Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 04.9.2006 23:20

Jasně, ale on je programátor a jezdil třebas na 9 a to už byla ucpaná Michelská. Jinak z Modřan bylo nejlibobější právě dojíždění a-153 / a-190 na podzim a na jaře, ráno mráz, odpoledne nacpaný bus, nedýchatelno a ikarus se do kopce tak plazil...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6700
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 04.9.2006 23:03

Absolut píše:Můj kamarád dojížděl denně do práce busem 139 z Modřan do Malešic a nepřál bych Vám slyšet ty nadávky.
139 až na Želvu, to je brnkačka, ale co teprve Modřany-Malešice ve 190+C+A+11, 153+B+C+11 nebo 165+212 za časů housenek v lednovém mrazivém ránu to byla taková lahůdka, že sem do kolbenu přijel kolikrát až na sváču... Jenže dneska už si to místní moc nedokážou vybavit a nadávaj jak ty tramvaje jezděj blbě, když je někde 10 minut díra.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 04.9.2006 22:44

Ad "Názor k tramvajím" - jako názor beru. Ale víte, ono vždycky sejde na tom, v jaké oblasti města pravidelně cestujete a co snáší Váš žaludek / mozek / jiný orgán. Můj kamarád dojížděl denně do práce busem 139 z Modřan do Malešic a nepřál bych Vám slyšet ty nadávky. Kámoška zase bydlí na Barrandově a pracuje na Hůrce a hodnotí tramvaj lépe než metro - protože m-B je plné a ranní d-13 obvykle zas tak moc ne. Kromě toho ona si pamatuje ježdění a-126/128. Ale nijak Vám Váš názor neberu, kupte si auto, zlepšení tramvají je otázka více než jedné pětiletky

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 04.9.2006 22:20

Dobrý večer, tady to tedy žije:-)

S dovolením několik poznámek. Nejprve na obhajobu firmy SKANSKA. Byla zde totiž na pošpinění Skansky zmíněna Vápenka, kterou ovšem stavěl HansWendel a vozovna Pankrác, kterou stavěly Stavby silnic a železnic. Takže tedy pánové malinko klidněte hormony. Je všespásným českým názorem házet všechno na jednoho, ale tohle je fakt příliš. Nechci žádnou z jmenovaných firem vyvyšovat a dělat z ní andílka, všichni ve světě peněz se snažíme něco ošulit - jen prosím přítomné šotoušstvo o rovný metr pro všechny.

Broušení kolejí v křižovatce je normální věc ve chvíli, kdy se objeví nějaká vada. Že zrovna Vápenky je plný FŽ z ní nedělá nic tak extra významného. Kromě toho v tomto ohledu by bylo vhodné se také porozhlédnout po kvalitě dodaného výrobku, tedy kolejnic. Potom je také dobré se porozhlédnout po tom, kdo a jakým způsobem ty kolejnice svařuje. V neposlední řadě může být i nějaká chyba v projektu, i když to už se v posledních letech díky výpočetní technice většinou včas odhalí. Čili všude může být nějaký zakopaný pes, je mnoho faktorů. Možná, že zrovna tady byla na vině stavba, možná ne - tohle Vám prostě na fóru napráskat nehodlám, jen si uvědomte, že není všechno černobílé...

Ad DPmPET: Ano, také bych takovou stavbu nepřebral. Naštěstí jsem šotouš a pracující veřejnost ne nějaká zodpovědná osoba.

Ad DPMPet další příspěvek: Ano, vrchní stavba má na výměnu křižovatky 1 měsíc - ale nedělá přeložky kanalizace, nedělá zastávky, nedělá nové chráničky pro inženýrské sítě, nedělá nové trolejové vedení - tohle si uvědomte, v tom je rozdíl. Křižovatka se dá stihnout za měsíc. Stejně tak se dá i jenom vyměnit kolejnice za týden. Jde jen o to, co chcete udělat a za kolik peněz a taky jak dlouho vám to vydrží. Nic víc. Nic míň.

Ad DPmPET potřetí: Velká hvězda na Těšnově se měnila za noc? Pamatujete to? Nechcete mi o tom napsat víc? Třeba kdy a jak? Předpokládám, že šlo jen o výměnu "železo za železo"... bylo to na boso? Na dřevě? Vůbec si nemůžu vzpomenout, co tam bylo v roce 2002 pod křižovatkou a stejně to asi nebylo origoš z doby hvězdy. Můžete použít SZ nebo mail absolutsotous(zavináč)centrum.cz

DPmPET

Rekonstrukce tramavjových křižovatek

Příspěvek od DPmPET » 04.9.2006 18:58

Jěště z druhé stránky.Nevím ale Vrchní stavba DP Praha má na takovouhle rekonstrukci 1 měsíc a to jěště z provozem individuální dopravy z menším omezením.SKANSKA nebo HansWendel na to potřebuje min 2 měsíce ,bez provozu individuální dopravy a jěště to dodělává za provozu.Nevím kdy jsou ty časy kdy Vrchní stavba DP Praha vyměnila za noc takzvaně velkou hvězdu na křižovatce Těšnov.Nevím ale tyto firmy by měli mít stejné podmínky jako DP Vrchní stavba .Zdraví DPmPet 8-)

DPmPET

Rekonstrukce

Příspěvek od DPmPET » 04.9.2006 18:44

Nevím ale když takováhle renomovaná firma jako SKANSKA dostane takovouhle zakázku tak to musí udělat včetně povrchů(Dlažba+litý asfalt)a za tu zakázku taky musí ručit.Na jednu stranu když tam musí jezdit denně pohotovost vrchní stavba DP Praha a čistit za provozu vyfoukaný materiál od dlaždických firem a jěště po nich předlaždˇovat tak je to hodně ale hodně smutný a je vidět jak to vypadá u DP ,protože osobně bych takovouhle stavbu osobně nepřebral a ani nechsválil do provozu z důvodu nedodělků.Z pozdravem DPmPET 8-)

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.9.2006 17:44

DJ LA DÉFENSE píše:Mektáš voloviny, SKANSKA je velice kvalitní a zavedená firma, chyba je u objednavatele a to u DPP. (Ono když ti z plánu sbalí týden, tak to někde bude znát).
No kvalitní to SKANSKE neberu ale jejich dodavatelé tedy už moc zase ne. Nemusím asi tady psát o vozovně Pankrác a také o vykolejení při 3 kolaudaci!!!! A už vůbec ne o frézování kolejí v křižovatce Vápenka mezi 1 a 2 kolaudací. A proč si tam vedení skanské které se kolaudace účasnili nechali pustit proud když trať nebyla připravena k provozu a tím tedy DPP neváhal a začal kolaudovat????? To je ale asi na déle co.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 04.9.2006 17:22

Járo, skoro bych se zastal pana DJ LA DÉFENSE, na všech těch stavbách v okolí Ohrady a Vápenky byly stavební firmy v těch nedodělkách fakt nevinně, když jsem viděl výsledek, tak jsem se na to trošku poptal a měnil se tam termín až poté, co byl známý harmonogram prací i naplánované nasazení pracovních sil, nasmlouvaní subdodavatelé atd. Prý to bylo kvůli rozhodnutí, že k nějakému datu (těžko stihnutelnému) musí jezdit IGK přes křižovatku a k dalšímu datu musí jezdit tramvaje. Výluka měla být původně do dneška 4:00.

Vím, že tady Káem hned napíše, že se pžeci dalo všechno za ty skoro 2 měsíce změnit a urychlit, ale rád bych jej upozornil, že již nasmlouvané věci se těžko mění, zejména, když už je na ně vyčleněna nějaká částka a někdo jiný by to sice třeba udělal rychleji, ale za úplně jiné peníze - a peníze jsou prostě jednou dané ještě před začátkem. Prostě došlo ke změně vstupních podmínek až po začátku procesu. LA DÉFENSE by jistě uměl napsat víc...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 04.9.2006 16:20

jara píše:Dnes na Ohradě opravovala rychlá rota z DPP bokovnice(takovou tu gumu) u kolejí. Asi se odlepuje. Vždy tam vyndali pár kostek a znova upevnili a zase zadláždili. Jo prostě SKANSKA
Mektáš voloviny, SKANSKA je velice kvalitní a zavedená firma, chyba je u objednavatele a to u DPP. (Ono když ti z plánu sbalí týden, tak to někde bude znát).

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.9.2006 13:16

Dnes na Ohradě opravovala rychlá rota z DPP bokovnice(takovou tu gumu) u kolejí. Asi se odlepuje. Vždy tam vyndali pár kostek a znova upevnili a zase zadláždili. Jo prostě SKANSKA

Kraken

Příspěvek od Kraken » 04.9.2006 13:05

Nicméně jinak vážně lahůdka - hnusné normalizační trolejové sloupy, v Ládví stejně "líbivé" zábradlí a přístřešky (srovnej s Ohradou).
Ze zbývajícího úseku kromě pár vyměněných kolejnic jen vyšťouraná tráva a hnůj, v podjezdu nový (již počmáraný) nához, trolej a snad lampy. Toť pravda. A když na zrekonstruovaném ůseku jedeš 50 tak to pěkně hází!

Návštěvník

Re: echt Ďáblice

Příspěvek od Návštěvník » 03.9.2006 18:08

Milan píše:Ta "fota" právě nikde nevidím... :?
koukas spatne..

http://rbfoto.wz.cz/8_06/31_8/page_01.htm

Milan

echt Ďáblice

Příspěvek od Milan » 03.9.2006 17:39

Anonymous píše:dobra prace.. (fota).
Ta "fota" právě nikde nevidím... nemáte někdo odkaz, pár fotičů (včetně mě co ale fotim na klasiku) tam bylo...

Nicméně jinak vážně lahůdka - hnusné normalizační trolejové sloupy, v Ládví stejně "líbivé" zábradlí a přístřešky (srovnej s Ohradou).
Ze zbývajícího úseku kromě pár vyměněných kolejnic jen vyšťouraná tráva a hnůj, v podjezdu nový (již počmáraný) nához, trolej a snad lampy.

Komentář jistého občana sledujícího slavnostní otevření:
"VŽDYŤ TOHO VÍC PROŽEROU NEŽ UDĚLALI." :?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 01.9.2006 18:46

Tak včera se při slavnostním otevření TT do Ďáblic podívala i Porschetra 9112. Foto v Blesku.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31.8.2006 20:36

Radek píše:Tak dnes byla podle plánu zprovozněna TT na Sídliště Ďáblice. Vypadá to tam, jako kdyby trať včera zavřeli, pár vyměněných kolejnic, nahozený podjezd a to je bohužel víceméně všechno :-(
dobra prace.. (fota).

Odpovědět