Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
V této diskuzy jsem chtěl pouze upozornit na nerovné podmínky Vrchní stavby vůči stavebním gigantům jako firma Skanska a Hans Wendel.Proto sem tam dal pro porovnání časově rekonstrukci nebo výměnu tramvajové křižovatky Těšnov.Její zakreslení proběhlo v Březnu 1981.No z té doby taky odpovídá taky obrázek této konstrukce,která je focena na letišti v Rusonce a visí na zdi v muzeu MHD ve Střešovicích.Že se občas za to diskuze takhle zvrtne tak za to nemohu.zdraví DPmPET
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
ad DPmPET: Já jsem Vám to nechtěl "nandat", až teď když to po sobě čtu, tak vidím, že je to docela soda... Zdraví Absolut
ad Demon: Jsou témata, o kterých nevím zhola nic. Taky jsou témata, o kterých mě až diskuse přesvědčila, že vím málo. Třeba v ohledech dílenských oprav vozů bych se neodvážil něco kecat
ad Mop: Imaginární postavička, to je úlet
ad Demon: Jsou témata, o kterých nevím zhola nic. Taky jsou témata, o kterých mě až diskuse přesvědčila, že vím málo. Třeba v ohledech dílenských oprav vozů bych se neodvážil něco kecat
ad Mop: Imaginární postavička, to je úlet
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Ale mě je Absolut taky sympatický většinou svých názorů, a to asi i víc než kdokoli jiný na tomto i jiném fóru, jen mi přijde zvláštní zásadně obhajovat v jedné konkrétní věci někoho, kdo si soudě podle jeho vlastních vyjádření, není ani zdaleka tak jistý v kramflecích tolik, jako jeho oponent... Nic víc, nic míň.MOp píše:Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ...
A podotýkám, že o rekonstrukci křižovatky Těšnov nevím zhola nic !
Zapomínáš na jednu věc. Přestože je Absolut imaginární postavička, kterou by chtěl poznat každý, jsou lidé, kteří o jeho práci a životě vědí daleko více než kdokoliv jiný, jelikož jej znají již několik let. Petr k těmto vyvoleným patří ..demon píše:Nepřeháněj, napiš aspoň "internetový přítel"...
Tu kategorii navíc určil velice přesně.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Zařekl jsem se, že na TF nehodlám psát, ale musím - ano nandal ti to někdo, kdo o tomhle ví víc, než všechny moudré hlavy tady na fóru, někdo, koho si neskutečně vážím a o němž si dovolím říct, že je mi ctí, že není mým pouhým "internetovým kolegou", ale i člověkem, jehož si dovolím zařadit do kategorie přítel!DPmPET píše:Tak tady mi to někdo ale nandal
Tak tady mi to někdo ale nandalAbsolut píše:Ad DPmPET:
Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?
Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.
Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.
Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ad DPmPET:
Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?
Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.
Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.
Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.
Tak za prvé: Někam naházet pár panelů jako dočasnou zastávku a udělat v rámci křižovatky nová nástupiště s přístřešky jsou dvě odlišné věci. Udělat zastávku trvá dobré partě se všým všudy pár dní, naházet dočasnou z BKV je otázka hodin. Tak bych docela rád, kdybyste si to pro příště upřesnil Vy, než napíšete takovou blbost. Rozumíme?
Opravy v rámci DP a velké rekonstrukce jsou fakt dvě různé věci a vícepráce nejsou vymyšlené. Je vidět, že taky nevíte všechno. Samozřejmě, že by se dalo leccos řešit došlápnutím na velké firmy. Ale nebudeme to pitvat.
Těšnov- stojím si za tím, že se nejednalo o rekonstrukci, ale jenom o výměnu železa. Asi vůbec netušíte, co je to geometrie koleje a jak se upravuje a co s ní dělá provoz a jenom tady anonymně machrujete na fóru. Zkuste si to někde ujasnit a nebudete již tady psát o rekonstrukci za jednu noc.
Skutečně nemám čas chodit do muzea DP tak často, abych si pamatoval každou fotku. To se tedy hluboce omlouvám.
Pro p.Anonyma.Já nikoho nezesměšnˇuju.Já sem chtěl pouze upozornit na velikost kolejové konstrukce křižovatky Těšnov a její obrázek visicí v muzeu MHD ve Štřešovicích pro přehled a rychlost její rekonstrukce která se provedla za 1 noc v 80.letech 20.století Vrchní stavbou DP Praha.DPmPETAnonymous píše:Tak to jo, já jen, že mohla být na boso, pražce mohly být dřevěné, železobetonové, mohla ležet na panelech vúis (i když ty v roce 48 nebyly), betonové desce atd., atd. A zesměšňovat někoho, kdo z fotky pouhé kolejové konstrukce toto nepozná. Pokud máš takové znalosti z konstrukce tratí, měl by ses určitě ozvat adminům pražských tramvají, vím, že nějakého konzultanta shání
Tak to jo, já jen, že mohla být na boso, pražce mohly být dřevěné, železobetonové, mohla ležet na panelech vúis (i když ty v roce 48 nebyly), betonové desce atd., atd. A zesměšňovat někoho, kdo z fotky pouhé kolejové konstrukce toto nepozná. Pokud máš takové znalosti z konstrukce tratí, měl by ses určitě ozvat adminům pražských tramvají, vím, že nějakého konzultanta sháníAnonymous píše:Vypadala jako každá jiná křižovatka v Praze.Štěrk,pražce,drážní upevnˇovadla ,písek,dlažba
Vypadala jako každá jiná křižovatka v Praze.Štěrk,pražce,drážní upevnˇovadla ,písek,dlažbaAnonymous píše:No, tak smekám kloubouk, když je někdo schopen z fotky velké hvězdy na letišti v Rustonce, která visí ve vozovně Střešovice usoudit, jaké konstrukce byla křižovatka na Těšnově (zda kolejnice ležely na boso či nikoliv), zda se měnila během té "noční" výluky jen část nebo celá křižovatka, zda ta hvězda na fotce je původní křižovatkou z roku 1948 připravenou k instalaci či zda je to nějaká novější. Absolut se totiž neptal na to, jak křžižovatka vypadala, ale na to, jaké konstrukce byl spodek, a to ani já z té fotky nepoznám.
Re: Rekonstrukce
Jistě, jenže SKANSKA je celkem drahá firma, tajemství je v tom, že asi neni zrovna hodně firem, které jsou schopny takovéto rekonstrukce provádět. Další otázka, jak probíhá soutěž o výběrovém řízení...K-M píše:Ono asi bude nějaké výběrové řízení kde cena bude mít 90% váhu, že. A tajemství je rozluštěno.
Každopádně zde bylo celkem nesmyslně poškozeno jméno vyhlášené firmy. Chyba je na straně DP, jako už většinou...
No, tak smekám kloubouk, když je někdo schopen z fotky velké hvězdy na letišti v Rustonce, která visí ve vozovně Střešovice usoudit, jaké konstrukce byla křižovatka na Těšnově (zda kolejnice ležely na boso či nikoliv), zda se měnila během té "noční" výluky jen část nebo celá křižovatka, zda ta hvězda na fotce je původní křižovatkou z roku 1948 připravenou k instalaci či zda je to nějaká novější. Absolut se totiž neptal na to, jak křžižovatka vypadala, ale na to, jaké konstrukce byl spodek, a to ani já z té fotky nepoznám.Anonymous píše:(...)A jěště bych se vrátil k tomu Těšnovu.Je vidět že moc neznáš historii některých kolejových uzlů a moc nenavštěvuješ muzeum MHD ve ŠTŘEŠOVICÍCH,protože tam visí obrázek na zdi této kolejové konstrukce na Letišti v Rustonce.Zdraví tě DPmPET
Re: Rekonstrukce
Já tu problematiku rekonstrukcí znám a znám jí velice dobře.Pokavadˇ se vyhlašuje výběrové řízení na nějakou rekonstrukci tak jsou tam dané nějaké podmínky a ty si tu diktuje investor(DP) a hlavně takové velké firmy jako SKANSKA a METROSTAV tak si jěště nafakturují vícepráce,což má taky neblahé prodražení stavby nebo prováděné rekonstrukce což bylo zveřejněno v reportáži TV NOVA.Nebudem to už tady nějak rozvádět .Zdraví DPmPETDJ LA DÉFENSE píše:Evidentně neznáš problematiku. Nebudu to řešit, ale SKANSKA udělala podstatnou chybu a to, že když už měla vše nasmlouvané, jak pracovníky, stroje atd., tak měla DP poslat do p*rdele s tím, že to chtějí otevřít o týden dřív(stejně se tak dělo, jen proto, aby mohli zavřít vrchol na Želivárně, přes zavřenou Ohradu jsem jel ixrát a problém s dopravou aut tam nebyl, snad až na jednu vyjimku, kdy jsem hned na začátku čekal v náhradní socce X19, nicméně za ten měsíc a tři čtvrtě se to řidiči naučili, že je lepší volit i jiné trasy a problém nebyl) takže vrátím se k problému, SKANSKA měla napálit přinejmenším pokutu DP, za nedodržení smlouvy.
P.S. A pakliže SKANSKA je tak strašná, tak proč si ji DP najímá i nadále. A vůbec proč si ji vůbec nadále najímají skoro všichni???