Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nojó, pardon, ty už o tom píšeš. Jenže od tvýho původního příspěvku tady toho přibylo a tolik do pre/historie jsem zas nešel, jsem skončil už u dinosaurů. Moje chyba.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bobík: Teď nevím, jestli jsem Tě nepochopil, nebo jsi si dostatečně nepřečetl předchozí diskusi??
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No pánové a všimli jste si toho vznikajícího světelnýho přechodu za Kulaťákem? Na zastávku Vítězné nám DC? Až to spustí, to bude žůžo, to zas někdo myslel hlavou. Očekávám kolony přes kruh.
Tady se zas nejspíš projevila lidová tvořivost a prudká inteligence radních, tipuju něco ve smyslu občánci si nám stěžujou, že jim tam auta nedávaj přednost na přechodu, tak tam prsknem semafor coby nejjednodušší řešení jak tu přednost zajistit.
Tady se zas nejspíš projevila lidová tvořivost a prudká inteligence radních, tipuju něco ve smyslu občánci si nám stěžujou, že jim tam auta nedávaj přednost na přechodu, tak tam prsknem semafor coby nejjednodušší řešení jak tu přednost zajistit.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přesně, stejně jako do Výstaviště od VelPaláce Nekomplikoval bych to, signalizované kruhaky jsem mel možnost vychutnat v civilizované Poznani a je to nefunkční hnus, zvláště ty s tramvajemi. Fakt jsem neměl pocit, že to je neco, co je třeba závidět. Buď se navzájem volné směry blokují, nebo/a nejede nic. Možná nějaké minikruháčky, kde vede trať primo prostředkem, tak se dá autům celocervena pro průjezd tramky, ale kombinovat to je prostě hegeš.
Jinak semafor možná někdo bez souvislostí vyhodnotil jako spásu, ale je to prostě dobytkarna, která je výsledkem městské dopravní antikoncepce. Kdyby se přemýšlelo nejen o Blance v souvislostech a dlouhodobě, tak máme už hotový ten okruh, nemusí být P6 zahnojená tranzitem a nemuselo by tohle nikdy vzniknout.
Ikdyž pozor, všude v oblasti jsou rozmístěny tabule, že od teď do 31.12. bude uzavřená Korunovační.Pak nutnost zajistit nějaký minimální odtok do Svatovítské chápu. Nicméně to neomlouvá výše uvedené.
Dále pak by se mohla při té příležitosti zlepšit průjezdnost Letenského nám. pro tram. Či dokonce by se tam mohla vyzkoušet preference
Jinak semafor možná někdo bez souvislostí vyhodnotil jako spásu, ale je to prostě dobytkarna, která je výsledkem městské dopravní antikoncepce. Kdyby se přemýšlelo nejen o Blance v souvislostech a dlouhodobě, tak máme už hotový ten okruh, nemusí být P6 zahnojená tranzitem a nemuselo by tohle nikdy vzniknout.
Ikdyž pozor, všude v oblasti jsou rozmístěny tabule, že od teď do 31.12. bude uzavřená Korunovační.Pak nutnost zajistit nějaký minimální odtok do Svatovítské chápu. Nicméně to neomlouvá výše uvedené.
Dále pak by se mohla při té příležitosti zlepšit průjezdnost Letenského nám. pro tram. Či dokonce by se tam mohla vyzkoušet preference
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Filipe zkus dát blinkr a hlavně nezastavit ale stále se aspoň maličko hejbat vpřed
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Já na Kulaťáku čekal třeba i dvě minuty než byla mezera mezi auty taková, abych tam bezpečně projel (na Palmovce třeba auta většinou hned pouští).
Vypnutý Těšnov mě těší v noci, ale přes den bych ho nechal zapnutý.
Vypnutý Těšnov mě těší v noci, ale přes den bych ho nechal zapnutý.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ano, v civilizovaném světě se to na velkých i středních kruhácích běžně dělá a výborně to funguje. Kulaťák by to potřeboval, ať už kvůli zbytečné koloně na jugopako, tak kvůli plynulosti.9001 píše:SSZ na kruhový objezd? .Filip píše:Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
Jinak u tramvají jsem také nikdy žádný problém neregistroval.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Heh, cožeto? nějak jsem si tam žádnýho problému nevšiml...Filip píše:Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
SSZ na kruhový objezd? .Filip píše:Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
Nevím, ale to mi přijde jako výkřik do tmy... Nedávno jsem projížděl Želvu v PD okolo 17 hodiny s vypnutými světly a tak rychle to snad nikdy neodsýpalo...
Těšnov je další ukázkou...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Já fakt nevím, ale já teda nemám problém se s tramvají dostat jak na kulaťák tak ani z něj...obvykle mě druhé max.třetí auto pustí a já si jen pohlídám i druhý pruh aby mě jeden nepustil a z druhého pruhu to do mě nenarval, ale že by tam byl pro tramky problém jsem si nevšiml
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Lze někde v pozadí tušit myšlenku, proč to někdo zbudoval. Ano, to "balíkování" by provoz mohlo dávkovat. Ale provedení je tragické, navíc ten objem, co tam proudí se sotva procpe těmi meandry, takže většina to bude stejně valit přímo mimo zábradlí a proplétat se mezi auty. Jestli to dožije září a ostrého provozu, jsem moc zvedavej. A schválně o kolik bude více povaleni?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Proč by tam proboha mělo být SSZ? Stačí namalovat na zem bílé trojúhelníky a tím zlegalizovat stávající dobrovolné pouštění tramvají. V čem je problém? Moc levné? Protože to jinde funguje?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Popravdě tohle místo potřebuje, jako jedno z mála, podle mě opravdu semafor jak prase drbání. Takhle se tam každý courá po jednom a auta nahoru do Svatovítské neustále blokují kulaťák. Pokud tam bude šikovný rychle se měnící cyklus který ty lidi trošku "nabalíkuje" jenom dobře !
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A hlavně je potřeba to řídit semaforem, protože lidi jsou nesvéprávný