Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Filip8399: Já v tom měl chaos, kdo co dělal, a nestíhal jsem to sledovat. Když si to dělal DP sám, tak samozřejmě nelze nic reklamovat.
Když ale DP provádí takto "kvalitní" opravy, tak ať si nestěžuje, že má na opravy málo peněz. To se mohou stejná místa opravovat pořád dokola a nic z toho.
Když ale DP provádí takto "kvalitní" opravy, tak ať si nestěžuje, že má na opravy málo peněz. To se mohou stejná místa opravovat pořád dokola a nic z toho.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A já jsem si říkal jakto, že jsem si ve čtvrtek nedobrovlně přesedl na druhou stranu tramvaje, když je to docela nový. Jinak na PT je napsáno, že to měla na starosti Vrchní stavba DP, tak nevím jak to reklamaovat...von Špilberk píše:Na KOMOKu ZC OR 20. Od opravy uběhlo asi 3/4 roku a oblouk je zcela zdevastován. Pokud na KOMOKu pracovala externí firma, tak by to chtělo reklamovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na KOMOKu ZC OR 20. Od opravy uběhlo asi 3/4 roku a oblouk je zcela zdevastován. Pokud na KOMOKu pracovala externí firma, tak by to chtělo reklamovat.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A když vydržíš nějakou dobu (odhad cca 2 roky), bude o tom i něco na prtkách. Koncept článku se teprve vytváří..
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
že tys ten článek nečetl?Filip8399 píše:A ještě malou otázečku. Jak je to s čísly (např. KGX 5) a co znamenají???? Dik
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A ještě malou otázečku. Jak je to s čísly (např. KGX 5) a co znamenají???? Dik
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
DíkyMOp píše:Prefix volaciho znaku.Filip8399 píše:Mám jednu otázku. Co je to KGX???
http://cs.wikipedia.org/wiki/Volac%C3%AD_zna%C4%8Dka
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Prefix volaciho znaku.Filip8399 píše:Mám jednu otázku. Co je to KGX???
http://cs.wikipedia.org/wiki/Volac%C3%AD_zna%C4%8Dka
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mám jednu otázku. Co je to KGX???
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vnitřní oblouk se hnul. Je to vidět na kostkách u vnitřní kolejnice. Ale neputuje, řekl bych že ujel chvíli po rekonstrukci a od té doby drží (soudě dle mezer mezi polovypadanou dlažbou). Ujet mohl i z Milanem zmíněného důvodu, ovšem havarijní stav je hlavně na vnější a hlavně kvůli ožvýkanosti.
Nicméně mě uniká smysl těch brikulí co se tam dějou nějaké 3 měs před uzavřením. To by byl problém někde z křoví vytáhnout starší glajzy, naohýbat je a na tu chvíli je tam vrazit, klidně i s lašnama (styková kolej)? Vždyť je tam otevřený svršek a za noc se to mohlo vyměnit, noční výluka se tam beztak dělala. A na pořádnou opravu by byl klid a čas v létě, nemuselo se to složitě (a jistě nijak levně) flikovat.
Nicméně mě uniká smysl těch brikulí co se tam dějou nějaké 3 měs před uzavřením. To by byl problém někde z křoví vytáhnout starší glajzy, naohýbat je a na tu chvíli je tam vrazit, klidně i s lašnama (styková kolej)? Vždyť je tam otevřený svršek a za noc se to mohlo vyměnit, noční výluka se tam beztak dělala. A na pořádnou opravu by byl klid a čas v létě, nemuselo se to složitě (a jistě nijak levně) flikovat.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nejsem fundovaný, ale mám pocit, že jsi trochu mimo mísu. Havárie oblouků tam nespočívá v poruše geometrické polohy koleje, nýbrž extrémním opotřebením kolejiva, které nebylo průběžně navařováno ani přebrušováno (už jsem to jednou psal v Nehodách a MU), až v posledních týdnech došlo na "sjetí do mrtě" a deformaci hlav kolejnic. Je to tam podobné havárii oblouků ve Vodičkově-Vodičkova popraskala, zde je ožvýkáno. Tomu žádná dilatace nepomůže. Dokonce bych jako dobré viděl i to, že osa obou oblouků se viditelně nezměnila (krab by se se mnou možná hádal), tudíž oblouk je kotven dobře a neujíždí. Jen to "železo" vypadá jak z čokolády
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Čekal jsem několik dní, jestli někdo fundovanější nevysvětlí připomínku:
Problémy s těmi 2,5 roku "starými" oblouky před obratištěm Nádr. Hostivař se daly čekat, protože poloměry obou jsou značně malé - určitě menší než kolem zastávky Pobřežní cesta, takže by to tam chtělo aplikovat nějakou účinnou dilataci. Asi nejlépe přesně tutéž co je od loňska právě přímo v zastávkách Pobřežní cesta = mezi dvěmi opačnými oblouky ze žlábkových kolejnic vloženo pár metrů kolejnic bezžlábkových umožňujících přibýváná/ubívání délky kolejnic bez působení vad na kolejnicích.
V Hostivaři to dosud aplikovat nebylo praktické - páč všechny tamní TT jsou žlábkové. Páč však letos v létě většina z nich bude předělána na bez žlábkové = zároveň s tím by se měla instalovat uvedená bezžlábková dilatace.
PS: Může někdo fundovanější alespoň okomentovat mé laické úvahy?
Páč se tak nestalo zkusím zveřejnit mé laické vysvětlení:9001 píše:Nechci moc rýpat. Ten oblouk je tam od 11/2009... To je normální, že ani ne za tři roky jde takhle do kytek?
Problémy s těmi 2,5 roku "starými" oblouky před obratištěm Nádr. Hostivař se daly čekat, protože poloměry obou jsou značně malé - určitě menší než kolem zastávky Pobřežní cesta, takže by to tam chtělo aplikovat nějakou účinnou dilataci. Asi nejlépe přesně tutéž co je od loňska právě přímo v zastávkách Pobřežní cesta = mezi dvěmi opačnými oblouky ze žlábkových kolejnic vloženo pár metrů kolejnic bezžlábkových umožňujících přibýváná/ubívání délky kolejnic bez působení vad na kolejnicích.
V Hostivaři to dosud aplikovat nebylo praktické - páč všechny tamní TT jsou žlábkové. Páč však letos v létě většina z nich bude předělána na bez žlábkové = zároveň s tím by se měla instalovat uvedená bezžlábková dilatace.
PS: Může někdo fundovanější alespoň okomentovat mé laické úvahy?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Dospěl jsem k jistým závěrům ohledně podoby TT:
PS: Pro rejpaly - záběry z videa pořízené kamerou ležící (a mnou při jízdě neobsluhovanou) za čelním sklem.
PS: Pro rejpaly - záběry z videa pořízené kamerou ležící (a mnou při jízdě neobsluhovanou) za čelním sklem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 19.4.2012 11:35, celkem upraveno 1 x.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bude to v létě.romanek763 píše:čekám,že někdo doplní podrobnosti
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Já tedy nevim, ale zrovna v Praze je přírody dost. Navíc, já se nikdy nebavil o tom, že by zástavba měla ustupovat lesnímu porostu. Jen polim či křovinám.Looki píše:Tak ono jde spíš o to, že ve všech moderně myslících městech se dělají jakési zelené prstence kolem měst (zdaleka ne nepřekonaný koncept "zahradních měst" se prosazoval už desítky let nazpátek)a nezastavuje se vše co jde. Nejde srnky, jde celkově o různý ekosystémy.fricoolinek2 píše:Aha. No, zrovna ta čára je jako jedno velký přeškrtnutí pro ty nejlepší parcely. A tedy mi přijde dost šílený, že by jako taky z náspu skákali koloušci a jeleni.
A jaká je ta frekvence? Jako zase kvůli dvoum srnkám / týden zavrhnout takovéto krásné místo na bydlení pro desítky až stovky Pražanů mi přijde dost přehnané.