Tak to je ještě horší než sem myslel... no vlastně je pravda že sem viděl nějaký stařičký plán a tam už tehdá byly zakresleny takové ty stálice jako dědina, dvorecký most, bohnice...syverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Bude vyměněj 32 km kolejnic. To je fakt, T3 budeme umět i za sto let, bohužel... A různé její "modifikace"Tom píše:ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3
Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...DJ LA DÉFENSE píše:Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.
Nevíš, kdo tohle má financovat?
Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídásyverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8
ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3DJ LA DÉFENSE píše: jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější.
Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.Tom píše:Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...
Nevíš, kdo tohle má financovat?
Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...DJ LA DÉFENSE píše: Otázka co furt všichni máte s tou Radlickou, co tam kurňa je tak extra,ž e tam musí bejt tramvaj?
Přesně tak, tady by se totiž nikdo nezviditelnil normální tratí. Ale ten Suchdol, to je tunel (ne?) a stavba typu Barrandov, byla by fajn, jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější. Taky nepochopím, porč tam není ta trať... Je to projekt co zamstí zase ix miliard korun. Teda stále pouze teoreticky... Bavíme se tu pomalu, jako by se nás někdo ptal, co chceem my dva stavětTom píše:Tady je to trochu taky ta betonová lobby... město se rádo předvádí na velkých projektech aby před volbami bylo co ukazovat. Malešická trať konstrukčně není složitá... (pro mě za mě ať tam je..., já se jí nebráním)... spíš se divim, že ještě není... ono to totiž je to už možná takový dvě, tři pětiletky co se o ní mluví...
Tady je to trochu taky ta betonová lobby... město se rádo předvádí na velkých projektech aby před volbami bylo co ukazovat. Malešická trať konstrukčně není složitá... (pro mě za mě ať tam je..., já se jí nebráním)... spíš se divim, že ještě není... ono to totiž je to už možná takový dvě, tři pětiletky co se o ní mluví...DJ LA DÉFENSE píše:Já si to myslel, máš pravdu, ale prostě když by se dali postavit lacinější projekty proč rovnou ten nejhorší, na který je třeba spoustu peněz. Časem by to bylo řešení, ale nejdřív se tam musí něco postavit, jako na Barrandově, aby to nedopadlo, jako s metrem B na Zličíně. Až bude malinko větší zástavba, tak by se dalo uvžovat o tramvaji. A fláknout dvě mouchy jednou ranou.
Já si to myslel, máš pravdu, ale prostě když by se dali postavit lacinější projekty proč rovnou ten nejhorší, na který je třeba spoustu peněz. Časem by to bylo řešení, ale nejdřív se tam musí něco postavit, jako na Barrandově, aby to nedopadlo, jako s metrem B na Zličíně. Až bude malinko větší zástavba, tak by se dalo uvžovat o tramvaji. A fláknout dvě mouchy jednou ranou.Tom píše:Takhle... samozřejmě 13000 studentů je statisticky nepřesný pojem..., to číslo by chtělo upřesnit kolik cestuje a kolik by mohlo cestovat... (ani nemusím povídat o přeplněném parkovišti před areálem ČZU, i dneska v sobotu sem odtamtud odjížděl a bylo plno). Další problém čísla 13000 je také ten že do zimního nabrali plno studentů až sem se divil. Co tam nabrali nebudu hodnotit, ale taky sem se divil. Tipuju tedy, že v pololetí jich tak 2000 vylítne... oni by se tam jinak stejně nevešli, síto prostě.
Možná bysme si dovedli i spočítat když jede každé tři minuty bus o určité kapacitě a je plný kolik toho vlastně veze, ale nechce se mi... mě opticky stačí, že tam něco není v pořádku. Ono by se možná taky daly započítat i další jakoby nestudenti - je to poměrně velká řada profesorů..., všelijaký provozní pracovnící..., zajištění provozu menzy..., kolejí..., návštěvy studentů jiných škol třeba i ze zahraničí..., prodej osiv, nyní i lid jezdí pít suchdolský studentský pivo 19°. to je spousta dalších lidí, určitě bych ještě přišel na další... Ono se to zkrátka nezdá... ale každým rokem to roste...
Co to je Malešicák... Můžu ti říct, že asi v dubnu jsem tam byl, holt nebylo auto, ale zase tak drastický jak to tady vykreslujete to teda nebylo... Logicky vzato musí přednost dostat levnější program...trainzjohny píše:Tys tam asi v životě nebyl ve špičce, o vejšce nemluvím, to asi nevíš vůbec co je viď Malešicáku
Otázka co furt všichni máte s tou Radlickou, co tam kurňa je tak extra,ž e tam musí bejt tramvaj?
Takhle... samozřejmě 13000 studentů je statisticky nepřesný pojem..., to číslo by chtělo upřesnit kolik cestuje a kolik by mohlo cestovat... (ani nemusím povídat o přeplněném parkovišti před areálem ČZU, i dneska v sobotu sem odtamtud odjížděl a bylo plno). Další problém čísla 13000 je také ten že do zimního nabrali plno studentů až sem se divil. Co tam nabrali nebudu hodnotit, ale taky sem se divil. Tipuju tedy, že v pololetí jich tak 2000 vylítne... oni by se tam jinak stejně nevešli, síto prostě.DJ LA DÉFENSE píše:Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. To bod jedna. Suchdol se rozvíjet bude, ale Malešice sjou už rozvinuté a nemají adekvátní dopravu. Proč jezdí tolik lidí z malešic autem, chtělo by se vám se cpát do přeplněných busů mě ne. To se neche ani studentum, kamarádi co sutdují v Suchdole jezdí radši autem, jenže náklady na Malešice budou čtvrtinové než na Suchdol, dokud na Suchdole stejně nebude most přes řeku asilniční spojení pořádné, tak se tam stejně stavět nic nebude. Tramvaj tam totiž nikoho nepřitáhne, jedině metro. A to je utopie
Možná bysme si dovedli i spočítat když jede každé tři minuty bus o určité kapacitě a je plný kolik toho vlastně veze, ale nechce se mi... mě opticky stačí, že tam něco není v pořádku. Ono by se možná taky daly započítat i další jakoby nestudenti - je to poměrně velká řada profesorů..., všelijaký provozní pracovnící..., zajištění provozu menzy..., kolejí..., návštěvy studentů jiných škol třeba i ze zahraničí..., prodej osiv, nyní i lid jezdí pít suchdolský studentský pivo 19°. to je spousta dalších lidí, určitě bych ještě přišel na další... Ono se to zkrátka nezdá... ale každým rokem to roste...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. To bod jedna. Suchdol se rozvíjet bude, ale Malešice sjou už rozvinuté a nemají adekvátní dopravu. Proč jezdí tolik lidí z malešic autem, chtělo by se vám se cpát do přeplněných busů mě ne. To se neche ani studentum, kamarádi co sutdují v Suchdole jezdí radši autem, jenže náklady na Malešice budou čtvrtinové než na Suchdol, dokud na Suchdole stejně nebude most přes řeku asilniční spojení pořádné, tak se tam stejně stavět nic nebude. Tramvaj tam totiž nikoho nepřitáhne, jedině metro. A to je utopietrainzjohny píše:Bravo, sám bych to nepsal líp, mám pocit že Malešická trať je v zájmu jen pro těch pár lidí co se jim nechce jezdit busem. V suchdole už přidávat spoje moc nejde, to už by jezdlil jeden dlouhý štrůdl autobusů.