Čtení uvedeného mne připomenulo souvislosti s pražskými TT:Diskuse k článku [b]U Dobříše vykolejil vlak, narazil do stromu spadlého při noční bouři[/b] píše:Marek Kostelecký
Co dělají SŽDC nebo ČD pro bezpečnost a spolehlivost tratí?
Stačí větší lijavec, trocha mokrého sněhu, větřík nebo bouřka a vlaky stojí!
Proč je kolem tratí tolik přerostlé zeleně? Proč někdo neodstraní aspoň suché stromy? To se čeká až to někoho zabije?
Některé tratě, zejména ty méně frekventované, připomínají spíše zelené tunely v džungli, neboť porost "odstraňují" pouze projíždějící vlaky, větve stromů šlehají do oken a průjezdní profil je vytvořen pouze tím, co si vlak oškube a poláme...
Čestmír Dočekal
Netahejte do toho ČD, ty s tím nemají nic společného. O toto se má starat SŽDC.
Marek Kostelecký
A ČD je úplně jedno, že jezdí po nebezpečných tratích a ještě za to platí? Proč ČD nepožadují po SŽDC bezpečné tratě?
Ve vedení obou firem je stejná verbež, která pobírá nehorázné odměny za nečinnost.
To opravdu musí dojít k dalšímu podobnému neštěstí jako ve Studénce, aby se o tratě začal někdo zajímat?
1.) Před pár lety (nevím již sám kolika)
a) na TRAM spadlý strom v obratišti Výstaviště (ještě tehdejší název)
b) část stromu spadlá na TV na Bertramce
2.) na dnešní zpozorování (a následné nahlášení) "mlácení" zeleně určitě "natvrdo" na dvou místech (a "skoro" na několika dalších) do pravého boku mnou řízené TRAM 15T při jízdě úsekem Braníkem ZC.
DPP by asi potřeboval pořídit "střižnou" lištu namontovat ji na dvoucestné vozidlo, aby mohl zajišťovat dostatečně široký průjezdní profil v celé výšce TRAM na TT obklopených zelení (keři či stromy).