Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
8655
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 18.10.2006 20:15

TT Želivského-Sídl.Malešice

Příspěvek od 8655 » 21.10.2006 10:33

Možná se tu už o TT Želivského-Sídl.Malešice hovořilo,ale nikdy jsem to nenašel.Jen jsem zapomněl kdy by se tato TT měla začít stavět.Jestli se vůbec začne stavět,podle mých informací ano.Ale prý se měla stavět už dříve když měla stát u Vinohradských hřbitovů Sazka arena.Teď se tam staví Hagibor office building a nevím jestli se s tím počítá.Ale byla by pro místní určitě lepší než autobusy.Pokud by tedy vedla v úseku Želivského,Plaňanská...jak bylo uváděno.Je hodně TT tratí,které by se měli stavět,tak uvidíme.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Tram

Příspěvek od Honzík » 16.10.2006 21:42

Vždyť tramvaj jezdí na elektřinu a to je lepší než na naftu autobus. Tak proč to rušit? Naopak prodloužení k metru Radlická bude znamenat, konec nesmyslného ukončení TT.
Ad Malešice. Chci upozornit, že přes Sídliště Malešice jezdí 9 linek autobusu a do Suchdola 3. A přes Malešice jede za 60 minut až 58 autobusových spojů ve špičce dopolední.

K-M

Příspěvek od K-M » 15.10.2006 20:31

Petr: Aha! Už vím v čem je rozdíl - já tam stávám v IAD :-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.10.2006 18:56

Anonymous píše:Inu asi nejezdíš v pracovní den, tak kolem půl deváte ráno nebo půl páté odpo. To se stojí až do zatáčky. A kam myslíš, že jedou ta auta z Bělohorské a Vypichu - myslíš že by některá nejela přes Smíchov?
Inu jezdím tu více méně každý pracovní den, pokaždé jinak, nejčastěji mezi 6 - 9 a 16 - 19.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15.10.2006 18:21

Petr píše:Docela by mne zajímalo, jak jsi k tomuto došel. Dvěmi ze zmíněných linek jezdím každý den a jediný problém, který s nimi za období posledních cca 3 let mám je křižovatka na Vypichu, kdy bus jedoucí do Kukulovy stojí v koloně v Bělohorské.... Ale v Kukulově samotné jsme opravdu zácpu nezažil ani nepamatuju
Inu asi nejezdíš v pracovní den, tak kolem půl deváte ráno nebo půl páté odpo. To se stojí až do zatáčky. A kam myslíš, že jedou ta auta z Bělohorské a Vypichu - myslíš že by některá nejela přes Smíchov?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.10.2006 18:16

K-M píše:(...)Mimochodem, kdyby se víc IAD přelilo na 4proudou Radlickou v celé délce, možná by ubyly kolony, které zdržují 5 autobusových linkek v Kukulově, tedy taky MHD. Vídíš, jak daleko a jak pro daleko moc víc lidí (174,180,167,179,184) by se projevilo zrušení tří stanic TT a ukončení jednoho sóla na Smíchově?
Docela by mne zajímalo, jak jsi k tomuto došel. Dvěmi ze zmíněných linek jezdím každý den a jediný problém, který s nimi za období posledních cca 3 let mám je křižovatka na Vypichu, kdy bus jedoucí do Kukulovy stojí v koloně v Bělohorské.... Ale v Kukulově samotné jsme opravdu zácpu nezažil ani nepamatuju

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 15.10.2006 10:19

K-M píše:Mimochodem, kdyby se víc IAD přelilo na 4proudou Radlickou v celé délce, možná by ubyly kolony, které zdržují 5 autobusových linkek v Kukulově, tedy taky MHD. Vídíš, jak daleko a jak pro daleko moc víc lidí (174,180,167,179,184) by se projevilo zrušení tří stanic TT a ukončení jednoho sóla na Smíchově?
Kolony by moc neubyly, protože Radlickou nejvíc zdržuje křižovatka s Křížovou. Takže bys ve jménu úspor zhoršil MHD v jedné ulici, přínos by to jinde nemělo.

K-M

Příspěvek od K-M » 15.10.2006 9:41

Syverin: Ale nejezdil bys autem Protože už na tý Knížecí bys byl pozdějc než busem a navíc bys tam neměl kde zaparkovat. Prostě obyvatelé Radlic od MHD neodejdou a je jim v podstatě jedno, na co ta MHD tam jezdí, jestli na naftu nebo na elektriku. OK, tak dáme intervaly na 231 na polovinu a už je to stejný jako ta tramvaj a stáhne na sebe lidi ještě nové další z Konvářky. Odhaduju, že to bude vyžadovat +1 bus. Mimochodem, kdyby se víc IAD přelilo na 4proudou Radlickou v celé délce, možná by ubyly kolony, které zdržují 5 autobusových linkek v Kukulově, tedy taky MHD. Vídíš, jak daleko a jak pro daleko moc víc lidí (174,180,167,179,184) by se projevilo zrušení tří stanic TT a ukončení jednoho sóla na Smíchově?

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 15.10.2006 9:09

Že do toho vstupuju, ale po přečtení této stránky jsem došel k názoru, že výstavba trati na Radlickou se může jevit jako zbytečná.... :wink:
Na druhou stranu, kdybyste zavedli bus spoj např. "278" (to je fuk) "RADLICKÁ - Laurová - Křížová - NA KNÍŽECÍ", moc byste tím nevyřešili, toť fakt.
Ti lidé tam spoj do centra potřebují, ale když jsem tam jel posledně, tak stejně většina vystoupila Na Knížecí a dále pokračovali metrem. :?
Takže buď tam tu trať prodloužit a provoz na ní kvaliteně provozovat nebo trať na Laurovou úplně zrušit, vyrvat koleje a posílat tam zmíněný autobus. :wink:
Buď jedno nebo druhé.
Co se týče mně, tak opravdu nevím, ale spíše bych se mírně přiklonil k té tramvaji.... :)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 15.10.2006 8:08

DJ LA DÉFENSE píše:Tož brzké uzdravení, nemoci lezou po lidech ne po horách. Řeknu Ti k tomu jedno, když k tomuhle dojde. Buď prodloužení a nebo zrušení, jedno nastane. Tak se těch lidí nikdo nebude ptát. A neboj Praha bude muset brzy začít šetřit. A i tohle podle mě bude jeden z kroků... On totiž DP je tak trochu sociální (nemyšleno hanlivě, ale ve své pravé podstatě) podnik, když tak na to někdy koukám. A pak skončí výjezdy 11 z Vokovic a Kobylis apod.
Pokud bys nějakému radikálnímu řešení dal limit 20 let, tak se s tebou vůbec nebudu hádat. Ale měl jsem pocit, že pro tebe by bylo nejlepší tu trať zrušit co nejdřív... Co se týče počítání... Ta trať stojí, prostě tam je a účetně nás bude stát pořád stejně, ať už ji budeme využívat, nebo ne. Údržba sice něco stojí, ale nějak si nevzpomínám, kdy se tam na kolejích (pokud pominu práce před znovuzprovozněním) makalo... navařování nebo výměna kolejnic veškeré žádné. Údržba vozů... to je kapka v moři. Praha má 950 tramvají a 1200 busů... No a pak máš cenu energie, kterou vozidlo spotřebuje (tady je na tom tramvaj líp) a něco, co stojí řidič (tady je to vyrovnané)

A jak už jsem psal dole Káemovi... tohle je šetření, ať to stojí, co to stojí... Jenom lidem z velké socky tramvají uděláš ještě větší socku celou MHD

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 15.10.2006 7:47

K-M píše:Že vám do toho vstupuju... Nějak zapomínáte, že Radlice mají metro v docházkové vzdálenosti (Laurová Radlickou a Křížová SN po lávce) a že tudíž do centra je metro a na "místní centrum" Anděl (aby nemuseli 1 stanici metrem) by byl ten bus. Stačila by 231 bez jakéhokoliv posilování, maximálně jí udělat závlek na Radlickou pro lenochy. Čili argument stání v koloně aut je úplně off topic - ona tam ta 6 ostatně taky stojí, koukněte se jak jsou namalovány pruhy.
Ta trať degraduje tramvaje do úlohy pomalého přicmrdávacího vozidla pro důchodce a dává jim tu pověst, jako tramvaje v Praze mají.
Jo jasně... to je klasika. Jenže u tramvají se počítá docházková vdálenost 5 minut, u metra 10 minut. Pokud bys mi řekl, že mi zrušíš tramvaj a budu muset každý den chodit 10 minut na metro (pravda, jsem mladý, tak by mi možná stačilo 6-7 minut), nebo si počkám na bus, co ve špičce jezdí po 15 a v sedle po 30 minutách a doveze mne jenom Na Knížecí (odkud je to do Andělského centra tak 5 minut pěšky - opravdu řešení pro lenochy), tak mně a v podstatě komukoliv v té spodní části Radlic MHD tak znechutíš, že bude radši jezdit autem. A pro lidi z Radlic se z celé MHD stane úplná socka. Anebo... víš čemu se říká šetřit, ať to stojí, co to stojí...?

A teď mne napadlo... Křížová je ve vzdálenosti na SN, Laurová na Radlickou, ale co ta oblast mezi nimi, kde bydlí úplně nejvíc lidí?

K-M

Příspěvek od K-M » 15.10.2006 7:12

Že vám do toho vstupuju... Nějak zapomínáte, že Radlice mají metro v docházkové vzdálenosti (Laurová Radlickou a Křížová SN po lávce) a že tudíž do centra je metro a na "místní centrum" Anděl (aby nemuseli 1 stanici metrem) by byl ten bus. Stačila by 231 bez jakéhokoliv posilování, maximálně jí udělat závlek na Radlickou pro lenochy. Čili argument stání v koloně aut je úplně off topic - ona tam ta 6 ostatně taky stojí, koukněte se jak jsou namalovány pruhy.
Ta trať degraduje tramvaje do úlohy pomalého přicmrdávacího vozidla pro důchodce a dává jim tu pověst, jako tramvaje v Praze mají.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 14.10.2006 23:52

DJ LA DÉFENSE píše:Třeba i to... Ale tohle neni ten případ tramvaj tady skoro nevadí. Jen auta vadí tramvaji na křižovatce s Ženskými domovy, kdy se tuším rovně jede z kolejí.
Přesně k tomu by po zrušení TT došlo - Radlická by se rozšířila na 2 pruhy v každém směru. Takže ten autobus by si ráno postál v pěkné zácpě, protože bus pruh by tam nikdo neudělal. To by lidi moc nepotěšilo. Jinak už na Křížové bývají odpoledne obsazena všechna místa k sezení + pár stojících. Není to moc, ale na sousedící bus zastávce obvykle nestojí nikdo. Asi vědí proč.
Na Radlické bych to vůbec nenazval výstavba nové tratě, je to jen protažení o kousek a vytvoření rozumné smyčky, nic víc.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:51

syverin píše:Hele DJ, fakt ne-poučitelnej. "Tohle je pohled ne-šotouše"... co tam ne-bydlí, dodávám. Zkus to těm lidem, co tam opravdu bydlí navrhnout. Že místo tramvaje až do centra budou mít bus maximálně na Anděl. Že ten bus bude stát ve stejných kolonách, jako ta tramvaj. Říct jim to pěkně do očí, že jim tu tramvaj zrušíš proto, že to tak je (možná) levnější... aniž by to oni sami pocítili na svých peněženkách...

A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...
Tož brzké uzdravení, nemoci lezou po lidech ne po horách. Řeknu Ti k tomu jedno, když k tomuhle dojde. Buď prodloužení a nebo zrušení, jedno nastane. Tak se těch lidí nikdo nebude ptát. A neboj Praha bude muset brzy začít šetřit. A i tohle podle mě bude jeden z kroků... On totiž DP je tak trochu sociální (nemyšleno hanlivě, ale ve své pravé podstatě) podnik, když tak na to někdy koukám. A pak skončí výjezdy 11 z Vokovic a Kobylis apod.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 14.10.2006 23:46

Hele DJ, fakt ne-poučitelnej. "Tohle je pohled ne-šotouše"... co tam ne-bydlí, dodávám. Zkus to těm lidem, co tam opravdu bydlí navrhnout. Že místo tramvaje až do centra budou mít bus maximálně na Anděl. Že ten bus bude stát ve stejných kolonách, jako ta tramvaj. Říct jim to pěkně do očí, že jim tu tramvaj zrušíš proto, že to tak je (možná) levnější... aniž by to oni sami pocítili na svých peněženkách...

A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...

Odpovědět