Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod 9001 v 18.2.2019 21:00

Karosák napsal:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin


Asi takhle :D Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...

Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?

Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni ;-) A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg

Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod von Špilberk v 18.2.2019 18:02

Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě. :twisted:

Vážně: dobře, že se rekonstruuje. @3644 Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod Karosák v 18.2.2019 17:08

Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod 9001 v 02.12.2018 16:45

demon napsal:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...


A to je splněno :D Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCD :lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod von Špilberk v 02.12.2018 15:00

Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná Z:arrow: aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem. :wink:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod demon v 02.12.2018 14:52

Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod trainzjohny v 02.12.2018 13:13

slonik napsal:Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...
Jakou měrou, podle mě nulovou ?! Je to téměř stejné, jen je tohle ještě navíc nepoužitelné jako přístřešek, vlastně se docela divím, proč to vůbec má střechu #-o
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod P_V v 02.12.2018 12:48

Ten návrh je víc děravější. Boční stěny mají u střechy větší fuku, u země je větší fuka. Za větru a popř. s deštěm bude v té budce více nepříjemno.

Aspoň aby to pasovalo na základy od decauxu, aby se nemuselo všechno znovu rozkopat.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod slonik v 02.12.2018 12:30

Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...
Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
 
Založen: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod Petr v 02.12.2018 9:30

slonik napsal:Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...
A ty nové nebudou unifikované? :roll: Nějak jsem si nevšiml, že co zastávka to originální kousek přístřešku.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod 9001 v 01.12.2018 21:29

slonik napsal:Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...


Což taky není pravda že... Malostranská?

Navíc by asi nebyl extra problém vyměnit reklamu za odjezdovou tabuli...

Smrdí to velkou malou domu :roll: Ono i se stačí podívat na vítěze... Stojí za ním největší konkurent současného provozovatele
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod P_V v 01.12.2018 16:14

Jenže ono to stojí peníze. Ten displej určitě nebude stát tolik, jako rozdíl ceny mezi novou a použitou budkou. Navíc tech budek bude potřeba 767 najednou, což znamená nějaký příplatek za expresní výrobu a ještě expresnější montáž.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod slonik v 01.12.2018 14:55

Jen ať si je odvezou, jsou unifikované a nic navíc nenabízejí. Ty nové budou mít aspoň tabule s odjezdy, kterých se evidentně jinak nedočkáme...
Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
 
Založen: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod P_V v 30.11.2018 19:53

Praha má novou podobu přístřešků zastávek MHD.

...skupině JCDecaux předchozí rada hlavního města zamítla další prodloužení smlouvy, která má skončit v roce 2021. Společnost podle odhadu IPR vlastní 767 přístřešků, které bude nutné nahradit bezprostředně po skončení smlouvy.


Jestli by ono nebylo nejjednodušší, ten mobiliář odkoupit. Co by s těmi 767 okopanými budkami Decaux dělal? Vystavili by si je na dvorku, nebo zpeněžili ve sběrně, když by byla nabídka odkupu bez jakékoli další práce?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Odeslatod slonik v 30.11.2018 11:28

Tady by to takový problém být nemusel vzhledem k tomu, že nové domy jsou zcela bez obsluhy. A čím dál na východ se bude stavět, tím větší bude ochota tramvaj přijmout. Stěžovat si můžou akorát staré Kaskády, okolo kterých bude tramvaj jen projíždět, ale ty tam už jsou stejně mnoho let.
Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
 
Založen: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Další

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron