
Moderátor: TRAM-FÓRUM
DPmPET napsal:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit
Tramvajáček napsal:Proxy napsal:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem![]()
Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:
No podle mě se jedná o pěknou pitomost.Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV.
Tramvajáček napsal:A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svršku
Pepa napsal:Tramvajáček napsal:No podle mě se jedná o pěknou pitomost.Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV.
A proč ne? Trať by neblokovali auta... Některá místa si představit dokážu.
Tramvajáček napsal:No podle mě se jedná o pěknou pitomost.Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV.
Proxy napsal:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem![]()
Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:
Syrda napsal:Proč DP postupně rušil (nebo ještě ruší pořád?) pevné přejezdy. Kolikrát by se daly použít a nemusel se používat Kalifornien (a nebo mohl být použit na dalších místech.
Týká se to zvláště hlaváku a Palmovky.
Jinak nešel by vymyslet Kalifornien jako křížová spojka? Často jsou na Kalif. ukončeny 2 linky (nebo jedna l. 9) a pak jsou při intervalu 10-8 min. (špička prázdniny - zb. roku) obraty o hubu. Loni u NNŽ 9 malinko nestíhala, zvláště když výstup byl až u výhybky. Standartně tam byly min. 2 na příjezdu, 1 v úvrati a další vyjížděla z Olšanské k NNŽ. Zast. mohla být mimo úvrať.
MOp napsal:M_V napsal: použítí klasických železničních kolejnic, jako třeba v Ostravě, v Praze asi nehrozí, docela by mě zajímalo proč....
to opravdu zatim nehrozi. pro provoz vozidel na klasickych zeleznicnich kolejich je treba pouzit jina dvojkoli, kdy jsou vyssi okolky a mirne jine uhly nakolku. tomu je pak potreba zase prizpusobit kolejnice, kdy se pak pouzivaji ty s vetsim zlabkem ...
M_V napsal: použítí klasických železničních kolejnic, jako třeba v Ostravě, v Praze asi nehrozí, docela by mě zajímalo proč....
No tak já nevím... TT Jičínská je betonová deska, do níž jsou vyvrtány otvory pro podkladnice... To samé je v části Nádražní, Na Poříčí je betonová deska pouze s pražcem každých cca 5 metrů, který byl použit pouze pro zafixování rozchodu...M_V napsal:Pokud vím, tak tento typ tratě v Praze není, nejspíš si pletete s jiným typem
Petr napsal:A přesto se používá.... Jičínská, Na Poříčí, část Nádražní apod. To vše je na betonové desce....Anonymous napsal:Zatím jsem nenašel, že by zde někdo zmínil možnost výstavby tratí využitím pevné jízdní dráhy, tento způsob je popsán v DP-kontaktu 9/2004 a používá se při výstavbě tratí v Berlíně. Obdobný typ svršku se používá i na 2. železničním koridoru - zatím jen zkušebně http://www.k-report.net/koridory/galerieIV/II456.jpg ( http://www.k-report.net/koridory ). Při použití tohoto svršku by snad odpadly problémy s propadáním dlažby, zvýšila by se kvalita tratí, snížila hlučnost, atd.......... hlavně by se prodloužila životnost tratí a snížily náklady na údržbu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků