Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
9001: PS momentálně nevládne. Rozhodnutí o digitalizaci padlo až nyní.
Karosák: Souhlas se zdrženlivostí. Nicméně, je tam doopravdy mnoho záhad:
- Adam Scheinherr sliboval desítky odjezdových panelů na zastávkách tram - nemáme prakticky žádné s výjimkou pár zastávek na nábřeží.
- Je zdokumentováno, že jeden již instalovaný přístřešek skutečně zmizel (Šumavská dc).
- U mnoha ostatních chybí boční panel, ačkoli osoba z THMP (místopředseda představenstva THMP Tomáš Novotný) tvrdí, že instalace musí proběhnout mimo terén.
- Co bude v rámci "digitalizace" zobrazováno za obsah, je neznámé. Zda tam budou odjezdy spojů, nebylo řečeno. Citovaný Novotný pro Idnes uvedl, že "digitální obrazovky budou sloužit pro potřeby městského informačního kanálu a reklamní potřeby" (Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha ... pravy_misl"). Aby to nedopadlo jako Berliner Fenster před lety, kdy na obrazovkách ve vozech berlínského metra byla reklama, pochybné zpravodajství a o návazných spojích apod. info nulové.
- Rozmísťování nových zastávek je prapodivnost, která jde ve šlépějích JCDecaux. Tu na bezvýznamné zastávce čekárna v plné palbě, jinde zas kde nic, tu nic. V blízkosti Hradu (Brusnice dc) se dokonce objevila odporná "bakelitová" čekárna, za kterou by se člověk styděl i na periferii.
Omlouvám se za duplicitní post (zelené/modré), ale tohle téma mi už roky je záhadou a marně jsem věřil, že nový systém, kdy se město vyváže ze spárů JCD, přinese jednotnost, kvalitu, rozumnější rozmístění čekáren, data o odjezdech. Nic z toho se nestalo a vše je podobný bordel. Chtělo by, aby se toho nějaký investigativec zhostil, ale lidi asi nadále zajímá víc bába pod kořenem než toto...
Karosák: Souhlas se zdrženlivostí. Nicméně, je tam doopravdy mnoho záhad:
- Adam Scheinherr sliboval desítky odjezdových panelů na zastávkách tram - nemáme prakticky žádné s výjimkou pár zastávek na nábřeží.
- Je zdokumentováno, že jeden již instalovaný přístřešek skutečně zmizel (Šumavská dc).
- U mnoha ostatních chybí boční panel, ačkoli osoba z THMP (místopředseda představenstva THMP Tomáš Novotný) tvrdí, že instalace musí proběhnout mimo terén.
- Co bude v rámci "digitalizace" zobrazováno za obsah, je neznámé. Zda tam budou odjezdy spojů, nebylo řečeno. Citovaný Novotný pro Idnes uvedl, že "digitální obrazovky budou sloužit pro potřeby městského informačního kanálu a reklamní potřeby" (Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha ... pravy_misl"). Aby to nedopadlo jako Berliner Fenster před lety, kdy na obrazovkách ve vozech berlínského metra byla reklama, pochybné zpravodajství a o návazných spojích apod. info nulové.
- Rozmísťování nových zastávek je prapodivnost, která jde ve šlépějích JCDecaux. Tu na bezvýznamné zastávce čekárna v plné palbě, jinde zas kde nic, tu nic. V blízkosti Hradu (Brusnice dc) se dokonce objevila odporná "bakelitová" čekárna, za kterou by se člověk styděl i na periferii.
Omlouvám se za duplicitní post (zelené/modré), ale tohle téma mi už roky je záhadou a marně jsem věřil, že nový systém, kdy se město vyváže ze spárů JCD, přinese jednotnost, kvalitu, rozumnější rozmístění čekáren, data o odjezdech. Nic z toho se nestalo a vše je podobný bordel. Chtělo by, aby se toho nějaký investigativec zhostil, ale lidi asi nadále zajímá víc bába pod kořenem než toto...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No já si počkám na výsledek, protože mi to přijde zase trochu překroucené. Zaprvé jsem měl za to, že panel odjezdů bude umístěn tam, co se nyní skví drobné potemnělé názvy zastávek (tak, jako je to vzorově v přístřešku u Palackého sochy). Tedy v tom zadním panelu pod střechou. Tedy že se nyní pouze vyjme sklo, vloží se tam technika a zase se zakryje. Ty skleněné panely mají zámečky.
Pokud by se velké digitální obrazovky měly vkládat do míst někdejších převíjecích CityLight vitrín, tak teda rozhodně nadšen nejsem z dalšího světelného smogu, protože je jasné, že se to zahnojí komerčním obsahem.
A pokud by opravdu šlo o ty boční CityLight vitríny, tak na mnoha zastávkách můžeme vidět, že boční panel chybí, místo něj je prostý průhledný laminát a dole čouhá zaizolovaná připravená kabeláž - taková situace pak rozhodně neukazuje na nějaké bourání, ale prostě se čeká na osazení velkoplošné obrazovky. Jak říkám, počkám si...
Pokud by se velké digitální obrazovky měly vkládat do míst někdejších převíjecích CityLight vitrín, tak teda rozhodně nadšen nejsem z dalšího světelného smogu, protože je jasné, že se to zahnojí komerčním obsahem.
A pokud by opravdu šlo o ty boční CityLight vitríny, tak na mnoha zastávkách můžeme vidět, že boční panel chybí, místo něj je prostý průhledný laminát a dole čouhá zaizolovaná připravená kabeláž - taková situace pak rozhodně neukazuje na nějaké bourání, ale prostě se čeká na osazení velkoplošné obrazovky. Jak říkám, počkám si...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
fricoolinek2, Bobik: Ne, je to daleko horší... Budou se bourat i NOVÉ, protože se budou "digitalizovat".... To je k pláči a naprosté plivnutí do obličeje od antikorupčních Pirátů a Prahy sobě....
(U ODS taková levárna nepřekvapí...)
(U ODS taková levárna nepřekvapí...)
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha ... pravy_misl
Česká koordinace je fakt neuvěřitelná. Nicméně: Když už se tedy budou instalovat jakési panely, znamená to také, že v čekárně bude info o odjezdech? Protože když vidím, jak na Hradčanské, Náměstí Republiky, Floře a podobných uzlech instalují nové čekárny, ale panel s odjezdy dále absentuje, je mi dost smutno.
Česká koordinace je fakt neuvěřitelná. Nicméně: Když už se tedy budou instalovat jakési panely, znamená to také, že v čekárně bude info o odjezdech? Protože když vidím, jak na Hradčanské, Náměstí Republiky, Floře a podobných uzlech instalují nové čekárny, ale panel s odjezdy dále absentuje, je mi dost smutno.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Musí. Protože konečně doběhla ta "supervýhodná" (a nevypověditelná) smlouva s JCD. Že se to sešlo, jak se to sešlo, je zkrátka osud. A není to záležitost DPP, nýbrž města.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ony se opravdu musí likvidovat přístřešky JCD a nahrazovat těmi novými? Když má DPP tak strašně peněz, tak by třeba mohl doplnit klimačku do původních 15T....
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zaujali ma mazníky montované na vznikajúcu trať vo Vlastině. Kúsok od samotných mazníkov je v zemi krabica, v ktorej, ako predpokladám, bude zásobník maziva, čerpadlo a riadiaca elektronika. A z tejto krabice vedie prípojka k najbližšej koľajnici (chránička s káblom už je schovaná v betóne). Tušíte, čo je v malej krabici pricapnutej na koľajnicu?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Podle mě 6 )
Dva úplně původní, pak dva z Pražské strojírny a pak se na prt.cz uvádí i druhá generace z Pražské strojírny .
Dva úplně původní, pak dva z Pražské strojírny a pak se na prt.cz uvádí i druhá generace z Pražské strojírny .
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jenom pro zajímavost - kolik se v Praze celkem historicky vystřídalo sad povrchových Kaliforňanů? Tak 4-5?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
JJ, fakt, že jo.
Dlouhé roky jsem tuhle zastávku pravidelně používal, do února 2015. Pak se na jaře stala malá osobně-sportovní tragédie.
Dlouhé roky jsem tuhle zastávku pravidelně používal, do února 2015. Pak se na jaře stala malá osobně-sportovní tragédie.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak napríklad Aréna Libeň – jih má nejakých 191 m – chce to zastávky "za križovatkou".
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přes 100m a víc bych odhadl tyto zastávky:fricoolinek2 píše: ↑07.11.2022 12:06https://mapy.cz/s/honubogubo
V jaké zastávce (o dvou sloupcích) by mohly být zastávkové sloupky ZC/DC vzdušnou čarou nejdále od sebe? Napadá mne Podolská vodárna, kde by to mělo být 175m. Napadá někoho ještě delší vzdálenost?
Albertov, Dělnická, Dlouhá třída,
Ale jestli a která největší vzdálenost nevím.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
https://mapy.cz/s/honubogubo
V jaké zastávce (o dvou sloupcích) by mohly být zastávkové sloupky ZC/DC vzdušnou čarou nejdále od sebe? Napadá mne Podolská vodárna, kde by to mělo být 175m. Napadá někoho ještě delší vzdálenost?
V jaké zastávce (o dvou sloupcích) by mohly být zastávkové sloupky ZC/DC vzdušnou čarou nejdále od sebe? Napadá mne Podolská vodárna, kde by to mělo být 175m. Napadá někoho ještě delší vzdálenost?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vznik této zastávky souvisí se stavbou Dvoreckého mostu, po jehož zprovoznění budou sloučeny autobusové linky 106 a 190, takže nebudou zajíždět k nádraží Braník. Vznikne proto zastávka Hodkovičky pro bezbariérový rychlý přestup z autobusu 106 na tramvaj 20.P_V píše: ↑12.9.2022 9:47Chystá se tramvajová zastávka Hodkovičky u křižovatky Mezi vodami - Šífařská.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652
Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne
Více zde:
https://pid.cz/wp-content/uploads/syste ... 32_A13.pdf
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Chystá se tramvajová zastávka Hodkovičky u křižovatky Mezi vodami - Šífařská.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652
Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/542652
Až na ten název mi to dává smysl. Bude tam jen úrovňový přechod, hrb nadchodový nevznikne