Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr03 » 13.7.2016 0:47

Vratim se k tem dejvicim a semaforum. Dnes jsem si to dal autem. Kolem 14 hodiny od prasnaku na podbabu. Sila. Kulatak parkoviste, jugoparty kolona az k zeleny, evropska v poho, od korunovacni to pekne taky stalo. V pul ctvrte jsem se vracel smer tunely. Kolona na jugoparty stejna, tak jsem to objel bokem na csarmy, tam to stalo taky, ve dvou pruzich. Kulatak, sila, dokonce bych to nazval i jako zmatek. Nejvice me stvali ti nedockavci, co proste na ty koleje musi vjet, i kdyz vidi, ze tam zustanou stat. Takze tram od podbaby pekne vykysla. No kdyz jsem se doplouzil k vyjezdu do svatovitske, tak par postrehu. Semafor lidi ignoruji, hlavne tlacitka. Kdyz uz u semaforu nikdo neni, je zelena, tak to zazdi druhy prechod u oznacniku. Pak uz pohoda, jen u prasnaku kolona. Ale to bude hlavne zavrenou korunovacni. Takze nevim nevim. Ale ted jak to pisu, jedno reseni bych asi mel. Zrusit 1 prechod, a sloucit to do jednoho prechodu cca v puli stanici. A klidne rizen svetly. Druhy reseni podchod. A misto si myslim by bylo, urcite zc jo, i by se dalo rozsirit, zastavky jsou podle me dost siroke.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 12.7.2016 6:57

Taky jsem na to koukal, že maj lešení tam, co loni. Důvod neznám.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 11.7.2016 21:57

Všimli jste si, že Chládek & Tintěra opět obsadil opěrnou zeď mezi Jarošem a tunelem? Což o to, zeď by si nějakou sanaci zasloužila až jéje, ale podivné na tomto je, že právě počáteční úsek, který byl čerstvě obehnán lešením, byl Ch&T okupován loni asi čtvrt roku. Vzdouvaly se tam kolony až na přejezd u SPK a byl to vopruz. A teď znova na témže místě?? To je reklamace, nebo postavili lešení na špatném místě? :-D

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 11.7.2016 21:46

Už aby byla kropička :twisted:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 11.7.2016 16:11

Jsem zvědavý na Průběžnou až bude hotovo...

Trávník. Stejný level je i na Průběžné od Hasičárny. Seno...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 11.7.2016 16:08

Krásno + krásno:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 10.7.2016 10:25

Takový podchod tam mohl (měl) být dávno před Blankou. Stejně jako jsem nikdy nepochopil, proč nikdo nedokázal za 40 let protáhnout podchod na Pavláku až za Sokolskou. :roll:
A teď už to nikdo neudělá, protože se přece bude magistrála za 50 let zklidňovat, tak už to nemá cenu... :zadnice

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 10.7.2016 8:37

Tak podchody, které josu součástí vestibulů, jsou celkem OK. Tady by takovej podchod pomohl opravdu hodně a ani by nemusel vést přímo na tramvajové zastávky (kde na výstupy z podchodu stejně neni moc místa). Stačilo by, aby takovej podchod sebral lidi, co jdou od pošty a od Dejvický do metra a hned by ubylo problémů s chodcema ve Svatovítský.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 09.7.2016 23:42

IAD patří k městu, ale jen ta místní. Ta co projíždí, by se měla vyseparovat do koridorů, kde s ničím nekoliduje. Kulaťák už tomu účelu nestačí.
Ovšem kdyby nebyl kulatej, ale s klasickou křižovatkou na světla, tak by ještě stačil. :)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od XSC » 09.7.2016 22:51

Ale bohužel neumíme udělat podchod, ve kterém by po čase nebyl bordel a v noci se v něm člověk nebál.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 09.7.2016 22:37

P_V: Proč hned taková radikalizace?
Když budu hodně rýpavý, tak si myslíte, že by se metro v centru Prahy postavilo takhle rychle v dnešní době?

Ale ted k tématu. Umíme postavit eskalátory, umíte postavit výtahy a především nájezdy, rampy. Takže ani tohle není nepřekonatelný problém.
Navíc IAD k městu prostě patří a je potřeba ji umět zakomponovat do celého systému.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 09.7.2016 22:20

9001 píše:Kde jsou ty doby, kdy se nám na škole říkalo, že nejlepší křížení je mimoúrovnové... Ted se tlačí přechody všude a naprosto nesmyslně.
Ono se taky říkalo, že kdo špatně chodí a schody mu nedělají dobře, patří do ústavu, a proto je bezbariérovost zbytečná. A že nejlepší řešení dopravních dopravních a urbanistických problémů je vybourat pás města a postavit tam město nové, kde bude na všechno místo (akorát že se to v Praze zastavilo těsně po úvodní fázi, kdy se nejdřív muselo vybudovat dočasné ubytování pro Pražáky za Prahou, která se kvůli tomu zvětšila, aby se jim furt dalo říkat Pražáci).
Abych nerejpal, pod zem by měla jít ta auta. A jinudy. Tunel Dana, který by provoz podchytil dřív, než se dostane do tenkého, už se stavět nebude, takže by to chtělo aspoň ten obchvat Kulaťáku.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 09.7.2016 21:03

Jenže proti tomu jít pod zem jsou hlavně iniciativy. Viz. Filler na FB prt.cz... Odmítá jakékoli hloubení na takovémto místě... Prý to má být prostor pro všechny...
Kde jsou ty doby, kdy se nám na škole říkalo, že nejlepší křížení je mimoúrovnové... Ted se tlačí přechody všude a naprosto nesmyslně.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr03 » 09.7.2016 20:58

Ale tak zase pokud bych tam jel, mel zelenou, tak uz muzu zatroubit a vynutit si tu prednost. To je porad dokola. Lidi neumi pouzivat to, co maji na krku, vsichni pospichaji, nervni, ted tady si stezuji, ze musi udelat o 10 kroku navic, neni to bezbarierovy, boze, kam to speje? Je pravda, ze cely spunt vznika/l na tomto prechodu, o tom zadna, ale toto mi prijde uz moc. Jsem rad, ze se hleda reseni. A je mi jasne, ze jedno nejlepsi by bylo neco poslt pod zem. A nejsnadsi by byly chodci. A pak klidne tento prechod zrusit, nechat ten u oznacniku, a z podchodu dat na zastavku vystup. Ale to bude jeste dlouha cesta, nez k tomuto reseni se dojde. Ale i toto je krok ( spis krucek ) ke zlepseni. Uvidime, jak to bude fungovat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 09.7.2016 17:54

A už se toho chytil Plesk: http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... l#546246-2
Zda novinka pomůže, bude radnice vyhodnocovat průběžně. „Přesný termín, jak dlouho tu semafor bude, není určen,“ sdělila Líba Stoklásková z oddělení komunikace Prahy 6. Pokud se osvědčí, postaví tu místo provizorní signalizace trvalou.
A už víme, že s Korunovační to nesouvisí... 8-)

Odpovědět