Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 31.8.2006 19:45

Tak dnes byla podle plánu zprovozněna TT na Sídliště Ďáblice. Vypadá to tam, jako kdyby trať včera zavřeli, pár vyměněných kolejnic, nahozený podjezd a to je bohužel víceméně všechno :-(

MOp

Příspěvek od MOp » 28.6.2006 9:03

Absolut píše:To místo nehledejte, už je svařené, a dokonce docela hezky (dojem z jízdy, podívat jsem se na to nebyl)
Fotožurnál toto místo našel, a tak se můžeš pokochat, jak oprava vypadá..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.6.2006 8:28

Budiž, tedy k tématu, jsem zvědav kdo a jak se na to chytne.

Ano, nuselské údolí je hodně zoufalé. Ošklivý lom byl minulý týden na začátku oblouku po výjezdu ze zast Svatoplukova z.c., tradičně špatný je oblouk u zast. Divadlo na Fidlovačce, tam ale včera nebo v noci konečně prořízli to nejhorší místo v koleji d.c., tam byl lom ve svaru a celé se to pravidelně teplem zdvihalo, nyní to vypadá docela nadějně na zlapšení. Zrovna úseky BKV typu nuselské údolí by celkem užily čas od času 5 metrů klasiky s diletačním stykem.

Jak se tam pořád něco opravuje, tak jsou i místa, kde jsou třeba tři svary na 1m délky kolejnice. Tam se pak nelze divit, že dojde při svařování ke změně struktury v kolejnici (zakalení) a následuje poblíž svaru křehký lom. Ovšem s tím už v daném stavu nelze nic dělat, ty nuselské obloučky jsou zralé na přeskládání bkv a nové kolejnice.

Zajímavý je též oblouk na Ostrčilově náměstí, tam sie žádné lomy nejsou, ale panely ujely o několik cm z původní osy kolejí, díky čemuž oblouk připomíná směrový a výškový polygon, při jízdě oběma směry je cítit silné "kopnutí" do vozu.

Přikládám foto křehkého lomu mezi zast. Svatoplukova a Divadlo na Fidlovačce. Na fotce je učebnicově vidět dvě věci:
1) křehký lom kousek od svaru
2) "ujeté" bkv v oblouku - příčný posun žlabů panelů
To místo nehledejte, už je svařené, a dokonce docela hezky (dojem z jízdy, podívat jsem se na to nebyl)

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Prasklá kolejnice v úseku Otakarova - Divadlo Na Fidlovačce

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 27.6.2006 22:37

tak dneska jsem jel tramvají a když jsem šel z domova tak jsem nevěřil vlastním očím. Na trati byla ve dvou místech úplně prasklá kolejnice. Dá se s tím něco dělat a kdy už se dočkáme komplexní rekonstrukce. Díky

Yvona U.

Příspěvek od Yvona U. » 14.6.2006 10:57

Bylo by fajn, kdyby se zde objevovaly příspěvky k tématu, což znamená stav TT a ne náboženství v Praze.
Děkuji za pochopení

Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Re: TT

Příspěvek od itelv » 14.6.2006 10:27

MOp píše:na rohu sidli jehoviste, paklize se nemylim.. Klidne jim to pak projed skrz, alespon nebudou neustale otravovat :-D
Myslím, že to nejsou jehovisté, ale církev Ježíše krista svatých posledních dnů alias mormoni (jestli se teda nepletu :) )

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 14.6.2006 9:24

zajímavé jsou oblouky:
před Slánskou DC (i 20 km/h je moc, je fakt nejhorší)
před Kavalírkou ZC (tak do 20)
za Klamovkou ZC (taky tak 20)
těsně za výhybkou do smyčky Vysočanská ZC
ten druhý za zast. Nus. schody DC (ještě nedávno tam nebyla dvacítka, ale patří tam)

jo a pak místečko před výhybkou Želivského od Mezi Hř.

MOp

Re: TT

Příspěvek od MOp » 14.6.2006 7:22

Yvona U. píše: Mimochodem Hradčanská dc, tam je velice zajímavé kříženíčko, bez omezené rychlosti.Tam se více jak 10km/h jet nedá. Větší rychlost by v tamním úseku znamenala nečekaná návštěva ambasády sídlící na rohu ulice..
na rohu sidli jehoviste, paklize se nemylim.. Klidne jim to pak projed skrz, alespon nebudou neustale otravovat :-D

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: TT

Příspěvek od Sheep » 14.6.2006 1:05

Yvona U. píše:Dnes jsem měla po nějaké době linku 24 a byla jsem dost šokovaná stavem TT od Lazarské směr Radoš a zpět.
Nejhorší se jeví křížení viz. Alebertov zc, kde jedu cca do 10km/h, protože více se opravdu jet...
Ak by si zila v KE tak myslim si ze by si si zvykla na hocico :D .Myslim ze Prazaci sa nemaju naco stazovat :wink: .

Yvona U.

TT

Příspěvek od Yvona U. » 14.6.2006 0:43

Dnes jsem měla po nějaké době linku 24 a byla jsem dost šokovaná stavem TT od Lazarské směr Radoš a zpět.
Nejhorší se jeví křížení viz. Alebertov zc, kde jedu cca do 10km/h, protože více se opravdu jet nedá.
První oblouk před podjezdem u Fidlovajdy zc, kde je sice omezená rychlost do 15km, ale myslím, že by v tomto oblouku pasovala rychlost do 10km. Od 10-15 km/h je sázka do loterie a koupadlo v Botiči.
Oblouk od Otakarky k Fidlovačce, tam není omezená rychlost, což mě dost překvapuje, tam se dá jet tak do 13km/h (to samé zpět).
Karlovo náměstí bez komentáře.
Botanická zahrada zc těsně za křižovatkou, je tam vymletý oblouk a to dost hustě, tamní levá kolejnice zřejmě zahájila silnou hubnoucí kůru, alias anorexie.
Nechápu, že se s tím vůbec nic nedělá. Je fajn, když tam jsou svářeči, ale není přece možné donekonečna něco neustále"fládrovat".

Mimochodem Hradčanská dc, tam je velice zajímavé kříženíčko, bez omezené rychlosti.Tam se více jak 10km/h jet nedá. Větší rychlost by v tamním úseku znamenala nečekaná návštěva ambasády sídlící na rohu ulice.
Já už mám pocit, že snad na skladě nejsou žádné tabulky s omezenými rychlostmi, protože všechny visí na drátech. :cry: :roll:
O Zenklovce směr Kobylisy ani nemluvím.
Tramvajové tratě se opravovat nebudou a nebudou. Vlastně budou, až bude nějaké pořádné vykolejeníčko, několik zraněných k tomu, popřípadě nějaký ten smrťáček na rozcvičku. Drsná slova že? Bohužel vycházím z reality a předpokladu.
Jestli máte také nějaké postřehy ohledně špatného stavu TT, neváhejte a prezentujte.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrtivý pohyb vozidel

Příspěvek od demon » 29.5.2006 9:23

-FN- píše:Mám za to, že by se to mělo nějak řešit.
Řeší se to průběžně už asi 10 let (od nástupu T6), je to sice nepříjemné, ale kamarádku můžeš uklidnit, nebezpečné to nebude. Co by mohlo pryžového hořet to netušim (většinou nic), ale štiplavý bílý kouř bývá většinou od brzd (když neodbrzdí brzdič).

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Vrtivý pohyb vozidel

Příspěvek od XSC » 27.5.2006 23:08

-FN- píše:Zdravím všechny.
Přijde mi, že na některých tratích se v současnosti začíná objevovat nepěkný jev - příčný vrtivý pohyb vozidel. Začalo to na trati do Modřan (odhadem v době nástupu tramvají T6A5) a objevuje se to také na rekonstruované trati v Černokostelecké ulici, možná i jinde.
Vrtivý pohyb je vozům T3 i T6 tak nějak vlastní... Objevuje se tam, kde se dlouhodobě jede vyšší rychlostí. Proto Modřany, estakáda na Barrandov a asi i ta Černokostelecká. Nemyslím, že by to vážně ohrožovalo bezpečnost, ale nepříjemné to je.

-FN-

Vrtivý pohyb vozidel

Příspěvek od -FN- » 27.5.2006 23:04

Zdravím všechny.
Přijde mi, že na některých tratích se v současnosti začíná objevovat nepěkný jev - příčný vrtivý pohyb vozidel. Začalo to na trati do Modřan (odhadem v době nástupu tramvají T6A5) a objevuje se to také na rekonstruované trati v Černokostelecké ulici, možná i jinde. Nevíte někdo, zda se tím už začal Dopravní podnik či nějaký úřad zabývat? Myslím, že by to nebylo od věci, protože podle mě jde o vážné ohrožení bezpečnosti. Jedna moje kamarádka prohlásila, že bude raději jezdit z Modřan autobusem - důvodem jsou právě tyto nepříjemné vrtivé pohyby, které by mohly mít za následek vykolejení (a poslední kapku tomu nedávno dolil požár některé pryžové součásti vozu, který zaplnil salon štiplavým dýmem, přičemž řidič klidně pokračoval v další jízdě). Mám za to, že by se to mělo nějak řešit.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.5.2006 23:53

bude zaveden proklad 7 a A v úseku DH-SA? obě linky mají v sedle int. 10 minut, to je ideální, ne? jízdní doba tram: 7 min, jízdní doba metra: 3 min SA-SK + 4 min SA-DH :smt003
dále navrhuji dát tabuli odjezdů kolejové dopravy k výstupní zastávce bus, aby lidi, co jedou jen do strašnic, nemuseli zbytečně na túru směr METPO resp. naopak.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 23.5.2006 17:45

Plně souhlasim s Petrem ,vymýtit tramvaje z centra města to je blbina!!!Bych ty elektrický busy chtěl vydět jak v centru suplujou za linku 9,3,22 a další podobné.Mam pocit že to by byly teprve zácpy o který se nám ani nezdá. :shock: A co by potom asi cestující na to řikali když jsou teď zvyklí na určitej komfort o který by přišli.

Odpovědět