V civilizované zemi by byla vitrína i značka připevněná na zdi a úhel 10 stupňů by nikdo neřešil, popř. by se ta konzolka přiohla...MM-Mikulovsky píše:"A osadit to celé rovnoběžně se zdí..." asi prý nešlo - páč by DZ "zastávka TRAM" nebyla kolmo k TT
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ona je ujetá i ta vitrína vpravo dole... Udělej si sám v praxi...P_V píše:Sice je to ryze praktický výtvor designerem nedotčený, ale... to nešlo aspoň ty vitríny namontovat aby zařezávaly? A osadit to celé rovnoběžně se zdí, která tvoří pohledově výraznější dominantu než obrubník?
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... -z-003.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
"A osadit to celé rovnoběžně se zdí..." asi prý nešlo - páč by DZ "zastávka TRAM" nebyla kolmo k TTP_V píše:Sice je to ryze praktický výtvor designerem nedotčený, ale... to nešlo aspoň ty vitríny namontovat aby zařezávaly? A osadit to celé rovnoběžně se zdí, která tvoří pohledově výraznější dominantu než obrubník?
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... -z-003.jpg
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Sice je to ryze praktický výtvor designerem nedotčený, ale... to nešlo aspoň ty vitríny namontovat aby zařezávaly? A osadit to celé rovnoběžně se zdí, která tvoří pohledově výraznější dominantu než obrubník?
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... -z-003.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... -z-003.jpg
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Promptně byla opravena zeď, která měla narušenou statiku po nehodě auta. OR už pak pozbyla smyslu.von Špilberk píše:OR je už zase pryč. Asi planý poplach.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
OR je už zase pryč. Asi planý poplach.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To jako že kdyby to spadlo následkem prudkého poryvu mírného vánku, aby do toho tramvaj nevletěla moc rychle, nebo proto, protože tramvaj řítící se dechberoucí šedesátkou by mohla vyvolat tak mocný poryv, že by to mohlo spadnout?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Asi tak: http://www.mapy.cz/letecka?mereni-vzdal ... QGg65O0gPE
OR je jen DC a dle JPP kvůli statice protihlukové stěny.
OR je jen DC a dle JPP kvůli statice protihlukové stěny.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Asi nové grafitty, aby jsme měli čas obdivovat jejich krásyKarosák píše:OR 30 Nádr. Modřiny-Modř. škola. Ví někdo jak dlouhá, kde přesně a proč? Diky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
OR 30 Nádr. Modřiny-Modř. škola. Ví někdo jak dlouhá, kde přesně a proč? Diky
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Poslal bych to rovnou do médií. Článek ve stylu "Rekonstrukce stála 100 mega a tramvaje se plazí" by mohl zabrat.Karosák píše:Já nepotřebuju, aby mapka do puntíku seděla s realitou, ale spíš, aby v realitě nebyly kraviny. 40 za Laurovou ke k0k0tina, totéž tam, kde je nově S49. Přeci je i mediálně (byť po technické stránce trochu podivně) prezentováno, že budou/byly instalovány "tišší koleje" a pak se tam stejně musíš plazit?? Co to je? Jo, asi by to chtělo někam tlačit...zkusím i já zapracovat.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Já nepotřebuju, aby mapka do puntíku seděla s realitou, ale spíš, aby v realitě nebyly kraviny. 40 za Laurovou ke k0k0tina, totéž tam, kde je nově S49. Přeci je i mediálně (byť po technické stránce trochu podivně) prezentováno, že budou/byly instalovány "tišší koleje" a pak se tam stejně musíš plazit?? Co to je? Jo, asi by to chtělo někam tlačit...zkusím i já zapracovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
1.) V té zmiňované mapě znám mnohem víc nesrovnalostí s reálně (ne)umístěnými návěstmi nočních zónových OR - myslím, že v ní např. bylo (a stále je) vyznačeno vyvěšení návěstí nočních zón OR na ul. Mil.Horákové u křižovatky s ul. Badeniho, ale ve skutečnosti tam není!Karosák píše:..... A co třeba (Na Knížecí)-Laurová-Radlická? Dle VPZ je 40 až na Radlickou, na Laurové nic nekončí. Avšak dle mapy "ORnočních40", která visí po nástěnkách, končí 40 právě na Laurové, nebo je z ní rovněž vyňat úsek Kubáň-Průběžná. Já jí teda dodržuju na Laurovou, protože dále je trať naprosto mimo civilizaci, navíc v obležení protihlukových hradeb.
.....
2.) Dodržuji reálně (ne)umístěné návěsti nočních zónových OR - dle D1/2 jsou závazné tyto a nikoliv nějaká pomocně orientační mapka = tvůj postup na úseku Larová - Radlická obrat. je postižitelný DK!
3.) Na rozpor obsahu té mapky s realitou jsem se již snažil několika způsoby upozornit, ale viditelně se nic již roky neděje.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ad von Š a OR Slavia-Kubáň:
Jo takhle to bereš. No asi jo Michelská <-> Pod Jezerkou je však nejpřísnější. ZC některý vůz ustojí i 38, ale DC s wanou přes 32 už je velkej punk Hlávkův jde rozjet na 40 a nechat setrvačností projet celý, tak mi přijde nejschůdnější. Revoluční <-> do 40. Jako jo.
Bez ohledu na předešlé mi také přišla totálně zbytečná nekonečná OR40 Sídl. ZM -> Na Groši Tam byly propadlé asi 2 panely až dole před křižovatkou, jinak BKV klasika úměrně věku vpodstatě bez poruch. Stejně bych rád znal i postupy druhé strany, protože často je to fakt Nebo Březiněveská-Voz. KO, jsem nikdy nejel přes 40.
Nebo noční 40 > Bulovka-Ke Stírce byla po RTT zrušena. Zato Kubáň-Průběžná, nebo Průběžná-na 50. ne-e, přestože jsou to úseky s lepšími paramtery, než třeba Solidarita-ČKS, kde omezení není A co třeba (Na Knížecí)-Laurová-Radlická? Dle VPZ je 40 až na Radlickou, na Laurové nic nekončí. Avšak dle mapy "ORnočních40", která visí po nástěnkách, končí 40 právě na Laurové, nebo je z ní rovněž vyňat úsek Kubáň-Průběžná. Já jí teda dodržuju na Laurovou, protože dále je trať naprosto mimo civilizaci, navíc v obležení protihlukových hradeb. Ale máme sa tu ešte celkom dobre, električky jazdia, no nemusely by:
http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/13888/E ... li-by.html
A ještě 40 chvíli visela v úseku Hrad > Letohrádek. Už tam nevisí, ale s Tčkama od Brusnice na Letohrádek to moc přes 40 teda nejde. Kámoš jezdí z Malého Břevnova a tuhle s kočárem mi psal, že kdy budou opravovat trať u Hradu, bo to tam hází jak blázen a řidič jel, jako by je ukradl. Já jsem tam taky jednou dostal zjeb. Tak jsem mu to trochu osvětlil, že každý vůz sedí jinak, ale musel jsem mu dát i za pravdu. Tam by to chtělo "střední opravu" jako třeba ve Vodičkově jak drbání. Jak tam asi před 4 roky měnili železo bylo fajn, ale geometrii by to chtělo poléčit.
Jo takhle to bereš. No asi jo Michelská <-> Pod Jezerkou je však nejpřísnější. ZC některý vůz ustojí i 38, ale DC s wanou přes 32 už je velkej punk Hlávkův jde rozjet na 40 a nechat setrvačností projet celý, tak mi přijde nejschůdnější. Revoluční <-> do 40. Jako jo.
Bez ohledu na předešlé mi také přišla totálně zbytečná nekonečná OR40 Sídl. ZM -> Na Groši Tam byly propadlé asi 2 panely až dole před křižovatkou, jinak BKV klasika úměrně věku vpodstatě bez poruch. Stejně bych rád znal i postupy druhé strany, protože často je to fakt Nebo Březiněveská-Voz. KO, jsem nikdy nejel přes 40.
Nebo noční 40 > Bulovka-Ke Stírce byla po RTT zrušena. Zato Kubáň-Průběžná, nebo Průběžná-na 50. ne-e, přestože jsou to úseky s lepšími paramtery, než třeba Solidarita-ČKS, kde omezení není A co třeba (Na Knížecí)-Laurová-Radlická? Dle VPZ je 40 až na Radlickou, na Laurové nic nekončí. Avšak dle mapy "ORnočních40", která visí po nástěnkách, končí 40 právě na Laurové, nebo je z ní rovněž vyňat úsek Kubáň-Průběžná. Já jí teda dodržuju na Laurovou, protože dále je trať naprosto mimo civilizaci, navíc v obležení protihlukových hradeb. Ale máme sa tu ešte celkom dobre, električky jazdia, no nemusely by:
http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/13888/E ... li-by.html
A ještě 40 chvíli visela v úseku Hrad > Letohrádek. Už tam nevisí, ale s Tčkama od Brusnice na Letohrádek to moc přes 40 teda nejde. Kámoš jezdí z Malého Břevnova a tuhle s kočárem mi psal, že kdy budou opravovat trať u Hradu, bo to tam hází jak blázen a řidič jel, jako by je ukradl. Já jsem tam taky jednou dostal zjeb. Tak jsem mu to trochu osvětlil, že každý vůz sedí jinak, ale musel jsem mu dát i za pravdu. Tam by to chtělo "střední opravu" jako třeba ve Vodičkově jak drbání. Jak tam asi před 4 roky měnili železo bylo fajn, ale geometrii by to chtělo poléčit.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
V dílnách se nám před skladem rodí splítková kolej. V místě, kde pokračovala kolej bez troleje je výhybka, která umožňuje odbočení vlevo, nebo pokračování přímo se splítkovou kolejí, která vede jen přímo. Kam to povede dál nevím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.