Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:51

syverin píše:Hele DJ, fakt ne-poučitelnej. "Tohle je pohled ne-šotouše"... co tam ne-bydlí, dodávám. Zkus to těm lidem, co tam opravdu bydlí navrhnout. Že místo tramvaje až do centra budou mít bus maximálně na Anděl. Že ten bus bude stát ve stejných kolonách, jako ta tramvaj. Říct jim to pěkně do očí, že jim tu tramvaj zrušíš proto, že to tak je (možná) levnější... aniž by to oni sami pocítili na svých peněženkách...

A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...
Tož brzké uzdravení, nemoci lezou po lidech ne po horách. Řeknu Ti k tomu jedno, když k tomuhle dojde. Buď prodloužení a nebo zrušení, jedno nastane. Tak se těch lidí nikdo nebude ptát. A neboj Praha bude muset brzy začít šetřit. A i tohle podle mě bude jeden z kroků... On totiž DP je tak trochu sociální (nemyšleno hanlivě, ale ve své pravé podstatě) podnik, když tak na to někdy koukám. A pak skončí výjezdy 11 z Vokovic a Kobylis apod.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 14.10.2006 23:46

Hele DJ, fakt ne-poučitelnej. "Tohle je pohled ne-šotouše"... co tam ne-bydlí, dodávám. Zkus to těm lidem, co tam opravdu bydlí navrhnout. Že místo tramvaje až do centra budou mít bus maximálně na Anděl. Že ten bus bude stát ve stejných kolonách, jako ta tramvaj. Říct jim to pěkně do očí, že jim tu tramvaj zrušíš proto, že to tak je (možná) levnější... aniž by to oni sami pocítili na svých peněženkách...

A jdu spát. Ne proto, že bych nechtěl diskutovat, ale proto, že se o mne pokouší už druhým dnem nějaká zákeřná nemoc a dnes jsem stál celé odpoledne na nohou...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:35

syverin píše:...
BTW co tím získáš, že tam zrušíš tramvaje? Volnou silnici pro autíčka?
Třeba i to... Ale tohle neni ten případ tramvaj tady skoro nevadí. Jen auta vadí tramvaji na křižovatce s Ženskými domovy, kdy se tuším rovně jede z kolejí.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:33

syverin píše:A odkud plyne to přesvědčení, že by bus byl levnější? trať je už dávno účetně odepsaná, a pokud nepočítáš tuhle položku, tak náklady na provoz tramvaje jsou nižší než na provoz autobusu. Kromě toho ti lidi, co budou nucení přestupovat při cestě do centra, nebo dokonce na Anděl (když jim tam donedávna jezdila přímo tramvaj) pěkně poděkujou. Tady se prostě jedná o kvalitativně vyšší druh dopravy za naprosto srovnatelné náklady.
Musej se rvát prachy do údržby kolejové cesty... za prvé. Za druhé ten bus může končit klidně na Andělu. Pak víš co částí města nemá spojení s centrem?? Tohle by bylo ještě v pohodě jeden slušnej přestup na tramvaj, na metro na Andělu a tý trošce lidí by to stačilo. O zbytečnosti této tratě hovoří i její nenoční provoz. Když ho obsluhuje bus ve dne, tak stačí i v noci. A s těma srovnatelnejma nákladama si nejsem tak jistej. Proč pronájem kačeny stojí 5000 kč??? Tipnu si, že bus bude levnější.(ale jemožné, že se pletu), dále autobus by mohl být i nízkopodlažní, další velké plus. Prostě trať o dovu zastávkách, je nepraktická, nota bene, když není daleko k metru. Ale to je pohled ne šotouše... (p.s. ty lidi si stejně az těch 5 (?) let zavření navykli na bus navykli by si znova)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 14.10.2006 23:24

DJ LA DÉFENSE píše:Kua, dyť tam nic neni, to by obsloužil lacinější bus to co tam vyjezdí solo kapišto??
A odkud plyne to přesvědčení, že by bus byl levnější? trať je už dávno účetně odepsaná, a pokud nepočítáš tuhle položku, tak náklady na provoz tramvaje jsou nižší než na provoz autobusu. Kromě toho ti lidi, co budou nucení přestupovat při cestě do centra, nebo dokonce na Anděl (když jim tam donedávna jezdila přímo tramvaj) pěkně poděkujou. Tady se prostě jedná o kvalitativně vyšší druh dopravy za naprosto srovnatelné náklady.

BTW co tím získáš, že tam zrušíš tramvaje? Volnou silnici pro autíčka?

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:17

syverin píše:No jasně... "když jsem tam byl naposled v létě" Letní provoz je úplně něco jiného. Pokud bychom měli posuzovat rentabilitu podle letního provozu, tak v Praze nejezdí ani metro...
Kua, dyť tam nic neni, to by obsloužil lacinější bus to co tam vyjezdí solo kapišto??

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 14.10.2006 23:15

DJ LA DÉFENSE píše:Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídá :lol:

Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8
No jasně... "když jsem tam byl naposled v létě" Letní provoz je úplně něco jiného. Pokud bychom měli posuzovat rentabilitu podle letního provozu, tak v Praze nejezdí ani metro...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:15

syverin píše:DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...
Jojo sek' sem se byl jsem tam 6 :oops: Síla zvyku... Se vomlouvám. Ale co jsem viděl v létě mi stačilo. Trať o dvou zastávkách pro jedno sólo. Ty voe, to je kapacita. Zavřít a rovnou. Ale 14 tam nejezdí od roku 2003?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 23:14

syverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)
Tak to je ještě horší než sem myslel... :roll: no vlastně je pravda že sem viděl nějaký stařičký plán a tam už tehdá byly zakresleny takové ty stálice jako dědina, dvorecký most, bohnice...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:13

Tom píše:ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3 :)

Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí :wink: :D ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic :)
Bude vyměněj 32 km kolejnic. :lol: To je fakt, T3 budeme umět i za sto let, bohužel... A různé její "modifikace"

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 14.10.2006 23:11

DJ LA DÉFENSE píše:Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.

Nevíš, kdo tohle má financovat?
DJ, vždyť ty vůbec nemůžeš vědět jak to v těch Radlicích vypadá (teda jak to tam vypadá jinak, než zpoza volantu auta), když ani nevíš, že tam čtrnáctka nejezdí asi 5 let...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:10

syverin píše:Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)

Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...
Jo to se taky bojim, už když je tam ten pás... Dost to napovídá :lol:

Ano správně zrušit. A když jsem tam naposledy byl v létě, tak obsazenost kome půl 5. odpo tam 10 lidí a zpátky z Laurové tak 4 včetně mě a z Křížové asi 8

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 23:08

DJ LA DÉFENSE píše: jenže v současnoti, na to nejsou ani vozové kapacity, ty Malešice jsou přijatelnější.
ani bych se o vozové kapacity nebál... ještě stále po čtyřiceti letech dokážeme čarovat vozy T3 :)

Na radlickou by to měl zafinancovat z nějakého zdroje magistrát... Možná když Bém nasliboval nějaké ty kilometry kolejí nebo vlastně tratí :wink: :D ... tak mám pocit že konkrétně neřekl které traťě... stejně do roku 2010 nebude nic :)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 14.10.2006 23:07

Tom: Dvě, tři pětiletky? O trati do Malešického sídliště se mluví od té doby, co to sídliště stojí (takže těch pětiletek asi devět:-)

Radlická poněkolikáté... no v Radlicích bývají ty tramvaje poměrně plné (na konečnou je obvyklý stupeň 3 podle mého dost) a do velké míry se na tom podílí i skutečnost, že se na Andělu nemusí do centra přestupovat. Na Radlickou je to možná zbytečné, ale je potřeba nahradit nevyhovující ukončení na Laurové...

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 23:01

Tom píše:Z hlediska přepravní kapacity je tramvaj na radlickou zbytečný luxus... o solidním zaplnění tram si vůbec nedělám iluzi (ono ale na pražských konečných se tramvaje málokde zaplňují). Je to spíš taková nouze, kvůli dosavadní konečný. Rozhodně ale sou důležitější věci než radlická...
Je to luxus na entou, nebo ať si to zaplatí Čobka nebo, kdo tam chce stavět, ale nejlepší by bylo, 14 ukončit na Smícháči a trať na Laurovou definitivně zrušit, tohle torzo je hrozný a protahovat to k Radlický je zbytečný. A převést tam jeden bus... A je vymalováno.

Nevíš, kdo tohle má financovat?

Odpovědět