Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
viz http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/arbes ... -zastavky/
Akorát nadpis odkazované stránky je dost zavádějící, když zástavka není zrušená, ale jen posunutá
Přidám ještě jeden včerejší zážitek, který s posunutou zastávkou Arbesovo náměstí souvisí: cestuji si vozem 15T na lince 20 ve směru na Barrandov, v zastávce Švandovo náměstí se hlásí příští zastávka Arbesovo náměstí, říkám si to "to je divný, na netu bylo že je zrušená" (až za chvíli zjišťuji, že je jen posunutá), při příjezdu k pravidelné zastávce automat hlásí název zastávky, kterou jen proplouváme a já si opět v duchu říkám "pěkný, ani informace o zrušení zastávky, klidně si jí vyhlásí jako by byla, DP na to informování fakt pěkně s..., ovšem za křižovatkou zastavujeme ve zrušené nebo vlastně posunuté zastávce a na přenosném sloupku vidím Arbesovo náměstí, řidič, kterému automat tuto zastávku už dávno vyhlásil mačká hlášení zastávek ručně, ovšem neposune si ho zpět, takže se ozývá "Anděl, přestup na metro", načež dost lidí vystupuje a samozřejmě s nadávkami, že musí dojít na metro pěšky a jak se mají dostat na ten Barrandov, když je pořád ta blbá výluka a samozřejmě padlo pár pěkných slov na adresu dopravního podniku, řidič se to snaží zachránit a nachází správné hlášení, ale už je pozdě, naprostá většina tramvaje je venku a rozhlíží se, kde je to z té tramvaje vysadili.
Z toho vyplývá, že automatické hlášení zastávek opět ukázalo svojí praktičnost, když hlásilo zastávku úplně mimo její aktuální polohu. Na řidiče bych to nesváděl, ten se jen snažil napravit ticho v hlášení po otevření dveří v zastávce. Kdyby se hlásilo ručně, nevystoupilo by tolik cestujících z tramvaje zbytečně a nebylo by tolik nových "fanoušků" dopravního podniku. Pokud by existovala nějaká trofej za největší zbytečnost, zavedenou letos v PID, tak je automatické hlášení jasný vítěz
Akorát nadpis odkazované stránky je dost zavádějící, když zástavka není zrušená, ale jen posunutá
Přidám ještě jeden včerejší zážitek, který s posunutou zastávkou Arbesovo náměstí souvisí: cestuji si vozem 15T na lince 20 ve směru na Barrandov, v zastávce Švandovo náměstí se hlásí příští zastávka Arbesovo náměstí, říkám si to "to je divný, na netu bylo že je zrušená" (až za chvíli zjišťuji, že je jen posunutá), při příjezdu k pravidelné zastávce automat hlásí název zastávky, kterou jen proplouváme a já si opět v duchu říkám "pěkný, ani informace o zrušení zastávky, klidně si jí vyhlásí jako by byla, DP na to informování fakt pěkně s..., ovšem za křižovatkou zastavujeme ve zrušené nebo vlastně posunuté zastávce a na přenosném sloupku vidím Arbesovo náměstí, řidič, kterému automat tuto zastávku už dávno vyhlásil mačká hlášení zastávek ručně, ovšem neposune si ho zpět, takže se ozývá "Anděl, přestup na metro", načež dost lidí vystupuje a samozřejmě s nadávkami, že musí dojít na metro pěšky a jak se mají dostat na ten Barrandov, když je pořád ta blbá výluka a samozřejmě padlo pár pěkných slov na adresu dopravního podniku, řidič se to snaží zachránit a nachází správné hlášení, ale už je pozdě, naprostá většina tramvaje je venku a rozhlíží se, kde je to z té tramvaje vysadili.
Z toho vyplývá, že automatické hlášení zastávek opět ukázalo svojí praktičnost, když hlásilo zastávku úplně mimo její aktuální polohu. Na řidiče bych to nesváděl, ten se jen snažil napravit ticho v hlášení po otevření dveří v zastávce. Kdyby se hlásilo ručně, nevystoupilo by tolik cestujících z tramvaje zbytečně a nebylo by tolik nových "fanoušků" dopravního podniku. Pokud by existovala nějaká trofej za největší zbytečnost, zavedenou letos v PID, tak je automatické hlášení jasný vítěz
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Někde jsem četl, že prý do 6.12 se budou dodělávat zastávky.gabuliatko píše:Pane víte proč je OR mezi Arbesem a Švandovo divadlem?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Dovolím si odpovědět za pana MOpa. Že by pohyb techniky při dodělávkách zálivek?gabuliatko píše:Pane víte proč je OR mezi Arbesem a Švandovo divadlem?MOp píše:ORPO zustava z technologickych duvodu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pane víte proč je OR mezi Arbesem a Švandovo divadlem?MOp píše:ORPO zustava z technologickych duvodu.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
ORPO zustava z technologickych duvodu.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Já bych nesmutnil, takhle vyměnili kdysi sjezdovku na Čechově nám. a taky tam ORPO viselo ještě necelý týden...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jo, nad tou omezenkou jsem se včera též rozesmutnil.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
O víkendu byla vyměněna sjezdová výhybka na Štefánikově mostě. Ovšem ORPO stále visí a visí.
Pak mě ještě rozesmutnila skutečnost, že nebyla použita bloková výhybka.
Pak mě ještě rozesmutnila skutečnost, že nebyla použita bloková výhybka.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Řekl bych, že dilatace jsou (Krejcárek / Barrandov) stejné, ale na tom Krejcárku jsou teda drsnější polomery.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jenže na Pobřežní cestě je to v přímé, zatímco dilatace na Krejcárku v oblouku. To spíš proč se tam nedaj dilatace jako na mostech na Barrandov - ty jsou ve žlábku i v oblouku a může se přes ně 60.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tam je oks = vlozit i do zlabkove koleje dilatace v bez zlabkovych kolejich (jak je to v zastavkach pobrezni cesta)Afterman píše:Mohli by se dát i na Krejcárek, zmizely by ty otravné dvacítky.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mohli by se dát i na Krejcárek, zmizely by ty otravné dvacítky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No, na první pohled to nevypadá špatně. Teď se jen holt musí počkat, co to bude dělat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Žel nám nějak Prtky mlčí o asi dost zlomové/historické události v DPP:
Cca od sobotní 7.hod. ranní do nedělní 17.hod. odpolední uplynulého víkendu byla naplánovaná jednosměrná výluka přes Čechův most DC - kvůli výměně 1. dilatace koleje ve směru jízdy na něm.
Tato výluka mimochodem byla nakonec PDT ukončena asi o dvě hodiny dříve (kolem 15. hodiny).
PODSTATNÉ VŠAK JE, ŽE DPP DO SÍTĚ TT INSTALOVAT VIDITELNĚ ZCELA NOVÝ TYP DILATACE ŽLÁBKOVÉ KOLEJE (NAVÍC S PEVNÝM ZÁKRYTEM - TENTOKRÁT ASFALTOVÝM), KTERÝ JE ODVOZENÝ OD ŽELEZNIČNÍ DILATACE BEZ ŽLÁBKOVÝCH KOLEJÍ (jenž již máme v Praze 2x v zastávkách Pobřežní cesta a 4x na Trojském mostě = vždy v OKS).
Cca od sobotní 7.hod. ranní do nedělní 17.hod. odpolední uplynulého víkendu byla naplánovaná jednosměrná výluka přes Čechův most DC - kvůli výměně 1. dilatace koleje ve směru jízdy na něm.
Tato výluka mimochodem byla nakonec PDT ukončena asi o dvě hodiny dříve (kolem 15. hodiny).
PODSTATNÉ VŠAK JE, ŽE DPP DO SÍTĚ TT INSTALOVAT VIDITELNĚ ZCELA NOVÝ TYP DILATACE ŽLÁBKOVÉ KOLEJE (NAVÍC S PEVNÝM ZÁKRYTEM - TENTOKRÁT ASFALTOVÝM), KTERÝ JE ODVOZENÝ OD ŽELEZNIČNÍ DILATACE BEZ ŽLÁBKOVÝCH KOLEJÍ (jenž již máme v Praze 2x v zastávkách Pobřežní cesta a 4x na Trojském mostě = vždy v OKS).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
P_V: Myslím, že dle mnou uvedených smajlů je dost jasné, že nejsme v rozporu - jen jsem "naplno" vyslovil pravděpodobné zdůvodnění proč (podle zodpovědných) nešlo udělat něco jinak = lépe (jak uvádíš).