Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 04.7.2016 6:06

Nojó, pardon, ty už o tom píšeš. Jenže od tvýho původního příspěvku tady toho přibylo a tolik do pre/historie jsem zas nešel, jsem skončil už u dinosaurů. :lol: Moje chyba.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 03.7.2016 20:40

Bobík: Teď nevím, jestli jsem Tě nepochopil, nebo jsi si dostatečně nepřečetl předchozí diskusi?? :-P

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 03.7.2016 19:37

No pánové a všimli jste si toho vznikajícího světelnýho přechodu za Kulaťákem? Na zastávku Vítězné nám DC? Až to spustí, to bude žůžo, to zas někdo myslel hlavou. Očekávám kolony přes kruh.
Tady se zas nejspíš projevila lidová tvořivost a prudká inteligence radních, tipuju něco ve smyslu občánci si nám stěžujou, že jim tam auta nedávaj přednost na přechodu, tak tam prsknem semafor coby nejjednodušší řešení jak tu přednost zajistit. #-o

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 03.7.2016 18:03

Přesně, stejně jako do Výstaviště od VelPaláce ;-) Nekomplikoval bych to, signalizované kruhaky jsem mel možnost vychutnat v civilizované Poznani a je to nefunkční hnus, zvláště ty s tramvajemi. Fakt jsem neměl pocit, že to je neco, co je třeba závidět. Buď se navzájem volné směry blokují, nebo/a nejede nic. Možná nějaké minikruháčky, kde vede trať primo prostředkem, tak se dá autům celocervena pro průjezd tramky, ale kombinovat to je prostě hegeš.

Jinak semafor možná někdo bez souvislostí vyhodnotil jako spásu, ale je to prostě dobytkarna, která je výsledkem městské dopravní antikoncepce. Kdyby se přemýšlelo nejen o Blance v souvislostech a dlouhodobě, tak máme už hotový ten okruh, nemusí být P6 zahnojená tranzitem a nemuselo by tohle nikdy vzniknout.

Ikdyž pozor, všude v oblasti jsou rozmístěny tabule, že od teď do 31.12. bude uzavřená Korunovační.Pak nutnost zajistit nějaký minimální odtok do Svatovítské chápu. Nicméně to neomlouvá výše uvedené.

Dále pak by se mohla při té příležitosti zlepšit průjezdnost Letenského nám. pro tram. Či dokonce by se tam mohla vyzkoušet preference :devilsmokin

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od modroko » 03.7.2016 17:21

Filipe zkus dát blinkr a hlavně nezastavit ale stále se aspoň maličko hejbat vpřed :)

Filip

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Filip » 03.7.2016 17:02

Já na Kulaťáku čekal třeba i dvě minuty než byla mezera mezi auty taková, abych tam bezpečně projel (na Palmovce třeba auta většinou hned pouští).
Vypnutý Těšnov mě těší v noci, ale přes den bych ho nechal zapnutý.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od trainzjohny » 03.7.2016 16:10

9001 píše:
Filip píše:Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
SSZ na kruhový objezd? :lol: .
Ano, v civilizovaném světě se to na velkých i středních kruhácích běžně dělá a výborně to funguje. Kulaťák by to potřeboval, ať už kvůli zbytečné koloně na jugopako, tak kvůli plynulosti.

Jinak u tramvají jsem také nikdy žádný problém neregistroval.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od ZXS91 » 03.7.2016 15:58

Filip píše:Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
Heh, cožeto? :-D nějak jsem si tam žádnýho problému nevšiml...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 03.7.2016 15:52

Filip píše:Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.
SSZ na kruhový objezd? :lol: .

Nevím, ale to mi přijde jako výkřik do tmy... Nedávno jsem projížděl Želvu v PD okolo 17 hodiny s vypnutými světly a tak rychle to snad nikdy neodsýpalo...
Těšnov je další ukázkou...

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od modroko » 03.7.2016 15:46

Já fakt nevím, ale já teda nemám problém se s tramvají dostat jak na kulaťák tak ani z něj...obvykle mě druhé max.třetí auto pustí a já si jen pohlídám i druhý pruh aby mě jeden nepustil a z druhého pruhu to do mě nenarval, ale že by tam byl pro tramky problém jsem si nevšiml

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 03.7.2016 15:20

Lze někde v pozadí tušit myšlenku, proč to někdo zbudoval. Ano, to "balíkování" by provoz mohlo dávkovat. Ale provedení je tragické, navíc ten objem, co tam proudí se sotva procpe těmi meandry, takže většina to bude stejně valit přímo mimo zábradlí a proplétat se mezi auty. Jestli to dožije září a ostrého provozu, jsem moc zvedavej. A schválně o kolik bude více povaleni?

Uživatelský avatar
Smasska
Uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 06.10.2010 19:27
Bydliště: Holomóc, metropole Moravy

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Smasska » 03.7.2016 14:18

Proč by tam proboha mělo být SSZ? Stačí namalovat na zem bílé trojúhelníky a tím zlegalizovat stávající dobrovolné pouštění tramvají. V čem je problém? Moc levné? Protože to jinde funguje?

Filip

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Filip » 03.7.2016 14:10

Hlavně by to chtělo dát SSZ na Kulaťák, tam se prorvat tramvají je docela očistec.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od trainzjohny » 03.7.2016 14:09

Popravdě tohle místo potřebuje, jako jedno z mála, podle mě opravdu semafor jak prase drbání. Takhle se tam každý courá po jednom a auta nahoru do Svatovítské neustále blokují kulaťák. Pokud tam bude šikovný rychle se měnící cyklus který ty lidi trošku "nabalíkuje" jenom dobře !

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 03.7.2016 13:44

A hlavně je potřeba to řídit semaforem, protože lidi jsou nesvéprávný :evil:

Odpovědět