Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
fricoolinek2: Tahat tam ted 5. linku kvůli tomu, že je nějaká studie?
Ale pevně doufám, že se to povede zastavit a nebo aspon dokopat developera,aby tam byla koordinace se sociální vybaveností... Jinak to dopadne jako Zličín...
Ale pevně doufám, že se to povede zastavit a nebo aspon dokopat developera,aby tam byla koordinace se sociální vybaveností... Jinak to dopadne jako Zličín...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A co jste se dozvěděli?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Důvod je (výhledově) tento:Petrpes píše:Barrandov má teď ve špičce ideální proklad 4 linek po 2 minutách, nevidím tedy důvod frcolínkovat tam linku pátou...
Jinak by se asi ještě jedna linka např. po dvanáctkové koleji vlezla Ale proč a nač že áno
http://lepsibarrandov.cz/20-nezodpoveze ... -otazniky/
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Rozhodně lepší, než svého času 6 a 19 na Kubáňi
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak mě napadá, jak vlastně půl roku od změn funguje v praxi ukončení dvou linek na jedné koleji? Podjíždí se 4 a 5 na Andělu často?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Barrandov má teď ve špičce ideální proklad 4 linek po 2 minutách, nevidím tedy důvod frcolínkovat tam linku pátou...
Jinak by se asi ještě jedna linka např. po dvanáctkové koleji vlezla Ale proč a nač že áno
Jinak by se asi ještě jedna linka např. po dvanáctkové koleji vlezla Ale proč a nač že áno
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kapacita bude nejspíš dána estakádou dolu.
Otázka je, proč tam tu linku dávat, když tečou linky jinde a posílení je potřeba jinde a to především v autobusové trakci...
Otázka je, proč tam tu linku dávat, když tečou linky jinde a posílení je potřeba jinde a to především v autobusové trakci...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nevíte - existuje něco jako "maximální kapacita" TT Hlubočepy - Barrandov? Bylo by třeba možné tam přidat třeba 5. linku, která by ovšem třeba sloužila jen jako napaječ k metru v ranní špičce? Tj. obdoba původní linky 13....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak jsem využil zimních podmínek a zkusil natočit jízdu s akční kamerkou přisátou na zadním skle erpéčka po "mojí" Barrandovské trati.
Je to až do rozlišení 2160p
SB HL https://www.youtube.com/watch?v=HAMVOyouqEQ
HL SB https://www.youtube.com/watch?v=ofJsdMtunkk
No, od "doteku podrážky" v HL do "doteku podrážky" na SB se to tedy dá skutečně stihnout do 6 minut, tedy průměrka (i s R.P, co 60 do kopce nedá) asi 32 km/h. Not bad.
Čas čistě strávený jízdou (tj. čas neběží, pokud vůz stojí v zastáce) mi vyšel na nějakých 4:48, čili v každé zastávce vůz stráví v průměru 15 sekund. Průměrná rychlost "čisté jízdy" vychází na 40 km/h
Je to až do rozlišení 2160p
SB HL https://www.youtube.com/watch?v=HAMVOyouqEQ
HL SB https://www.youtube.com/watch?v=ofJsdMtunkk
No, od "doteku podrážky" v HL do "doteku podrážky" na SB se to tedy dá skutečně stihnout do 6 minut, tedy průměrka (i s R.P, co 60 do kopce nedá) asi 32 km/h. Not bad.
Čas čistě strávený jízdou (tj. čas neběží, pokud vůz stojí v zastáce) mi vyšel na nějakých 4:48, čili v každé zastávce vůz stráví v průměru 15 sekund. Průměrná rychlost "čisté jízdy" vychází na 40 km/h
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Už aby to bylo... Sokolovská v tomto úseku je hrozná...Snad se udělá i ulice jako komplet.Karosák píše:Stejně je to trochu plýtvání silami, když nás čeká akce Palmovka-blok
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Stejně je to trochu plýtvání silami, když nás čeká akce Palmovka-blok
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pamatuju se, že asi rok po spuštění metra a tramvají některé linky ulicí na Žertvách nejezdily - právě kvůli stížnosti místních na hluk.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To by DPP oslovil jako účastníka řízení, a ne zkrz stošestku, ne?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nebo někdo zpracovává novou EIA na polyfunkční objekt na busnádru.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Někdo se zas přistěhoval k tramvajím a vadí mu hluk
http://www.dpp.cz/download-file/13823/2 ... rtvach.pdf
http://www.dpp.cz/download-file/13823/2 ... rtvach.pdf