Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod 9001 v 01.5.2005 18:23

Marek napsal:
Gagarin napsal:U popisu návěstidla http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/navesti/navest-stuj.gif se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
Ano, tramvaj má dvě čela, ale kterým čelem se musí před touhle návěstí zastavit? Já mám pocit, že D1/2 § 55 odst 1 to zase tak přesně neřeší.


Asi se myslí čelo,kde je kabina. Tím pádem řidič předpis neporušil :lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Marek v 01.5.2005 18:20

Gagarin napsal:U popisu návěstidla http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/navesti/navest-stuj.gif se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
Ano, tramvaj má dvě čela, ale kterým čelem se musí před touhle návěstí zastavit? Já mám pocit, že D1/2 § 55 odst 1 to zase tak přesně neřeší.
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod 9001 v 01.5.2005 17:46

Takhle tam stála včera i 8442.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Tonda Ježek v 01.5.2005 17:22

Tramvaj má dvě čela: přední a zadní :wink:
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Gagarin v 01.5.2005 17:00

U popisu návěstidla Obrázek se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Re: Kolej u Nuselského Mostu

Odeslatod MOp v 01.5.2005 8:46

DJ_RADIO2 napsal:Co je to za kusou kolej s vyhybkou u Nuselského mostu na straně I.P Pavlova? Vedla zde drive nejaka trat?

boze, boze...
http://www.prazsketramvaje.cz/x-karlov.html
MOp
 

Odeslatod 218 v 01.5.2005 0:53

Ano, to je byvala konecna (trojuhelnik) Karlov, byla zrusena pred vystavbou magistraly.
218
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA

Kolej u Nuselského Mostu

Odeslatod DJ_RADIO2 v 01.5.2005 0:12

Co je to za kusou kolej s vyhybkou u Nuselského mostu na straně I.P Pavlova? Vedla zde drive nejaka trat?
DJ_RADIO2
Uživatel
 
Založen: 26.3.2005 23:51
Bydliště: Praha6

Za močení důstojnější

Odeslatod Jonáš v 29.4.2005 11:58

Ladislav Kubera napsal:Uprostřed smyčky Kubánské náměstí se něco staví(letmo shlédnuto před hodinou). Nevíte, co to je? Sociální zařízení?
Jojo, nová sociálka! :wink:
Jonáš
 

Odeslatod Ladislav Kubera v 29.4.2005 11:51

Uprostřed smyčky Kubánské náměstí se něco staví(letmo shlédnuto před hodinou). Nevíte, co to je? Sociální zařízení?
Ladislav Kubera
 

Re: Sokolovská

Odeslatod XSC v 07.4.2005 19:14

MOp napsal:zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..

asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..


Jo tohle vím. Ale za našich dědečků nejezdilo tolik aut. Tramvajový pás je hodně úzký a usadit v něm dlažbu tak aby netrpěla vibracemi od tramvají a nebyla odlamována z kraje přejíždějícími auty není sranda. V tomhle má asfalt výhodu.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Sokolovská

Odeslatod MOp v 07.4.2005 19:06

XSC napsal:Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.

zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..

asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..
MOp
 

Re: Sokolovská

Odeslatod XSC v 07.4.2005 18:58

Petr napsal:A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu :-)

Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Sokolovská

Odeslatod Petr v 07.4.2005 18:52

radek31 napsal:nejhorší je to obráceně - pokud je dlažba pro auta a panel pro tramvaje, tak hromada řidičů jede po tramvajovém pásu - viz. třeba Vršovické nám. - Ruská
Na 100% souhlasím a proto mě mrzí, že v Nádražní tomu tak je - rovný asfalt v kolejišti a hrbolatá dlažba ve vozovce :oops:
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Sokolovská

Odeslatod MOp v 07.4.2005 18:51

radek31 napsal:
Petr napsal:dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu :-)
nejhorší je to obráceně - pokud je dlažba pro auta a panel pro tramvaje, tak hromada řidičů jede po tramvajovém pásu - viz. třeba Vršovické nám. - Ruská
presne.. dodal bych nadrazni ulici.. tam to bije do oci diky merici vysky vozidla, pod kterym se parkuje..
MOp
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron