovatkou na světla, tak by ještě stačil.
Ovšem kdyby nebyl kulatej, ale s klasickou křižovatkou na světla, tak by ještě stačil.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ale bohužel neumíme udělat podchod, ve kterém by po čase nebyl bordel a v noci se v něm člověk nebál.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
P_V: Proč hned taková radikalizace?
Když budu hodně rýpavý, tak si myslíte, že by se metro v centru Prahy postavilo takhle rychle v dnešní době?
Ale ted k tématu. Umíme postavit eskalátory, umíte postavit výtahy a především nájezdy, rampy. Takže ani tohle není nepřekonatelný problém.
Navíc IAD k městu prostě patří a je potřeba ji umět zakomponovat do celého systému.
Když budu hodně rýpavý, tak si myslíte, že by se metro v centru Prahy postavilo takhle rychle v dnešní době?
Ale ted k tématu. Umíme postavit eskalátory, umíte postavit výtahy a především nájezdy, rampy. Takže ani tohle není nepřekonatelný problém.
Navíc IAD k městu prostě patří a je potřeba ji umět zakomponovat do celého systému.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ono se taky říkalo, že kdo špatně chodí a schody mu nedělají dobře, patří do ústavu, a proto je bezbariérovost zbytečná. A že nejlepší řešení dopravních dopravních a urbanistických problémů je vybourat pás města a postavit tam město nové, kde bude na všechno místo (akorát že se to v Praze zastavilo těsně po úvodní fázi, kdy se nejdřív muselo vybudovat dočasné ubytování pro Pražáky za Prahou, která se kvůli tomu zvětšila, aby se jim furt dalo říkat Pražáci).9001 píše:Kde jsou ty doby, kdy se nám na škole říkalo, že nejlepší křížení je mimoúrovnové... Ted se tlačí přechody všude a naprosto nesmyslně.
Abych nerejpal, pod zem by měla jít ta auta. A jinudy. Tunel Dana, který by provoz podchytil dřív, než se dostane do tenkého, už se stavět nebude, takže by to chtělo aspoň ten obchvat Kulaťáku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jenže proti tomu jít pod zem jsou hlavně iniciativy. Viz. Filler na FB prt.cz... Odmítá jakékoli hloubení na takovémto místě... Prý to má být prostor pro všechny...
Kde jsou ty doby, kdy se nám na škole říkalo, že nejlepší křížení je mimoúrovnové... Ted se tlačí přechody všude a naprosto nesmyslně.
Kde jsou ty doby, kdy se nám na škole říkalo, že nejlepší křížení je mimoúrovnové... Ted se tlačí přechody všude a naprosto nesmyslně.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ale tak zase pokud bych tam jel, mel zelenou, tak uz muzu zatroubit a vynutit si tu prednost. To je porad dokola. Lidi neumi pouzivat to, co maji na krku, vsichni pospichaji, nervni, ted tady si stezuji, ze musi udelat o 10 kroku navic, neni to bezbarierovy, boze, kam to speje? Je pravda, ze cely spunt vznika/l na tomto prechodu, o tom zadna, ale toto mi prijde uz moc. Jsem rad, ze se hleda reseni. A je mi jasne, ze jedno nejlepsi by bylo neco poslt pod zem. A nejsnadsi by byly chodci. A pak klidne tento prechod zrusit, nechat ten u oznacniku, a z podchodu dat na zastavku vystup. Ale to bude jeste dlouha cesta, nez k tomuto reseni se dojde. Ale i toto je krok ( spis krucek ) ke zlepseni. Uvidime, jak to bude fungovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A už se toho chytil Plesk: http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... l#546246-2
A už víme, že s Korunovační to nesouvisí...Zda novinka pomůže, bude radnice vyhodnocovat průběžně. „Přesný termín, jak dlouho tu semafor bude, není určen,“ sdělila Líba Stoklásková z oddělení komunikace Prahy 6. Pokud se osvědčí, postaví tu místo provizorní signalizace trvalou.