Mrtvá?? Právěže je živá a někudy ty auta jet musí.Jabberwocky píše:Ježkovy voči, jen to ne. To by Myslíkovu ulici zabilo! Stačí, že je kvůli autům mrtvá Resslovka! Co všechny ty hospůdky, obchody atd.? To by se majitelé mohli jít oběsit. Myslíkovkou lze chodit, Resslovkou takřka ne. (Přiznávám, že na tom mám i osobní zájem, neboť chodím do Myslíkovky do čajovny.)
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Ježkovy voči, jen to ne. To by Myslíkovu ulici zabilo! Stačí, že je kvůli autům mrtvá Resslovka! Co všechny ty hospůdky, obchody atd.? To by se majitelé mohli jít oběsit. Myslíkovkou lze chodit, Resslovkou takřka ne. (Přiznávám, že na tom mám i osobní zájem, neboť chodím do Myslíkovky do čajovny.)Absolut píše:Proud IGK z Žiotné dělit napůl Myslíkova - Resslova, bo v Resslovce by mělo IGK jen jeden pruh.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10.12.2006 13:07
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Odlehčení Lazarské
Mně se to moc nezdá, stavět jednokolejnou trať v Resslově a rušit jednu kolej v Myslíkově. Přijde mi to takové málo koncepční. Jednokolejné tratě mají omezené využití a stavět respektive rušit (podle hesla za každou novou trať jednu zrušenou) tratě podle výlukových potřeb je podle mě neuvážené. Daleko více by pomohlo obnovení tratí na Václavském náměstí a na Příkopech, kudy by linka 22 v pohodě Lazarskou objela a ještě by měla velký dopravní význam (spojení Vršovic přímo s centrem).
Jinak nové oblouky jsou zajímavé, škoda že jen jednokolejné, ale asi to jinak bez větších zásahů nejde. Ostatně stejně to bude jen pro výluky, jinak by bylo třeba postavit další zastávky.
Jinak nové oblouky jsou zajímavé, škoda že jen jednokolejné, ale asi to jinak bez větších zásahů nejde. Ostatně stejně to bude jen pro výluky, jinak by bylo třeba postavit další zastávky.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Flora... geometricky by se tam vešel přímý směr Jičínskou, asi také odbočení Jičínská od Olšanského nám - Vinohradská k Muzeu. Má to docela velký zádrhel ve chvíli, kdy si tu křižovatku promítnete do 3D, výškově to vyřešit v souladu s normami znamená buď dlouhé úpravy návazných úseků, nebo zásah do konstrukce stropu metra, kde ani jedno není nijak vymazlený nápad. Důvodem je samozřejmě pouze a jedině to, jak prudce padá Jičínská hned za křižovatkou.
Další aspekt je to, že vlastně další oblouky na Floře nemají moc smysl. Přímý směr by umožnil objet křižovatku Želivského, ale to by se musel dodělat oblouk na Olšanském náměstí. Oblouky navíc by umožnily nějaké krkolomné objezdy nebo obracení linek stylem Korunní tam, Vinohradská zpět, ale zase chybí oblouk na I.P.P od Muzea do Ječné a ten tam v dohledné době jistě nebude, křižovatka je z r. 1996 a již tehdy se s ním uvažovalo, ale tato idea se opustila pro neúměrně vysoké náklady (nutnost změny osy trati na I.P.Pavlova).
Díky existenci smyčky Olšanské Hřbitovy není takovéto krkolomné ukončování linek ani zapotřebí.
Co je mnohem palčivější než Flora, je třeba absence oblouků na Palackého náměstí (doplní se částečně 2007) a oblouků u Mánesa (doplní se 2008, ale pouze jedním směrem). Letitý problém, jak rozumně objet křižovatku Lazarská třebas Linkou 22 zůstává tedy stále nevyřešen.
Podle mého názoru by pomohla jednosměrná TT Resslovou ul (z Karláku na Jiráskovo nám) za cenu obětování jedné koleje v Myslíkově ulici. Pak by se při výluce jezdilo v relaci ND-Karlovo nám přes Myslíkovu a zpátky Resslovkou. Na křižovatce Odborů x Myslíkova SSZ. Proud IGK z Žiotné dělit napůl Myslíkova - Resslova, bo v Resslovce by mělo IGK jen jeden pruh. Bonbónek na závěr - a-176 by jezdila na Karlák Myslíkovou po kolejích a zpátky Resslovkou opět po tramvajovém pásu. Nástupní / Výstupní před Černým Pivovarem, přesně v úrovni stanice ED.
Další aspekt je to, že vlastně další oblouky na Floře nemají moc smysl. Přímý směr by umožnil objet křižovatku Želivského, ale to by se musel dodělat oblouk na Olšanském náměstí. Oblouky navíc by umožnily nějaké krkolomné objezdy nebo obracení linek stylem Korunní tam, Vinohradská zpět, ale zase chybí oblouk na I.P.P od Muzea do Ječné a ten tam v dohledné době jistě nebude, křižovatka je z r. 1996 a již tehdy se s ním uvažovalo, ale tato idea se opustila pro neúměrně vysoké náklady (nutnost změny osy trati na I.P.Pavlova).
Díky existenci smyčky Olšanské Hřbitovy není takovéto krkolomné ukončování linek ani zapotřebí.
Co je mnohem palčivější než Flora, je třeba absence oblouků na Palackého náměstí (doplní se částečně 2007) a oblouků u Mánesa (doplní se 2008, ale pouze jedním směrem). Letitý problém, jak rozumně objet křižovatku Lazarská třebas Linkou 22 zůstává tedy stále nevyřešen.
Podle mého názoru by pomohla jednosměrná TT Resslovou ul (z Karláku na Jiráskovo nám) za cenu obětování jedné koleje v Myslíkově ulici. Pak by se při výluce jezdilo v relaci ND-Karlovo nám přes Myslíkovu a zpátky Resslovkou. Na křižovatce Odborů x Myslíkova SSZ. Proud IGK z Žiotné dělit napůl Myslíkova - Resslova, bo v Resslovce by mělo IGK jen jeden pruh. Bonbónek na závěr - a-176 by jezdila na Karlák Myslíkovou po kolejích a zpátky Resslovkou opět po tramvajovém pásu. Nástupní / Výstupní před Černým Pivovarem, přesně v úrovni stanice ED.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
8655: TT Počernická se má začít stavět v nejbližších pěti letech už posledních asi 35 let
Téma je tady: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?t=599
Nějaké informace jsou i na webu P10.
Ano, původně se uvažovalo o stavbě haly pro hokejové mistrovství (nikoliv Sazka Areny, šlo o finského investora, jehož jméno už mi vypadlo) na Hagiboru, ale sešlo z toho. Tehdy se pokud vím neuvažovalo o stavbě TT, protože by hale dopravně nijak zvlášť nepomohla, ale o druhém vestibulu M-A Želivského. Momentálně je v oblasti aktuální výstavba nového sídla RFE náhradou za budovu bývalého Federálního shromáždění.
S tou výhodností/nevýhodností je to sporné. Vždycky je něco za něco. Nicméně si myslím, že až (pokud) bude TT Počernická v provozu, tak já budu mít vousy až na zem.
Téma je tady: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?t=599
Nějaké informace jsou i na webu P10.
Ano, původně se uvažovalo o stavbě haly pro hokejové mistrovství (nikoliv Sazka Areny, šlo o finského investora, jehož jméno už mi vypadlo) na Hagiboru, ale sešlo z toho. Tehdy se pokud vím neuvažovalo o stavbě TT, protože by hale dopravně nijak zvlášť nepomohla, ale o druhém vestibulu M-A Želivského. Momentálně je v oblasti aktuální výstavba nového sídla RFE náhradou za budovu bývalého Federálního shromáždění.
S tou výhodností/nevýhodností je to sporné. Vždycky je něco za něco. Nicméně si myslím, že až (pokud) bude TT Počernická v provozu, tak já budu mít vousy až na zem.
Re: TT Želivského-Sídl.Malešice
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 20060416158655 píše:Možná se tu už o TT Želivského-Sídl.Malešice hovořilo,ale nikdy jsem to nenašel.Jen jsem zapomněl kdy by se tato TT měla začít stavět.Jestli se vůbec začne stavět,podle mých informací ano.Ale prý se měla stavět už dříve když měla stát u Vinohradských hřbitovů Sazka arena.Teď se tam staví Hagibor office building a nevím jestli se s tím počítá.Ale byla by pro místní určitě lepší než autobusy.Pokud by tedy vedla v úseku Želivského,Plaňanská...jak bylo uváděno.Je hodně TT tratí,které by se měli stavět,tak uvidíme.
TT Želivského-Sídl.Malešice
Možná se tu už o TT Želivského-Sídl.Malešice hovořilo,ale nikdy jsem to nenašel.Jen jsem zapomněl kdy by se tato TT měla začít stavět.Jestli se vůbec začne stavět,podle mých informací ano.Ale prý se měla stavět už dříve když měla stát u Vinohradských hřbitovů Sazka arena.Teď se tam staví Hagibor office building a nevím jestli se s tím počítá.Ale byla by pro místní určitě lepší než autobusy.Pokud by tedy vedla v úseku Želivského,Plaňanská...jak bylo uváděno.Je hodně TT tratí,které by se měli stavět,tak uvidíme.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Tram
Vždyť tramvaj jezdí na elektřinu a to je lepší než na naftu autobus. Tak proč to rušit? Naopak prodloužení k metru Radlická bude znamenat, konec nesmyslného ukončení TT.
Ad Malešice. Chci upozornit, že přes Sídliště Malešice jezdí 9 linek autobusu a do Suchdola 3. A přes Malešice jede za 60 minut až 58 autobusových spojů ve špičce dopolední.
Ad Malešice. Chci upozornit, že přes Sídliště Malešice jezdí 9 linek autobusu a do Suchdola 3. A přes Malešice jede za 60 minut až 58 autobusových spojů ve špičce dopolední.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Inu jezdím tu více méně každý pracovní den, pokaždé jinak, nejčastěji mezi 6 - 9 a 16 - 19.Anonymous píše:Inu asi nejezdíš v pracovní den, tak kolem půl deváte ráno nebo půl páté odpo. To se stojí až do zatáčky. A kam myslíš, že jedou ta auta z Bělohorské a Vypichu - myslíš že by některá nejela přes Smíchov?
Inu asi nejezdíš v pracovní den, tak kolem půl deváte ráno nebo půl páté odpo. To se stojí až do zatáčky. A kam myslíš, že jedou ta auta z Bělohorské a Vypichu - myslíš že by některá nejela přes Smíchov?Petr píše:Docela by mne zajímalo, jak jsi k tomuto došel. Dvěmi ze zmíněných linek jezdím každý den a jediný problém, který s nimi za období posledních cca 3 let mám je křižovatka na Vypichu, kdy bus jedoucí do Kukulovy stojí v koloně v Bělohorské.... Ale v Kukulově samotné jsme opravdu zácpu nezažil ani nepamatuju
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Docela by mne zajímalo, jak jsi k tomuto došel. Dvěmi ze zmíněných linek jezdím každý den a jediný problém, který s nimi za období posledních cca 3 let mám je křižovatka na Vypichu, kdy bus jedoucí do Kukulovy stojí v koloně v Bělohorské.... Ale v Kukulově samotné jsme opravdu zácpu nezažil ani nepamatujuK-M píše:(...)Mimochodem, kdyby se víc IAD přelilo na 4proudou Radlickou v celé délce, možná by ubyly kolony, které zdržují 5 autobusových linkek v Kukulově, tedy taky MHD. Vídíš, jak daleko a jak pro daleko moc víc lidí (174,180,167,179,184) by se projevilo zrušení tří stanic TT a ukončení jednoho sóla na Smíchově?
Kolony by moc neubyly, protože Radlickou nejvíc zdržuje křižovatka s Křížovou. Takže bys ve jménu úspor zhoršil MHD v jedné ulici, přínos by to jinde nemělo.K-M píše:Mimochodem, kdyby se víc IAD přelilo na 4proudou Radlickou v celé délce, možná by ubyly kolony, které zdržují 5 autobusových linkek v Kukulově, tedy taky MHD. Vídíš, jak daleko a jak pro daleko moc víc lidí (174,180,167,179,184) by se projevilo zrušení tří stanic TT a ukončení jednoho sóla na Smíchově?