Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Prosté vysvětlení mne napadlo v teple domova - ochrana při zatahování proti vjetí do protisměru.adam_r píše:Dobry
Ale to posledni reseni nejak nechytam. Napada me akorat, ze puvodne tam ta kolejova spojka nebyla (byl tam jen ten kriz). Spojka se dodelavala pozdeji, a to tak aby nebylo treba predelavat chodnik.
Tramky tam jezdily skoro na dohled, tak aby také nebylo vysoké zdržení.
DobryMOp píše:Byl jsem kolegou Absolutem požádán o doplnění fotek o "širokoúhlé" záběry ze stejných míst. Zde jsou:
Ale to posledni reseni nejak nechytam. Napada me akorat, ze puvodne tam ta kolejova spojka nebyla (byl tam jen ten kriz). Spojka se dodelavala pozdeji, a to tak aby nebylo treba predelavat chodnik.
Angličany-Budapest
No jak koukám na fotečky z Budapeště tak si s angličanama pěkně vyžívaj.Opravdu pěkné fotečky.
Angličan
Tak zasílám obrázek montáže kolejové konstrukce v Rustonce .Je to z roku 1920.Jenom pro představu.Konstrukce se nacházela ve středu dnešního náměstí Míru,před kostelem sv.Ludmily.(Osa ulic Anglická-Francouzská a Jugoslávská-Korunní)
DPmPET
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Získají tím místo. Pokud by na koleji vlevo něco stálo, tak se to použije. Na výjezdy / zátahy několika vozů těsně za sebou je dobré mít zhlaví vozovny rozvinuté co nejdřív. Možná nedělají půlangličany.
Mimochodem vycházíš z předpokladu, že to úplně v popředí, je kolejová spojka (je vidět srdcovka výhybky). Mohl by to přece být i prostý kříž a za závorou vozovny mohou pokračovat již dvě dvoukolejné tratě, každá jinam. Já vím, že to tak není, ale kolejové schema si nepamatuji, ta vozovna je samozřejmě napojená těsně vedle křižovatky
Mimochodem vycházíš z předpokladu, že to úplně v popředí, je kolejová spojka (je vidět srdcovka výhybky). Mohl by to přece být i prostý kříž a za závorou vozovny mohou pokračovat již dvě dvoukolejné tratě, každá jinam. Já vím, že to tak není, ale kolejové schema si nepamatuji, ta vozovna je samozřejmě napojená těsně vedle křižovatky
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ještě tři fotky zátahu do vozovny Zuglo. Tramvaj přijede, vyloží cestující, na angličanu uhne na kusou kolej k tomu určenou a z druhého stanoviště zajede do vozovny (tam vede ta kolej, co na fotce kříží trať). Dokonale jednoduché. Kdyby místo kříže v druhé koleji byl taky angličan, tak by na celé napojení vozovny stačila ta jedna výtažná kolej, napojení do druhého směru je o kousek dál.
Tohle sice není tak drsné, ale je to v trati a ten angličan je v zajímavém stavu - moc pěkně to při přejezdu házelo
Tohle sice není tak drsné, ale je to v trati a ten angličan je v zajímavém stavu - moc pěkně to při přejezdu házelo
Angličan
Tak tohle opravdu pěknej šleh.Ale tohle je manipulační prostor vozovny.Co jsem popisoval tak to byla součást tratě.V některých městech si na angličanech zakládají,jiná města to už leta nepoužívaj.Kolejově je to stejně zajímavé.
DPmPET
DPmPET
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Angličan
Fotečka z Budapeště je pěkná,ale je to jedna konstrukce.Lepší to bylo na na dnešním náměstí Míru(dříve Purkynˇovo náměstí).Tam v té konstrukci byly 2 angličany a 2 kříže (2x8 ) ( počet konstrukcí x počet srdcí) a 16 ks výměn r 20 čepových.
DPmPET
DPmPET