Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Směr k Újezdu je ZATÍM bezproblémový, což se může velmi rychle změnit, pokud projde návrh IPRu na humanizaci Malé strany...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
von: To bude hustý... 18 měsíců 22 po nábřeží a 9 přes Palačák
ZXS91: Ono Krnda toho nakecala, že ...
Ale tak asi nejlepší řešení by bylo TT posunout kousek severně. Pak by neměl být problém tam klidně prahy dát, protože směr k Újezdu je stejně bezproblémový.
ZXS91: Ono Krnda toho nakecala, že ...
Ale tak asi nejlepší řešení by bylo TT posunout kousek severně. Pak by neměl být problém tam klidně prahy dát, protože směr k Újezdu je stejně bezproblémový.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Třeba dojde k doplnění bumlíků a posunu obrubníků, jak to slibovala Krnda s otevřením Blanky...von Špilberk píše:Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Něco o chystané rekonstrukci mostu Legií.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mluvím o tom, jaká je tam traťová rychlost, ne kolik se tam s kterým strojem dá vyvinou. S některými šuplíky máš strach i ve čtyřiceti. Ale ano, šedesát se tam jet opravdu dá, byť jen chvíli.
(pro případné rýpaly dodávám, že samozřejmě jen za situace, kdy je tam vidět, třeba v zimě)
(pro případné rýpaly dodávám, že samozřejmě jen za situace, kdy je tam vidět, třeba v zimě)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Rychlostní výhybku taky vítám, ostříhat víc zeleň bych taky uvítal, ale nějak si teda nejsem jist, jestli je ten oblouk opravdu na 60. Když to beru podle oblouku DC, který je mírnější a rozhled je lepší, tak jsem tam nikdy nevyvinul víc než 50.Bobik píše:To je sice moc hezký, jenže žádná "plnotučná zabezpečovačka" to stejně nebude, takže pořád platí jízda na rozhled. A je poněkud trapné, když v úseku, kde máš traťovou 60, musíš jet 30 jen proto, protože nevidíš za roh. Přitom by se nemuselo vymejšlet nic složitýho, jen by stačilo lehce popílit to křoví.MM-Mikulovsky píše: ...na to se v Braníku....konečně připravuje rychlostní výhybka s tzv. jištěným úsekem před ní v tom oblouku.
Což v žádném případě není nic proti té vexli, tu vítám.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bacha, IPR chystá "vyiprování" Klárova.
Viděl bych to takto:
Viděl bych to takto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Třeba si někdo bude chtít užít jako provazochodec na laně
Ne vážně, ono by tam mohlo podle mne hrozit, až nad tím někdo bude něco dělat a nějakej kabel či něco obdobného by se mohl spustit na trolej a hned by mohlo být na problém zaděláno, Takhle je to asi proti tomuhle zabezpečené.
Ne vážně, ono by tam mohlo podle mne hrozit, až nad tím někdo bude něco dělat a nějakej kabel či něco obdobného by se mohl spustit na trolej a hned by mohlo být na problém zaděláno, Takhle je to asi proti tomuhle zabezpečené.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Soudě podle fotky, trolej je o metr níž pod lávkou. Dalo by to hodně práce si sáhnout, i bez klece.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No nevím, jak je člověk poučený pro práci ve výškách poučen o ochraně před dotykem něčeho pod napětím. To je jako kdybys napsal, že horník může do tunelu metra pod napětím, když je odborník na práci v podzemí.P_V píše:Bozp nade vše, ochranná klec proti nahýbání se k troleji musí být i tam, kde lezou jen poučení pracovníci pro práci ve výškách a sprejeři...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bozp nade vše, ochranná klec proti nahýbání se k troleji musí být i tam, kde lezou jen poučení pracovníci pro práci ve výškách a sprejeři...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
nový most přeložky horkovodu přes TT do smyčky Spořilov. Další foto http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170610/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No, moc ne. Na Nuselské se tram. trať dělala od září někdy do listopadu, pak dlouho nic a teď od března do července plyn a sítě. Tak snad to do konce roku stihnou.Bobek píše:Zdá se mi to, nebo se nám ta koordinace zase nějak nepovedla?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zdá se mi to, nebo se nám ta koordinace zase nějak nepovedla?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Plyn a ostatní inženýrské sítě by měly být hotové do července a v srpnu se prý má konečně začít s chodníky a zastávkami.