Z těchto ulic to časem trochu opadne, až se dostaví obchvat, ale prostě po městě takovéto tepny být musí...Karotka píše:Václavák podle mě docela ujde. Hrozný je to právě v těch užších ulicích - Resslova, Žitná... a v Myslíkově by to bylo ještě horší.
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Auta jsou můj koníček a miluju řízení, a stím související. Línej taky nejsem většinou se snažím jet MHD, ale:Jabberwocky píše:No vidíš, já na to taky mám, automobil vlastním, a přesto se po městě (a leckdy i mezi městy) pohybuji metrem, tramvají, vlakem. Ne snad proto, že bych si chtěl jízdu tramvají užít, nýbrž proto, že v zájmu lepšího prostředí ve městě (ano, i pro Tebe) nejsem líný zvednout ***** a dojít si na zastávku. Říká se tomu dobrovolná skromnost.
Mimochodem, když už tady rozdávám rady do života. Nechat se vést vždy jenom tím, co chci, není výrazem svobody, nýbrž otroctví. Stáváš se tím otrokem vlastní libovůle. V Tvém případě pohodlnosti. Přemýšlej o tom.
-na tréninky a zápasy se jinak dostat skoro nedá, ano můžu jet tramají, ale čekat až třeba na 3. desítku 24 minut na dešti, abych se do tramvaje vešel s výstrojí mě nebaví a nemám na to čas, dále když už se vejdu vypadám jako když mám lepru, neb každý po mě blbě čumí. Mínus pro tramvaj.
-do školy jezdím proto, že mi MHD sice dává velice slušnou alternativu metrem a autobusem, ale nehodlám riskovat, že se každý den zaseknu na zahradním městě, protože tam nějakej blb strhne trolej. Proto jedu autem. Mínus pro MHD
...
To neni nic proti MHD, ale to je prostě, že každej musí respektovat rozhodnutí jet buď autem a nebo tramvají. A ne se snažit lidem brát možnosti v podobě ubírání provozu autům.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Tak to ale vůbec není sociální postavení. Nazval sis to sám - pohodlnost.DJ LA DÉFENSE píše:Silný omyl... Máš na auto, máš na benzín, tak proč se mačkat v tramvaji, kde je v létě nedýchatelno, v zimě tam smrdí bezdomovci (mimochodem tento týden jsem využil tramvaj asi 15x! a ve 2/3 se tam flákali smraďoši) Ten kdo na to má, a ten kdo nechce být omezován jízdními řády, ten pojede vždy tramvají? Ne pojede autem. Já jezdim autem, 2x týdně na tréninky, 3 týdně do školy a každý týden o víkendech na zápasy. Proč? Jelikož je to pohodlnější.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No vidíš, já na to taky mám, automobil vlastním, a přesto se po městě (a leckdy i mezi městy) pohybuji metrem, tramvají, vlakem. Ne snad proto, že bych si chtěl jízdu tramvají užít, nýbrž proto, že v zájmu lepšího prostředí ve městě (ano, i pro Tebe) nejsem líný zvednout ***** a dojít si na zastávku. Říká se tomu dobrovolná skromnost.DJ LA DÉFENSE píše:Silný omyl... Máš na auto, máš na benzín, tak proč se mačkat v tramvaji, kde je v létě nedýchatelno, v zimě tam smrdí bezdomovci (mimochodem tento týden jsem využil tramvaj asi 15x! a ve 2/3 se tam flákali smraďoši) Ten kdo na to má, a ten kdo nechce být omezován jízdními řády, ten pojede vždy tramvají? Ne pojede autem. Já jezdim autem, 2x týdně na tréninky, 3 týdně do školy a každý týden o víkendech na zápasy. Proč? Jelikož je to pohodlnější.
Mimochodem, když už tady rozdávám rady do života. Nechat se vést vždy jenom tím, co chci, není výrazem svobody, nýbrž otroctví. Stáváš se tím otrokem vlastní libovůle. V Tvém případě pohodlnosti. Přemýšlej o tom.
Edit: Jejda, tady se silnější výrazy samy vyhvězdičkovávají. Fíha :-)
Naposledy upravil(a) Jabberwocky dne 10.12.2006 19:54, celkem upraveno 2 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Kravál tam je hroznej a Elyséská pole nejsou o tolik větší než Václavské náměstí, jen je trochu jinak uspořádané, tedy od vítězného oblouku dolů.Karotka píše:PChamps-Élysées jsou prostě mnohem širší, tak se tam vejde víc aut, líp se tam rozptýlí zplodiny a kravál se neodráží od budov na obou stranách zároveň.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Silný omyl... Máš na auto, máš na benzín, tak proč se mačkat v tramvaji, kde je v létě nedýchatelno, v zimě tam smrdí bezdomovci (mimochodem tento týden jsem využil tramvaj asi 15x! a ve 2/3 se tam flákali smraďoši) Ten kdo na to má, a ten kdo nechce být omezován jízdními řády, ten pojede vždy tramvají? Ne pojede autem. Já jezdim autem, 2x týdně na tréninky, 3 týdně do školy a každý týden o víkendech na zápasy. Proč? Jelikož je to pohodlnější.Karotka píše: A k tomu sociálnímu postavení - nedivil bych se, kdyby někdo tvůj přístup nazval "fetišismem, snobismem, pokrytectvím". Sociální status si prostě neurčuješ sám, ale určuje ho to, jak tě vidí ostatní skupiny ve společnosti. Takže člověk, co jezdí autem, je sociálně "nahoře" na vesnici nebo na předměstí, ale v centru města naopak hodně "dole".
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Podívej se, kolik je prostoru v Paříži a Londýně a kolik je prostoru v Praze. Jinak to nemůžeš srovnávat. Champs-Élysées jsou prostě mnohem širší, tak se tam vejde víc aut, líp se tam rozptýlí zplodiny a kravál se neodráží od budov na obou stranách zároveň.DJ LA DÉFENSE píše:Kriste pane tobě vadí jedna Resslovka, jedna Žitná, jedna ječná, to je skutečně minimum. Jeďte se podivat na Champs-Élysées, nebo na Trafalgar. Už jednou pro vždy pochopte, že ne každej se bude vozit sockou, ten kdo má prachy nepoleze do tramvaje, je to o sociálním postavení, a skutečně Resslovka je jedna v této oblasti, nevidím to tak dramaticky. V okolí existuje ix hospod, tak snad nemusíš do Resslovy.
A k tomu sociálnímu postavení - nedivil bych se, kdyby někdo tvůj přístup nazval "fetišismem, snobismem, pokrytectvím". Sociální status si prostě neurčuješ sám, ale určuje ho to, jak tě vidí ostatní skupiny ve společnosti. Takže člověk, co jezdí autem, je sociálně "nahoře" na vesnici nebo na předměstí, ale v centru města naopak hodně "dole".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
To neni vůbec pravda. V metru jsem za týden a půl pobytu v Paříži a při cestování denně a často, jsem viděl akorát černochy, cizince, žádný boháče teda. Naopak na ulici vidíš jen německá a francouzská auta a všechno nejnovější modely. Možná se tam hodně jezdí taxíkem, jelikož mohou jezdit stejně jako autobusy ve vyhrazených pruzích. Metro v paříži skutečně nic moc. To je jen postřeh odjinud. Už bych to neřešil, jelikož mi přijde zbytečné rozčilovat se nad Resslovkou, já jsem za ni rád.Akribius píše:Na druhou stranu v tom Londýně či Paříži (tam už méně) i movití a opravdu dobře postavení lidé sockou jezdí.Pro ně to není socka,ale úspora času.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Tak za prvé: Mluvil jsem o Myslíkovce a vyjádřil jsem se v tom smyslu, že nechci, aby dopadla jako Resslovka.DJ LA DÉFENSE píše:Kriste pane tobě vadí jedna Resslovka, jedna Žitná, jedna ječná, to je skutečně minimum. Jeďte se podivat na Champs-Élysées, nebo na Trafalgar. Už jednou pro vždy pochopte, že ne každej se bude vozit sockou, ten kdo má prachy nepoleze do tramvaje, je to o sociálním postavení, a skutečně Resslovka je jedna v této oblasti, nevidím to tak dramaticky. V okolí existuje ix hospod, tak snad nemusíš do Resslovy.
Za druhé: Jestliže někde něco udělají špatně (třeba ona Elysejská pole), není to pro mne důvod, abych chybu opakoval. Moudrý člověk se z chyb druhých snaží poučit.
Za třetí: Ne, auto NENÍ znak sociálního postavení, jako jím nejsou peníze. To je iluse, jíž společnost podléhá. Pro spoustu z těch páprdů a mladých flexibilních sviňáčků je auto jen šudlátko, o němž se domnívají, že jim dodá lesku. (Dovolím si offtopic citovat Jana Gebauera: "Kdyby bylo zlato / všechno, co se třpytí, / musela by země Česká / celá zlatá býti." - napsal to kolem poloviny 19. století jako gymnasista.) Zbytek se veze na vlně vlastní pohodlnosti a nechuti myslet, že KAŽDÁ moje akce má nějaké důsledky. V případě masivního provozu po komunikacích např. takové, že moje děti (když už ne já) to svinstvo budou muset dýchat. Simple as that.
Za čtvrté: Znám se s lidmi, kteří jsou sociálně docela nahoře. Mluvím o špičkových vědcích, mnozí z nich přednášejí v zahraničí, šéfují vrcholným uměleckým institucím atd. Světe div se, mají podobné názory jako já a do práce jezdí tramvají, někteří dokonce na kole. Totéž jsem viděl na universitách v Berlíně, Mnichově, Sieně, Vídni... Jinými slovy, to že musím do práce autem, je znak vkusu vnuceného gumovým panákům společenskými magazíny a podobným bullshitem (omlouvám se za anglicismus, tak nějak mi to slovo přišlo na jazyk). Přičtěme k tomu lenost mysli a těla a máme průměrného občánka, pro nějž je jeho automobil cosi mezi posvátnou krávou a falickým symbolem.
Za páté a za poslední: Znakem sociálního postavení nejsou peníze, neboť ty dokáže vydělat kdejaký bumbác. Je jím ochota přijmout zodpovědnost za svoji svobodu, věc společnou vzít za svoji (základní znak občana), podílet se na chodu společnosti a podle svých možností pomáhat těm, kteří pomoci potřebují.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Kriste pane tobě vadí jedna Resslovka, jedna Žitná, jedna ječná, to je skutečně minimum. Jeďte se podivat na Champs-Élysées, nebo na Trafalgar. Už jednou pro vždy pochopte, že ne každej se bude vozit sockou, ten kdo má prachy nepoleze do tramvaje, je to o sociálním postavení, a skutečně Resslovka je jedna v této oblasti, nevidím to tak dramaticky. V okolí existuje ix hospod, tak snad nemusíš do Resslovy.Jabberwocky píše:Veřejný prostor zahlcený auty považuji za mrtvý. Schválně - sedl by sis v Resslovce před hospodu, dal by sis pivko a pozoroval cvrkot? Já tedy ne. Provoz aut ve městě se musí omezovat, ne rozšiřovat. Když je někdo kokon a musí si zadnici vézt centrem města v autě, tak ať dřepí v zácpě! (Neplatí pro sanitky, zásobování, taxíky atd., ale ti bohužel musejí trpět kvůli rozmařilé většině, která se v zájmu druhých nehodlá omezovat.)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Veřejný prostor zahlcený auty považuji za mrtvý. Schválně - sedl by sis v Resslovce před hospodu, dal by sis pivko a pozoroval cvrkot? Já tedy ne. Provoz aut ve městě se musí omezovat, ne rozšiřovat. Když je někdo kokon a musí si zadnici vézt centrem města v autě, tak ať dřepí v zácpě! (Neplatí pro sanitky, zásobování, taxíky atd., ale ti bohužel musejí trpět kvůli rozmařilé většině, která se v zájmu druhých nehodlá omezovat.)DJ LA DÉFENSE píše:Mrtvá?? Právěže je živá a někudy ty auta jet musí.