Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 05.10.2020 16:59

von Špilberk píše:
05.10.2020 10:24
Výhybek s PTK je snad už jen 5...
Taky jsem nad tím přemýšlel, 2x Dílny, 1x Chotkáče od Hradčanské, 1x Dlabačov od Hládkova, na kterou jsem zapomněl?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 05.10.2020 10:24

Na školení říkali, že u vozovny Pankrác bude ruční ovládání.
Výhybek s PTK je snad už jen 5 a na vozech KT se už dokonce odstraňuje na panelu řidiče čudl Výhybka 1.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Syrda » 04.10.2020 21:24

Vzhledem k tomu, že je pryč řídící skříň, kontakt i návěstní lampa tak to bude nejspíš obyčejná uzamykatelná výhybka.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Jakub » 04.10.2020 20:44

Je otázkou, jestli to vzhledem k četnosti využívání bude nahrazeno rádiem, nebo jen uzamykatelnou výhybkou s návěstidlem.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 04.10.2020 20:35

Tam byl jeden z posledních kontaktů, ne? Předpokládám přípravu na nahrazení rádiem.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Syrda » 04.10.2020 20:03

Před vozovnou Pankrác bylo odstraněno ovládání výhybky od výstupu na kusou kolej.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 01.10.2020 13:48

Já zase myslím, že velkou úsporu udělala již samotná instalace LED modulů namísto výbojek. No a za další jsem při kolotoči 32 měl pocit, že v podjezdech se reguluje jas den/noc. Víc bižuterie už bych do toho necpal Z:idea:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od demon » 01.10.2020 12:00

Pro mě by se tam nemuselo svítit vůbec, na cestu si posvítim sám a cestující to těch pár vteřin vydrží...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 01.10.2020 10:40

Nevím, přijde mi to zbytečné. Pokud jsem tam ve dne jel, stejně jsem tam (a nejen tady - ale i třeba v Ďáblicích) přepínal na noční osvětlení.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.10.2020 3:56

Nebylo v pojdezdech na Barrandově zvažováno, během instalace LED svítidel, že by byly plně osvětleny jen třeba na dobu průjezdu tramvaje a po zbytek času se svítilo třeba jen třeba na 25%? Pokud sečtu pozdní večer, noc a dny pracovního klidu, tak min na 50% času je provoz na Barrandově dostatečně řídký na to, aby se to vyplatilo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 30.9.2020 20:49

Ústečák: Sorry, ale tohle jsou naprosto základní věci, kteřé by to mělo mít od začátku...Na to nepotřebuji podobné testy....

A je vlastně už vyřešený vztah s JDC? A jak je vyhodnocený "testováci" provoz přístřešku? O tom se nějak taktně mlčí

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Ústečák » 30.9.2020 20:20

Je to prototyp.

Má to dostat antireflexní skla, bude se štelovat svítivost diod.

No a tmavší označníky mají i jinde. Kupodivu i tam trefují cestující na zastávku a tramvajáci ví, kde zastavit. 🙂

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MOp » 30.9.2020 20:19

Lepší to je, ale odpoledne tomu již chyběla celá zadní stěna a musel být dodán provizorní označník na zbylé jízdní řády...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 30.9.2020 19:23

Karosák: Zkus si o něm něco přečíst. Je tam mraky nedodělků... Jestli takhle bude vypadat i mobiliář, tak potěš koště :-(.

A ta barva souhlas.... Takhle to prostě zanikne :-(

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 30.9.2020 19:10

Tohle už je lepší káva, než mastodont.
https://www.facebook.com/Tram.vcr/photo ... 834950819/
Akorát mi tam zase chybí červená, nebo jiná výstražná barva, která by říkala " haló, tady je zastávka", nebo na kterou by se dalo ukázat "támhle je zastávka". Oranžová, žlutá... :-k

Odpovědět