Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 10.12.2006 18:21

Jabberwocky píše:Veřejný prostor zahlcený auty považuji za mrtvý. Schválně - sedl by sis v Resslovce před hospodu, dal by sis pivko a pozoroval cvrkot? Já tedy ne. Provoz aut ve městě se musí omezovat, ne rozšiřovat. Když je někdo kokon a musí si zadnici vézt centrem města v autě, tak ať dřepí v zácpě! (Neplatí pro sanitky, zásobování, taxíky atd., ale ti bohužel musejí trpět kvůli rozmařilé většině, která se v zájmu druhých nehodlá omezovat.)
Kriste pane tobě vadí jedna Resslovka, jedna Žitná, jedna ječná, to je skutečně minimum. Jeďte se podivat na Champs-Élysées, nebo na Trafalgar. Už jednou pro vždy pochopte, že ne každej se bude vozit sockou, ten kdo má prachy nepoleze do tramvaje, je to o sociálním postavení, a skutečně Resslovka je jedna v této oblasti, nevidím to tak dramaticky. V okolí existuje ix hospod, tak snad nemusíš do Resslovy.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 10.12.2006 17:38

DJ LA DÉFENSE píše:Mrtvá?? Právěže je živá a někudy ty auta jet musí.
Veřejný prostor zahlcený auty považuji za mrtvý. Schválně - sedl by sis v Resslovce před hospodu, dal by sis pivko a pozoroval cvrkot? Já tedy ne. Provoz aut ve městě se musí omezovat, ne rozšiřovat. Když je někdo kokon a musí si zadnici vézt centrem města v autě, tak ať dřepí v zácpě! (Neplatí pro sanitky, zásobování, taxíky atd., ale ti bohužel musejí trpět kvůli rozmařilé většině, která se v zájmu druhých nehodlá omezovat.)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 10.12.2006 17:36

DJ LA DÉFENSE píše:Mrtvá?? Právěže je živá a někudy ty auta jet musí.
Je to živá automobilová tepna, ale mrtvá co se obchodu a městského života týče.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 10.12.2006 17:22

Jabberwocky píše:Ježkovy voči, jen to ne. To by Myslíkovu ulici zabilo! Stačí, že je kvůli autům mrtvá Resslovka! Co všechny ty hospůdky, obchody atd.? To by se majitelé mohli jít oběsit. Myslíkovkou lze chodit, Resslovkou takřka ne. (Přiznávám, že na tom mám i osobní zájem, neboť chodím do Myslíkovky do čajovny.)
Mrtvá?? Právěže je živá a někudy ty auta jet musí.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 10.12.2006 17:15

Absolut píše:Proud IGK z Žiotné dělit napůl Myslíkova - Resslova, bo v Resslovce by mělo IGK jen jeden pruh.
Ježkovy voči, jen to ne. To by Myslíkovu ulici zabilo! Stačí, že je kvůli autům mrtvá Resslovka! Co všechny ty hospůdky, obchody atd.? To by se majitelé mohli jít oběsit. Myslíkovkou lze chodit, Resslovkou takřka ne. (Přiznávám, že na tom mám i osobní zájem, neboť chodím do Myslíkovky do čajovny.)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.12.2006 17:05

nedávno (XII 06) Absolut psal, že na Palackého nám. bude křižovatka typu těšnov..

František Nyklíček
Uživatel
Příspěvky: 9
Registrován: 10.12.2006 13:07
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Odlehčení Lazarské

Příspěvek od František Nyklíček » 10.12.2006 13:24

Mně se to moc nezdá, stavět jednokolejnou trať v Resslově a rušit jednu kolej v Myslíkově. Přijde mi to takové málo koncepční. Jednokolejné tratě mají omezené využití a stavět respektive rušit (podle hesla za každou novou trať jednu zrušenou) tratě podle výlukových potřeb je podle mě neuvážené. Daleko více by pomohlo obnovení tratí na Václavském náměstí a na Příkopech, kudy by linka 22 v pohodě Lazarskou objela a ještě by měla velký dopravní význam (spojení Vršovic přímo s centrem).

Jinak nové oblouky jsou zajímavé, škoda že jen jednokolejné, ale asi to jinak bez větších zásahů nejde. Ostatně stejně to bude jen pro výluky, jinak by bylo třeba postavit další zastávky.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 11.11.2006 13:02

Flora... geometricky by se tam vešel přímý směr Jičínskou, asi také odbočení Jičínská od Olšanského nám - Vinohradská k Muzeu. Má to docela velký zádrhel ve chvíli, kdy si tu křižovatku promítnete do 3D, výškově to vyřešit v souladu s normami znamená buď dlouhé úpravy návazných úseků, nebo zásah do konstrukce stropu metra, kde ani jedno není nijak vymazlený nápad. Důvodem je samozřejmě pouze a jedině to, jak prudce padá Jičínská hned za křižovatkou.

Další aspekt je to, že vlastně další oblouky na Floře nemají moc smysl. Přímý směr by umožnil objet křižovatku Želivského, ale to by se musel dodělat oblouk na Olšanském náměstí. Oblouky navíc by umožnily nějaké krkolomné objezdy nebo obracení linek stylem Korunní tam, Vinohradská zpět, ale zase chybí oblouk na I.P.P od Muzea do Ječné a ten tam v dohledné době jistě nebude, křižovatka je z r. 1996 a již tehdy se s ním uvažovalo, ale tato idea se opustila pro neúměrně vysoké náklady (nutnost změny osy trati na I.P.Pavlova).

Díky existenci smyčky Olšanské Hřbitovy není takovéto krkolomné ukončování linek ani zapotřebí.

Co je mnohem palčivější než Flora, je třeba absence oblouků na Palackého náměstí (doplní se částečně 2007) a oblouků u Mánesa (doplní se 2008, ale pouze jedním směrem). Letitý problém, jak rozumně objet křižovatku Lazarská třebas Linkou 22 zůstává tedy stále nevyřešen.

Podle mého názoru by pomohla jednosměrná TT Resslovou ul (z Karláku na Jiráskovo nám) za cenu obětování jedné koleje v Myslíkově ulici. Pak by se při výluce jezdilo v relaci ND-Karlovo nám přes Myslíkovu a zpátky Resslovkou. Na křižovatce Odborů x Myslíkova SSZ. Proud IGK z Žiotné dělit napůl Myslíkova - Resslova, bo v Resslovce by mělo IGK jen jeden pruh. Bonbónek na závěr - a-176 by jezdila na Karlák Myslíkovou po kolejích a zpátky Resslovkou opět po tramvajovém pásu. Nástupní / Výstupní před Černým Pivovarem, přesně v úrovni stanice ED.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 10.11.2006 22:08

Mám otázku, proč nemáme na Floře více variací směrů? Minimálně tedy přímý Jičínksou nebo oc to je za ulici?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 21.10.2006 12:40

8655: TT Počernická se má začít stavět v nejbližších pěti letech už posledních asi 35 let :lol:
Téma je tady: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?t=599
Nějaké informace jsou i na webu P10.
Ano, původně se uvažovalo o stavbě haly pro hokejové mistrovství (nikoliv Sazka Areny, šlo o finského investora, jehož jméno už mi vypadlo) na Hagiboru, ale sešlo z toho. Tehdy se pokud vím neuvažovalo o stavbě TT, protože by hale dopravně nijak zvlášť nepomohla, ale o druhém vestibulu M-A Želivského. Momentálně je v oblasti aktuální výstavba nového sídla RFE náhradou za budovu bývalého Federálního shromáždění.
S tou výhodností/nevýhodností je to sporné. Vždycky je něco za něco. Nicméně si myslím, že až (pokud) bude TT Počernická v provozu, tak já budu mít vousy až na zem.

MOp

Re: TT Želivského-Sídl.Malešice

Příspěvek od MOp » 21.10.2006 10:44

8655 píše:Možná se tu už o TT Želivského-Sídl.Malešice hovořilo,ale nikdy jsem to nenašel.Jen jsem zapomněl kdy by se tato TT měla začít stavět.Jestli se vůbec začne stavět,podle mých informací ano.Ale prý se měla stavět už dříve když měla stát u Vinohradských hřbitovů Sazka arena.Teď se tam staví Hagibor office building a nevím jestli se s tím počítá.Ale byla by pro místní určitě lepší než autobusy.Pokud by tedy vedla v úseku Želivského,Plaňanská...jak bylo uváděno.Je hodně TT tratí,které by se měli stavět,tak uvidíme.
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041615

Uživatelský avatar
8655
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 18.10.2006 20:15

TT Želivského-Sídl.Malešice

Příspěvek od 8655 » 21.10.2006 10:33

Možná se tu už o TT Želivského-Sídl.Malešice hovořilo,ale nikdy jsem to nenašel.Jen jsem zapomněl kdy by se tato TT měla začít stavět.Jestli se vůbec začne stavět,podle mých informací ano.Ale prý se měla stavět už dříve když měla stát u Vinohradských hřbitovů Sazka arena.Teď se tam staví Hagibor office building a nevím jestli se s tím počítá.Ale byla by pro místní určitě lepší než autobusy.Pokud by tedy vedla v úseku Želivského,Plaňanská...jak bylo uváděno.Je hodně TT tratí,které by se měli stavět,tak uvidíme.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Tram

Příspěvek od Honzík » 16.10.2006 21:42

Vždyť tramvaj jezdí na elektřinu a to je lepší než na naftu autobus. Tak proč to rušit? Naopak prodloužení k metru Radlická bude znamenat, konec nesmyslného ukončení TT.
Ad Malešice. Chci upozornit, že přes Sídliště Malešice jezdí 9 linek autobusu a do Suchdola 3. A přes Malešice jede za 60 minut až 58 autobusových spojů ve špičce dopolední.

K-M

Příspěvek od K-M » 15.10.2006 20:31

Petr: Aha! Už vím v čem je rozdíl - já tam stávám v IAD :-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.10.2006 18:56

Anonymous píše:Inu asi nejezdíš v pracovní den, tak kolem půl deváte ráno nebo půl páté odpo. To se stojí až do zatáčky. A kam myslíš, že jedou ta auta z Bělohorské a Vypichu - myslíš že by některá nejela přes Smíchov?
Inu jezdím tu více méně každý pracovní den, pokaždé jinak, nejčastěji mezi 6 - 9 a 16 - 19.

Odpovědět