Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 08.3.2017 20:26

fricoolinek2: Tahat tam ted 5. linku kvůli tomu, že je nějaká studie?

Ale pevně doufám, že se to povede zastavit a nebo aspon dokopat developera,aby tam byla koordinace se sociální vybaveností... Jinak to dopadne jako Zličín...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 08.3.2017 19:58

A co jste se dozvěděli? Z:idea:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.3.2017 19:30

Petrpes píše:Barrandov má teď ve špičce ideální proklad 4 linek po 2 minutách, nevidím tedy důvod frcolínkovat tam linku pátou...
Jinak by se asi ještě jedna linka např. po dvanáctkové koleji vlezla :D Ale proč a nač že áno :D
Důvod je (výhledově) tento: :wink:
http://lepsibarrandov.cz/20-nezodpoveze ... -otazniky/

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 24.2.2017 4:15

Rozhodně lepší, než svého času 6 a 19 na Kubáňi :D

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vencavasek » 23.2.2017 11:18

Tak mě napadá, jak vlastně půl roku od změn funguje v praxi ukončení dvou linek na jedné koleji? Podjíždí se 4 a 5 na Andělu často?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 23.2.2017 9:27

Barrandov má teď ve špičce ideální proklad 4 linek po 2 minutách, nevidím tedy důvod frcolínkovat tam linku pátou...
Jinak by se asi ještě jedna linka např. po dvanáctkové koleji vlezla :D Ale proč a nač že áno :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 22.2.2017 18:44

Kapacita bude nejspíš dána estakádou dolu.

Otázka je, proč tam tu linku dávat, když tečou linky jinde a posílení je potřeba jinde a to především v autobusové trakci...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 22.2.2017 16:20

Nevíte - existuje něco jako "maximální kapacita" TT Hlubočepy - Barrandov? Bylo by třeba možné tam přidat třeba 5. linku, která by ovšem třeba sloužila jen jako napaječ k metru v ranní špičce? Tj. obdoba původní linky 13....

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 11.1.2017 16:02

Tak jsem využil zimních podmínek a zkusil natočit jízdu s akční kamerkou přisátou na zadním skle erpéčka po "mojí" Barrandovské trati. :devilsmokin

Je to až do rozlišení 2160p

SB Z:arrow: HL https://www.youtube.com/watch?v=HAMVOyouqEQ
HL Z:arrow: SB https://www.youtube.com/watch?v=ofJsdMtunkk

No, od "doteku podrážky" v HL do "doteku podrážky" na SB se to tedy dá skutečně stihnout do 6 minut, tedy průměrka (i s R.P, co 60 do kopce nedá) asi 32 km/h. Not bad.

Čas čistě strávený jízdou (tj. čas neběží, pokud vůz stojí v zastáce) mi vyšel na nějakých 4:48, čili v každé zastávce vůz stráví v průměru 15 sekund. Průměrná rychlost "čisté jízdy" vychází na 40 km/h

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 01.1.2017 20:32

Karosák píše:Stejně je to trochu plýtvání silami, když nás čeká akce Palmovka-blok ;-)
Už aby to bylo... Sokolovská v tomto úseku je hrozná...Snad se udělá i ulice jako komplet.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 01.1.2017 19:45

Stejně je to trochu plýtvání silami, když nás čeká akce Palmovka-blok ;-)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od XSC » 01.1.2017 15:00

Pamatuju se, že asi rok po spuštění metra a tramvají některé linky ulicí na Žertvách nejezdily - právě kvůli stížnosti místních na hluk.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 01.1.2017 14:37

To by DPP oslovil jako účastníka řízení, a ne zkrz stošestku, ne?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 01.1.2017 14:18

Nebo někdo zpracovává novou EIA na polyfunkční objekt na busnádru.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 01.1.2017 13:57

Někdo se zas přistěhoval k tramvajím a vadí mu hluk :twisted:

http://www.dpp.cz/download-file/13823/2 ... rtvach.pdf

Odpovědět