Tož brzké uzdravení, nemoci lezou po lidech ne po horách. Řeknu Ti k tomu jedno, když k tomuhle dojde. Buď prodloužení a nebo zrušení, jedno nastane. Tak se těch lidí nikdo nebude ptát. A neboj Praha bude muset brzy začít šetřit. A i tohle podle mě bude jeden z kroků... On totiž DP je tak trochu sociální (nemyšleno hanlivě, ale ve své pravé podstatě) podnik, když tak na to někdy koukám. A pak skončí výjezdy 11 z Vokovic a Kobylis apod.syverin píše:Hele DJ, fakt ne-poučitelnej. "Tohle je pohled ne-šotouše"... co tam ne-bydlí, dodávám. Zkus to těm lidem, co tam opravdu bydlí navrhnout. Že místo tramvaje až do centra budou mít bus maximálně na Anděl. Že ten bus bude stát ve stejných kolonách, jako ta tramvaj. Říct jim to pěkně do očí, že jim tu tramvaj zrušíš proto, že to tak je (možná) levnější... aniž by to oni sami pocítili na svých peněženkách...
A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Hele DJ, fakt ne-poučitelnej. "Tohle je pohled ne-šotouše"... co tam ne-bydlí, dodávám. Zkus to těm lidem, co tam opravdu bydlí navrhnout. Že místo tramvaje až do centra budou mít bus maximálně na Anděl. Že ten bus bude stát ve stejných kolonách, jako ta tramvaj. Říct jim to pěkně do očí, že jim tu tramvaj zrušíš proto, že to tak je (možná) levnější... aniž by to oni sami pocítili na svých peněženkách...
A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...
A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...
Musej se rvát prachy do údržby kolejové cesty... za prvé. Za druhé ten bus může končit klidně na Andělu. Pak víš co částí města nemá spojení s centrem?? Tohle by bylo ještě v pohodě jeden slušnej přestup na tramvaj, na metro na Andělu a tý trošce lidí by to stačilo. O zbytečnosti této tratě hovoří i její nenoční provoz. Když ho obsluhuje bus ve dne, tak stačí i v noci. A s těma srovnatelnejma nákladama si nejsem tak jistej. Proč pronájem kačeny stojí 5000 kč??? Tipnu si, že bus bude levnější.(ale jemožné, že se pletu), dále autobus by mohl být i nízkopodlažní, další velké plus. Prostě trať o dovu zastávkách, je nepraktická, nota bene, když není daleko k metru. Ale to je pohled ne šotouše... (p.s. ty lidi si stejně az těch 5 (?) let zavření navykli na bus navykli by si znova)syverin píše:A odkud plyne to přesvědčení, že by bus byl levnější? trať je už dávno účetně odepsaná, a pokud nepočítáš tuhle položku, tak náklady na provoz tramvaje jsou nižší než na provoz autobusu. Kromě toho ti lidi, co budou nucení přestupovat při cestě do centra, nebo dokonce na Anděl (když jim tam donedávna jezdila přímo tramvaj) pěkně poděkujou. Tady se prostě jedná o kvalitativně vyšší druh dopravy za naprosto srovnatelné náklady.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
A odkud plyne to přesvědčení, že by bus byl levnější? trať je už dávno účetně odepsaná, a pokud nepočítáš tuhle položku, tak náklady na provoz tramvaje jsou nižší než na provoz autobusu. Kromě toho ti lidi, co budou nucení přestupovat při cestě do centra, nebo dokonce na Anděl (když jim tam donedávna jezdila přímo tramvaj) pěkně poděkujou. Tady se prostě jedná o kvalitativně vyšší druh dopravy za naprosto srovnatelné náklady.DJ LA DÉFENSE píše:Kua, dyť tam nic neni, to by obsloužil lacinější bus to co tam vyjezdí solo kapišto??
BTW co tím získáš, že tam zrušíš tramvaje? Volnou silnici pro autíčka?
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
No jasně... "když jsem tam byl naposled v létě" Letní provoz je úplně něco jiného. Pokud bychom měli posuzovat rentabilitu podle letního provozu, tak v Praze nejezdí ani metro...DJ LA DÉFENSE píše:Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídá
Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8
Jojo sek' sem se byl jsem tam 6 Síla zvyku... Se vomlouvám. Ale co jsem viděl v létě mi stačilo. Trať o dvou zastávkách pro jedno sólo. Ty voe, to je kapacita. Zavřít a rovnou. Ale 14 tam nejezdí od roku 2003?syverin píše:DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...
Tak to je ještě horší než sem myslel... no vlastně je pravda že sem viděl nějaký stařičký plán a tam už tehdá byly zakresleny takové ty stálice jako dědina, dvorecký most, bohnice...syverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Bude vyměněj 32 km kolejnic. To je fakt, T3 budeme umět i za sto let, bohužel... A různé její "modifikace"Tom píše:ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3
Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...DJ LA DÉFENSE píše:Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.
Nevíš, kdo tohle má financovat?
Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídásyverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8
ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3DJ LA DÉFENSE píše: jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější.
Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.Tom píše:Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...
Nevíš, kdo tohle má financovat?