Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 22:59

DJ LA DÉFENSE píše: Otázka co furt všichni máte s tou Radlickou, co tam kurňa je tak extra,ž e tam musí bejt tramvaj?
Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 22:54

Tom píše:Tady je to trochu taky ta betonová lobby... město se rádo předvádí na velkých projektech aby před volbami bylo co ukazovat. Malešická trať konstrukčně není složitá... (pro mě za mě ať tam je..., já se jí nebráním)... spíš se divim, že ještě není... ono to totiž je to už možná takový dvě, tři pětiletky co se o ní mluví...
Přesně tak, tady by se totiž nikdo nezviditelnil normální tratí. Ale ten Suchdol, to je tunel (ne?) a stavba typu Barrandov, byla by fajn, jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější. Taky nepochopím, porč tam není ta trať... Je to projekt co zamstí zase ix miliard korun. Teda stále pouze teoreticky... Bavíme se tu pomalu, jako by se nás někdo ptal, co chceem my dva stavět :lol:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 22:50

DJ LA DÉFENSE píše:Já si to myslel, máš pravdu, ale prostě když by se dali postavit lacinější projekty proč rovnou ten nejhorší, na který je třeba spoustu peněz. Časem by to bylo řešení, ale nejdřív se tam musí něco postavit, jako na Barrandově, aby to nedopadlo, jako s metrem B na Zličíně. Až bude malinko větší zástavba, tak by se dalo uvžovat o tramvaji. A fláknout dvě mouchy jednou ranou.
Tady je to trochu taky ta betonová lobby... město se rádo předvádí na velkých projektech aby před volbami bylo co ukazovat. Malešická trať konstrukčně není složitá... (pro mě za mě ať tam je..., já se jí nebráním)... spíš se divim, že ještě není... ono to totiž je to už možná takový dvě, tři pětiletky co se o ní mluví...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 22:40

Tom píše:Takhle... samozřejmě 13000 studentů je statisticky nepřesný pojem..., to číslo by chtělo upřesnit kolik cestuje a kolik by mohlo cestovat... (ani nemusím povídat o přeplněném parkovišti před areálem ČZU, i dneska v sobotu sem odtamtud odjížděl a bylo plno). Další problém čísla 13000 je také ten že do zimního nabrali plno studentů až sem se divil. Co tam nabrali nebudu hodnotit, ale taky sem se divil. Tipuju tedy, že v pololetí jich tak 2000 vylítne... oni by se tam jinak stejně nevešli, síto prostě.
Možná bysme si dovedli i spočítat když jede každé tři minuty bus o určité kapacitě a je plný kolik toho vlastně veze, ale nechce se mi... mě opticky stačí, že tam něco není v pořádku. Ono by se možná taky daly započítat i další jakoby nestudenti - je to poměrně velká řada profesorů..., všelijaký provozní pracovnící..., zajištění provozu menzy..., kolejí..., návštěvy studentů jiných škol třeba i ze zahraničí..., prodej osiv, nyní i lid jezdí pít suchdolský studentský pivo 19°. to je spousta dalších lidí, určitě bych ještě přišel na další... Ono se to zkrátka nezdá... ale každým rokem to roste...
Já si to myslel, máš pravdu, ale prostě když by se dali postavit lacinější projekty proč rovnou ten nejhorší, na který je třeba spoustu peněz. Časem by to bylo řešení, ale nejdřív se tam musí něco postavit, jako na Barrandově, aby to nedopadlo, jako s metrem B na Zličíně. Až bude malinko větší zástavba, tak by se dalo uvžovat o tramvaji. A fláknout dvě mouchy jednou ranou.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 22:34

trainzjohny píše:Tys tam asi v životě nebyl ve špičce, o vejšce nemluvím, to asi nevíš vůbec co je viď Malešicáku (-X
Co to je Malešicák... Můžu ti říct, že asi v dubnu jsem tam byl, holt nebylo auto, ale zase tak drastický jak to tady vykreslujete to teda nebylo... Logicky vzato musí přednost dostat levnější program...
Otázka co furt všichni máte s tou Radlickou, co tam kurňa je tak extra,ž e tam musí bejt tramvaj?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 22:33

DJ LA DÉFENSE píše:Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. To bod jedna. Suchdol se rozvíjet bude, ale Malešice sjou už rozvinuté a nemají adekvátní dopravu. Proč jezdí tolik lidí z malešic autem, chtělo by se vám se cpát do přeplněných busů mě ne. To se neche ani studentum, kamarádi co sutdují v Suchdole jezdí radši autem, jenže náklady na Malešice budou čtvrtinové než na Suchdol, dokud na Suchdole stejně nebude most přes řeku asilniční spojení pořádné, tak se tam stejně stavět nic nebude. Tramvaj tam totiž nikoho nepřitáhne, jedině metro. A to je utopie
Takhle... samozřejmě 13000 studentů je statisticky nepřesný pojem..., to číslo by chtělo upřesnit kolik cestuje a kolik by mohlo cestovat... (ani nemusím povídat o přeplněném parkovišti před areálem ČZU, i dneska v sobotu sem odtamtud odjížděl a bylo plno). Další problém čísla 13000 je také ten že do zimního nabrali plno studentů až sem se divil. Co tam nabrali nebudu hodnotit, ale taky sem se divil. Tipuju tedy, že v pololetí jich tak 2000 vylítne... oni by se tam jinak stejně nevešli, síto prostě.
Možná bysme si dovedli i spočítat když jede každé tři minuty bus o určité kapacitě a je plný kolik toho vlastně veze, ale nechce se mi... mě opticky stačí, že tam něco není v pořádku. Ono by se možná taky daly započítat i další jakoby nestudenti - je to poměrně velká řada profesorů..., všelijaký provozní pracovnící..., zajištění provozu menzy..., kolejí..., návštěvy studentů jiných škol třeba i ze zahraničí..., prodej osiv, nyní i lid jezdí pít suchdolský studentský pivo 19°. to je spousta dalších lidí, určitě bych ještě přišel na další... Ono se to zkrátka nezdá... ale každým rokem to roste...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 14.10.2006 22:29

DJ LA DÉFENSE píše:Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. ...je utopie
Tys tam asi v životě nebyl ve špičce, o vejšce nemluvím, to asi nevíš vůbec co je viď Malešicáku (-X

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 21:55

trainzjohny píše:Bravo, sám bych to nepsal líp, mám pocit že Malešická trať je v zájmu jen pro těch pár lidí co se jim nechce jezdit busem. V suchdole už přidávat spoje moc nejde, to už by jezdlil jeden dlouhý štrůdl autobusů.
Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. To bod jedna. Suchdol se rozvíjet bude, ale Malešice sjou už rozvinuté a nemají adekvátní dopravu. Proč jezdí tolik lidí z malešic autem, chtělo by se vám se cpát do přeplněných busů mě ne. To se neche ani studentum, kamarádi co sutdují v Suchdole jezdí radši autem, jenže náklady na Malešice budou čtvrtinové než na Suchdol, dokud na Suchdole stejně nebude most přes řeku asilniční spojení pořádné, tak se tam stejně stavět nic nebude. Tramvaj tam totiž nikoho nepřitáhne, jedině metro. A to je utopie

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 14.10.2006 21:30

Tom píše:...takže i tady je jasné že suchdol je jasná priorita... a nakonec dodám že v suchdolu se bude i nadále stavět a stále staví... + se bude rozvíjet univerzita na 19500 studentů... do 5 let. Kdežto malešice žádnou zásadní výstavbu neplánují.No a menší dodatek ke 107 = katastrofa :lol:
Bravo, sám bych to nepsal líp, mám pocit že Malešická trať je v zájmu jen pro těch pár lidí co se jim nechce jezdit busem. V suchdole už přidávat spoje moc nejde, to už by jezdlil jeden dlouhý štrůdl autobusů.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 20:09

pawel píše:osobní zkušenost se suchdolem nemám (busem jsem tam jel snad 3x v životě), ale zato znám vícero lidí-studentů (nešotoušů), co na současnou 107 velmi nadávají... a DJovo "oni stejně jezdí autem" je teda pěknej blábol, to bychom to pak mohli rovnou celý zabalit.
Jo je to tak, do suchdola jezdím druhým rokem... malešice taky znám... ale zdá se mi, že na Suchdol by se hodili určitě více. Ono jaksi 13000 studentů cestuje za den třeba dvakrát tam a zpátky takže se to načte.

a statistika mám říká i další ...
suchdol 13000 ČZU + 5583 obyv.
malešice - okolo 12 000 obyv.

takže i tady je jasné že suchdol je jasná priorita... a nakonec dodám že v suchdolu se bude i nadále stavět a stále staví... + se bude rozvíjet univerzita na 19500 studentů... do 5 let. Kdežto malešice žádnou zásadní výstavbu neplánují.

No a menší dodatek ke 107 = katastrofa :lol:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 14.10.2006 14:13

Jabberwocky píše:Jo. A ještě by se při tom mohly sčítat odstraněné kolejnice s nově instalovanými :-)
Splítky samozřejmě komplet a u srdcovek bych - s ohledem na vyšší spotřebu materiálu - navrhoval nějakou matematickou rovnicí ještě něco připočítávat :lol: Je to oftopic, ale když člověk vidí tyhle předvolební bláboly... :wink:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 14.10.2006 14:02

Jo. A ještě by se při tom mohly sčítat odstraněné kolejnice s nově instalovanými :-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 14.10.2006 13:48

Vulture píše:Těch 32km není nových tratí, ale tzv. "nových" tratí tzn., že bude položeno 32km nových kolejí na stávajících tratích.
Jen aby to nebylo 32 km kolejnic.... To by bylo ještě horší

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 14.10.2006 13:06

osobní zkušenost se suchdolem nemám (busem jsem tam jel snad 3x v životě), ale zato znám vícero lidí-studentů (nešotoušů), co na současnou 107 velmi nadávají... a DJovo "oni stejně jezdí autem" je teda pěknej blábol, to bychom to pak mohli rovnou celý zabalit.

Uživatelský avatar
Vulture
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 18.9.2005 20:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vulture » 14.10.2006 11:34

Těch 32km není nových tratí, ale tzv. "nových" tratí tzn., že bude položeno 32km nových kolejí na stávajících tratích.

Odpovědět