Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Martin
- Uživatel
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14.3.2007 14:37
- Bydliště: Prágl - Strašnice
Příspěvek
od Martin » 01.4.2007 23:06
Smurfx píše:na křižovatkách to samozřejmě trochu rachotí, ale má to hodně daleko k zdejším železářstvím. Tak je to ale skoro všude Německu, Rakousku i Francii
Tak to jsou machři.
To jim budeme asi hodně dlouho ještě závidět. Podařilo se ti zjistit, jak se jim to povedlo?
Tady bych třeba přežil to železářství na křižovatkách, ale některé tratě už jsou opravdu ve stavu, který volá do nebes
(Olšanská, Želivského - Vinohradské hřbitovy, ...). A dost se divím, že tam úřady nezakážou provoz. Co mě ale překvapilo, že je Škodovka při průjezdu podobných míst míň "splašená" než třeba T3, ve kterých to s člověkem pořádně mele.
-
Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smurfx » 01.4.2007 22:57
Martin píše:A jsou tam tramvaje tiché jenom na rovných tratích nebo i při přejezdu křižovatky s kolmým křížením?
na křižovatkách to samozřejmě trochu rachotí, ale má to hodně daleko k zdejším železářstvím. Tak je to ale skoro všude Německu, Rakousku i Francii
-
Martin
- Uživatel
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14.3.2007 14:37
- Bydliště: Prágl - Strašnice
Příspěvek
od Martin » 01.4.2007 22:53
Smurfx píše:Právě jsem se vrátil z Drážďan a vždy a znovu se budu po návratu do Prahy ze západu podivovat nad hlučností zdejších tratí. V Drážďanech jsou tramvaje tak tiché, že je problém je kolem sebe slyšet projíždět, 14T v Praze nepřeslechnete na kilometr, přitom je to také tichá tramvaj na kvalitních tratích.
Co všechno tedy způsobuje, že jsou v Praze tak otřesné tratě? Mohou za to panely BKV nebo se na tom podepsala absence kolejové frézy, kterou by Praha asi potřebovala. Zmizely by se po zbroušení frézou takové ty rezonující zvuky (př.u Vozovny Motol) nebo to je v něčem jiném?
A jsou tam tramvaje tiché jenom na rovných tratích nebo i při přejezdu křižovatky s kolmým křížením?
-
Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smurfx » 01.4.2007 22:45
Právě jsem se vrátil z Drážďan a vždy a znovu se budu po návratu do Prahy ze západu podivovat nad hlučností zdejších tratí. V Drážďanech jsou tramvaje tak tiché, že je problém je kolem sebe slyšet projíždět, 14T v Praze nepřeslechnete na kilometr, přitom je to také tichá tramvaj na kvalitních tratích.
Co všechno tedy způsobuje, že jsou v Praze tak otřesné tratě? Mohou za to panely BKV nebo se na tom podepsala absence kolejové frézy, kterou by Praha asi potřebovala. Zmizely by se po zbroušení frézou takové ty rezonující zvuky (př.u Vozovny Motol) nebo to je v něčem jiném?
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 07.3.2007 9:46
Zcela správně, u zastávekl jsou panely z léta 1995, kdy se dělala rekonstrukce křižovatky I.P.Pavlova.
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 07.3.2007 8:24
Ovšem nerekonstruoval se tento kousek. Šlo se od Karláku po horní přejezd magistrály, v tram zastávkách IPP stanicovaly autobusy.
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 06.3.2007 21:39
Karotka píše:Možná to patří i do "terénních postřehů", leč dám to sem:
Na I.P.Pavlova ZC, tam, kde vede kolej vedle schodiště do podchodu, se viditelně viklá jeden panel (odhadem pár cm). Vyskytuju se tam často, ale všiml jsem si až teď...
Kdy že se ta trať naposledy opravovala?
V březnu 2004 byl uzavřen úsek IPP - KN v obou směrech a opravovalo a rekonstruovalo se hojně. (pamatuji tehdy na náhr. dopravu X4 Hotliner v Žitné...
)
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 06.3.2007 21:36
Možná to patří i do "terénních postřehů", leč dám to sem:
Na I.P.Pavlova ZC, tam, kde vede kolej vedle schodiště do podchodu, se viditelně viklá jeden panel (odhadem pár cm). Vyskytuju se tam často, ale všiml jsem si až teď...
Kdy že se ta trať naposledy opravovala?
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 06.3.2007 17:10
7080 píše:Nejen tam, Podbaba bude z podobného důvodu. Na Podbabě ještě jeden důvod. Na vnitřní koleji je mnohem lépe vidět na zadní vůz než na vnější.
Ano - s tím vozem by to odpovídalo. To je kolikrát pádnější argument než ojíždění kolejí.
-
7080
- Uživatel
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 02.12.2005 13:40
- Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22
Příspěvek
od 7080 » 06.3.2007 17:08
Radek píše:Rovnoměrnější ojíždění kolejí. Podobně se šachovalo se 7 na UDDP.
Nejen tam, Podbaba bude z podobného důvodu. Na Podbabě ještě jeden důvod. Na vnitřní koleji je mnohem lépe vidět na zadní vůz než na vnější.
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 06.3.2007 17:02
Mapl píše:Mohl by mi někdo vysvětlt, proč se na Spořilově dříve točily tramvaje na té vnější koleji a nyní se točí na té koleji vnitřní?
Díky.
Rovnoměrnější ojíždění kolejí. Podobně se šachovalo se 7 na UDDP.
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 06.3.2007 17:00
Mohl by mi někdo vysvětlt, proč se na Spořilově dříve točily tramvaje na té vnější koleji a nyní se točí na té koleji vnitřní?
Díky.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 06.3.2007 16:56
OK, já jen aby pak 2217 v tom něměla ještě větší hokej.
-
7080
- Uživatel
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 02.12.2005 13:40
- Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22
Příspěvek
od 7080 » 06.3.2007 16:53