Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ano, já souhlasím s tím, že téměř do každé tramvaje se ještě pár lidí vejde. V mých pravidelných cestách cede odpolední d-10 ze Smíchova na Vinohrady. Největší pravidelné návaly pamatuji v ranní d-22 kolem IPP v roce 1998. Od zavedení 23 je to lepší. Ale popírat, že jsou místa a doby, kdy jezdí tramvaje nezdravě přeplněné, je opravdu volovina.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
To ti DJ nevěřim. Jednak platí pravidlo, že do libovolně obsazeného vozu se vždy ještě alespoň pět lidí vejde , jednak tuto situaci jsem v tramvajích fakt nezažil už léta. Daleko spíš je to tím, že vy mladý jste měkký a nechcete popostrčit ty lidi co stojej u dveří, protože prý budou (jednou určitě) vystupovat. Obvykle bývá střed vozu volný.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Středu co středu se nevejdu do 10 na Vinohradské vodárně, měl jsem auto v servisu, tak jsem jel tramvají třikrát, po 17. hodině, jsem musel čekat až na 3.!!! A to ve dvou případech. jednou jsem jel 16 a k mé nelibosti přestupoval do narvané 19. Takže to je hrozný, nota bene, když desítka jede 3 minutky před šestnáckou.demon píše:Jako obvykle to vidíš moc černě, tak špatné to zdaleka není. Taky jezdim s objemnou kabelou na zápasy, ale nikdy se mi nestalo, že bych se někdy nedostal do vozu a musel čekat na další. A to jezdim na hodně exponovanym úseku IPP - Anděl kolem 17.hodiny.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Jako obvykle to vidíš moc černě, tak špatné to zdaleka není. Taky jezdim s objemnou kabelou na zápasy, ale nikdy se mi nestalo, že bych se někdy nedostal do vozu a musel čekat na další. A to jezdim na hodně exponovanym úseku IPP - Anděl kolem 17.hodiny.DJ LA DÉFENSE píše:Jak kdy a jak kam, v centru mezi 15-20 hodinou nemáš v podstatě nárok. Bohužel i proto si vybírám auto.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
K závorce (ne, neberu ji moc vážně): Nejde o čistotu tramek, jde o to, že tramvaj pojede tak jako tak, a i když jich pojede kvůli nárůstu počtu kaštanů víc, v přepočtu na zátěž vyjdou lépe než odpovídající množství aut. Prach pochopitelně problém je, ale prachové mikročástice vznikají mj. právě ve spalovacích motorech. Je to tedy pro mne zplodina. Zvýšené koncentrace oxidů dusíku taky nejde jen tak přejít. To bylo tedy k závorce.
K suplementaritě či antagonismu: Máš jistě pravdu, ale jde o množství a konečnou výhodnost systému pro všechny zúčastněné. Negativní dopady zvýšené IAD na urbánní prostředí jsou neoddiskutovatelné. V Respektu vyšel na tohle téma dost zajímavý článek, jakási vise města bez aut. Ne že by to bylo jako celek uskutečnitelné, ale některé nápady tam nebyly k zahození. A jak říkám - kdo domýšlí své činy do důsledků, ten si dříve či později otázku "Je toto ještě nutné, nebo už podléhám jen vlastní pohodlnosti?" prostě položí. Já nechci auta zakázat, ani jsem to své demonstrativně neobětoval lesním skřítkům :-) , jen tvrdím, že auto jako měřítko sociálního postavení je hloupost a že taková představa spolu s pohodlností (anebo nevědomostí) vede ke zbytečné zátěži tam, kde by byla MHD výhodnější.
K suplementaritě či antagonismu: Máš jistě pravdu, ale jde o množství a konečnou výhodnost systému pro všechny zúčastněné. Negativní dopady zvýšené IAD na urbánní prostředí jsou neoddiskutovatelné. V Respektu vyšel na tohle téma dost zajímavý článek, jakási vise města bez aut. Ne že by to bylo jako celek uskutečnitelné, ale některé nápady tam nebyly k zahození. A jak říkám - kdo domýšlí své činy do důsledků, ten si dříve či později otázku "Je toto ještě nutné, nebo už podléhám jen vlastní pohodlnosti?" prostě položí. Já nechci auta zakázat, ani jsem to své demonstrativně neobětoval lesním skřítkům :-) , jen tvrdím, že auto jako měřítko sociálního postavení je hloupost a že taková představa spolu s pohodlností (anebo nevědomostí) vede ke zbytečné zátěži tam, kde by byla MHD výhodnější.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Chichichi, admini asi nejsou doma, jinak by už řvali že to není k tématu, jiní by žádali defenestraci zúčastněných a mazali a pod.
Helejte... Jedna základní chyba kvůli které nemůžete dojít k jakémukoliv řešení. MHD i IAD jsou suplementární, nikoliv antagonistické formy dopravy. Dobrý den.
(Jinak ty čistý tramky zářej v jižních a kouřej v severních Čechách, tak to máte taky na stejno. A problémem měst už nejsou zplodiny ze spalovacích motorů ale PRACH - třeba vířený tramvajemi na neuklízeném tramvajovém pásu- tuhle závorku moc váženě neberte, to před závorkou ovšem ano. ).
Helejte... Jedna základní chyba kvůli které nemůžete dojít k jakémukoliv řešení. MHD i IAD jsou suplementární, nikoliv antagonistické formy dopravy. Dobrý den.
(Jinak ty čistý tramky zářej v jižních a kouřej v severních Čechách, tak to máte taky na stejno. A problémem měst už nejsou zplodiny ze spalovacích motorů ale PRACH - třeba vířený tramvajemi na neuklízeném tramvajovém pásu- tuhle závorku moc váženě neberte, to před závorkou ovšem ano. ).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Mě absolutně není jedno co tu bude za 150 let.Chci,aby i moje děti vyrůstaly pokud možno ve zdravém prostředí a myslely,že svou neuvážeností mohou komplikovat život jiným.
I já s manželkou máme auto (máme i na benzín,ale po městě jezdíme 2x za měsíc nakoupit).Ostatní cesty-i s kočárkem lze v pohodě dojet s tramvají.Jinou kapitolou je cesta na chatu,kde vláda modrého ptáka krásně zrušila všechny busy a tudíž jinou volbu nemáme,ale i tam jsem ještě před cca 10 lety dojel busem-výjímkou bylo stěhování větších věcí apod.
Mimochodem stržená trolej na zahraďáku býva vždy vinou gumokolistů,takových,kteří ani neznají rozměry svého auta a díky nimž pak nemůže jet spousta dalších lidí...ale co to povídám,je to vina toho podjezdu a troleje.
I já s manželkou máme auto (máme i na benzín,ale po městě jezdíme 2x za měsíc nakoupit).Ostatní cesty-i s kočárkem lze v pohodě dojet s tramvají.Jinou kapitolou je cesta na chatu,kde vláda modrého ptáka krásně zrušila všechny busy a tudíž jinou volbu nemáme,ale i tam jsem ještě před cca 10 lety dojel busem-výjímkou bylo stěhování větších věcí apod.
Mimochodem stržená trolej na zahraďáku býva vždy vinou gumokolistů,takových,kteří ani neznají rozměry svého auta a díky nimž pak nemůže jet spousta dalších lidí...ale co to povídám,je to vina toho podjezdu a troleje.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Bylo mi ctí s Tebou diskutovat. Jen nadhodím dvě poslední věci, které bych rád zmínil:
1) "Je mi jedno, co tu bude za 150 let" - velmi nerozumné rozhodnutí. Zkus sám přijít na to, proč. (Pak se mi, budeš-li mít chuť, ozvi přes SZ.)
2) "To je prostě, že každej musí respektovat rozhodnutí jet buď autem a nebo tramvají." - a kde zůstal motoristův respekt k mým průduškám?
1) "Je mi jedno, co tu bude za 150 let" - velmi nerozumné rozhodnutí. Zkus sám přijít na to, proč. (Pak se mi, budeš-li mít chuť, ozvi přes SZ.)
2) "To je prostě, že každej musí respektovat rozhodnutí jet buď autem a nebo tramvají." - a kde zůstal motoristův respekt k mým průduškám?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Rád se projdu, nevadí mi stát v zácpách nejsem cholerik, vadí mi smrad v tramvaji, bohužel mi je jedno co tu bude za 150 let. Jen poukazuji, že kadžý má právo se rozhodnout a není fér někomu jeho rozhodnutí omezovat. Rád jsem si přečetl i tvůj názor, ale tato diskuse nic nevyplodí, celkově vzato je dobře, že Myslíková je taková jaká a je dobře, že i motorista má nárok na průjezd městem, byť v zácpě, ale to si každý musí zvážit, zda mu to za to stojí nebo ne...