Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No vidíte chlapi, nějak jsem "přehlédl" , že vlastně bude jen nástupní, vždyť se smyčkou manipuluje bez lidí. Mea culpa...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Navíc zastávka bude, jak už jsem citoval z oběžníku, STÁLÁ NÁSTUPNÍ, tudíž manipulace zpětným pohybem bude probíhat bez cestujících Obsluhu výhybky i jištění zpětného pohybu pokryjí způsobilí průvodčí
(než jsem to odeslal Baresm mne předběhl)
No a povolení ke zpětnému pohybu nad 2 metry povolí vlepka.
(než jsem to odeslal Baresm mne předběhl)
No a povolení ke zpětnému pohybu nad 2 metry povolí vlepka.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Není to náhodou tak, že u planetária bude jen nástupní, takže na kusou se to pojede uklidit bez lidí?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
P_v Ne/padat budou cestující úplně stejně jako na Republice, kde to je podobně už dlouho. Vexle pravděpodobně zůstane jaká je, historika s vlečňákem má dva průvodčí, jeden z nich se o vexli postará. Stejnětak "couvání (resp. zpětný pohyb)" - proč by nemohla? Řidič přejde ke druhému kontroléru a opět, má tam dva průvodčí, takže je to dostatečně pokryto, i kdyby byl vlečňák tak narvanej, že přes něj nejde vidět. Navíc rychlost bude sotva krokem.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí?
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Rodící se šotozastávka ve Stromovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Asi takhle Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...Karosák píše:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co?
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...
Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?
Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg
Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě.
Vážně: dobře, že se rekonstruuje. Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.
Vážně: dobře, že se rekonstruuje. Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A to je splněno Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCDdemon píše:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6698
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3139
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jakou měrou, podle mě nulovou ?! Je to téměř stejné, jen je tohle ještě navíc nepoužitelné jako přístřešek, vlastně se docela divím, proč to vůbec má střechuslonik píše:Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ten návrh je víc děravější. Boční stěny mají u střechy větší fuku, u země je větší fuka. Za větru a popř. s deštěm bude v té budce více nepříjemno.
Aspoň aby to pasovalo na základy od decauxu, aby se nemuselo všechno znovu rozkopat.
Aspoň aby to pasovalo na základy od decauxu, aby se nemuselo všechno znovu rozkopat.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Unifikované ve smyslu, že jsou stejné v mnoha městech po celé Evropě. Tohle aspoň nějakou měrou vychází z pražského prostředí...