Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Káem » 11.12.2006 13:48
DJ LA DÉFENSE píše:Když vlečeš hokejovou výstroj k tomu tři hokejky, nemáš moc náladu někoho postrkovat ******...
Tu výstroj tam hodíš jako první a lidi pak před hokejkama už sami uhnou. Nedělej z toho problém, vidim, jaxe chovaj lidi s obyčejnejma baťohama.
Nech si popsat od letištního Martina (to je takový tvor na K-r) jak 119 cestují lidé s kufry a taky to jde.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 11.12.2006 13:45
Káem píše:To ti DJ nevěřim. Jednak platí pravidlo, že do libovolně obsazeného vozu se vždy ještě alespoň pět lidí vejde
, jednak tuto situaci jsem v tramvajích fakt nezažil už léta. Daleko spíš je to tím, že vy mladý
jste měkký a nechcete popostrčit ty lidi co stojej u dveří, protože prý budou (jednou určitě) vystupovat. Obvykle bývá střed vozu volný.
Když vlečeš hokejovou výstroj k tomu tři hokejky, nemáš moc náladu někoho postrkovat ******...
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 11.12.2006 11:58
Ano, já souhlasím s tím, že téměř do každé tramvaje se ještě pár lidí vejde. V mých pravidelných cestách cede odpolední d-10 ze Smíchova na Vinohrady. Největší pravidelné návaly pamatuji v ranní d-22 kolem IPP v roce 1998. Od zavedení 23 je to lepší. Ale popírat, že jsou místa a doby, kdy jezdí tramvaje nezdravě přeplněné, je opravdu volovina.
-
Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Příspěvek
od Jabberwocky » 11.12.2006 11:09
Káem: Jak pravil Oscar Wilde: "Je jen jediná věc horší, než když se o člověku mluví, a to, když se o člověku nemluví." :-) Monty Pythoni z toho udělali moc pěkný skeč ;-)
-
Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Káem » 11.12.2006 10:50
Absolut: Děkuji. Nejhorší je, když člověk nevzbuzuje žádné emoce. To je jako kdyby nežil. Opravdu, ale opravdu se mi za posledních X let nestalo, že bych se nedostal do denní linky tramvaje. Ale tisíckrát jsem musel vynadat lidem, co stáli u dveří.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 11.12.2006 10:24
Káem, Ty jsi fakt vůl.
-
Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Káem » 11.12.2006 9:57
To ti DJ nevěřim. Jednak platí pravidlo, že do libovolně obsazeného vozu se vždy ještě alespoň pět lidí vejde
, jednak tuto situaci jsem v tramvajích fakt nezažil už léta. Daleko spíš je to tím, že vy mladý
jste měkký a nechcete popostrčit ty lidi co stojej u dveří, protože prý budou (jednou určitě) vystupovat. Obvykle bývá střed vozu volný.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 10.12.2006 23:15
demon píše:Jako obvykle to vidíš moc černě, tak špatné to zdaleka není. Taky jezdim s objemnou kabelou na zápasy, ale nikdy se mi nestalo, že bych se někdy nedostal do vozu a musel čekat na další. A to jezdim na hodně exponovanym úseku IPP - Anděl kolem 17.hodiny.
Středu co středu se nevejdu do 10 na Vinohradské vodárně, měl jsem auto v servisu, tak jsem jel tramvají třikrát, po 17. hodině, jsem musel čekat až na 3.!!! A to ve dvou případech. jednou jsem jel 16 a k mé nelibosti přestupoval do narvané 19. Takže to je hrozný, nota bene, když desítka jede 3 minutky před šestnáckou.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 10.12.2006 23:11
DJ LA DÉFENSE píše:Jak kdy a jak kam, v centru mezi 15-20 hodinou nemáš v podstatě nárok. Bohužel i proto si vybírám auto.
Jako obvykle to vidíš moc černě, tak špatné to zdaleka není. Taky jezdim s objemnou kabelou na zápasy, ale nikdy se mi nestalo, že bych se někdy nedostal do vozu a musel čekat na další. A to jezdim na hodně exponovanym úseku IPP - Anděl kolem 17.hodiny.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 10.12.2006 22:42
Akribius píše:Ostatní cesty-i s kočárkem lze v pohodě dojet s tramvají.
Jak kdy a jak kam, v centru mezi 15-20 hodinou nemáš v podstatě nárok. Bohužel i proto si vybírám auto.
-
Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Příspěvek
od Jabberwocky » 10.12.2006 21:43
Demon: Děkuju, já Vás tady potom všechny za tohle představení obejdu s kloboukem :-)
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 10.12.2006 21:36
-
Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Příspěvek
od Jabberwocky » 10.12.2006 21:35
K závorce (ne, neberu ji moc vážně): Nejde o čistotu tramek, jde o to, že tramvaj pojede tak jako tak, a i když jich pojede kvůli nárůstu počtu kaštanů víc, v přepočtu na zátěž vyjdou lépe než odpovídající množství aut. Prach pochopitelně problém je, ale prachové mikročástice vznikají mj. právě ve spalovacích motorech. Je to tedy pro mne zplodina. Zvýšené koncentrace oxidů dusíku taky nejde jen tak přejít. To bylo tedy k závorce.
K suplementaritě či antagonismu: Máš jistě pravdu, ale jde o množství a konečnou výhodnost systému pro všechny zúčastněné. Negativní dopady zvýšené IAD na urbánní prostředí jsou neoddiskutovatelné. V Respektu vyšel na tohle téma dost zajímavý článek, jakási vise města bez aut. Ne že by to bylo jako celek uskutečnitelné, ale některé nápady tam nebyly k zahození. A jak říkám - kdo domýšlí své činy do důsledků, ten si dříve či později otázku "Je toto ještě nutné, nebo už podléhám jen vlastní pohodlnosti?" prostě položí. Já nechci auta zakázat, ani jsem to své demonstrativně neobětoval lesním skřítkům :-) , jen tvrdím, že auto jako měřítko sociálního postavení je hloupost a že taková představa spolu s pohodlností (anebo nevědomostí) vede ke zbytečné zátěži tam, kde by byla MHD výhodnější.
-
Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Káem » 10.12.2006 21:08
Chichichi, admini asi nejsou doma, jinak by už řvali že to není k tématu, jiní by žádali defenestraci zúčastněných a mazali a pod.
Helejte... Jedna základní chyba kvůli které nemůžete dojít k jakémukoliv řešení. MHD i IAD jsou suplementární, nikoliv antagonistické formy dopravy. Dobrý den.
(Jinak ty čistý tramky zářej v jižních a kouřej v severních Čechách, tak to máte taky na stejno. A problémem měst už nejsou zplodiny ze spalovacích motorů ale PRACH - třeba vířený tramvajemi na neuklízeném tramvajovém pásu- tuhle závorku moc váženě neberte, to před závorkou ovšem ano. ).
-
Akribius
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Příspěvek
od Akribius » 10.12.2006 20:51
Mě absolutně není jedno co tu bude za 150 let.Chci,aby i moje děti vyrůstaly pokud možno ve zdravém prostředí a myslely,že svou neuvážeností mohou komplikovat život jiným.
I já s manželkou máme auto (máme i na benzín,ale po městě jezdíme 2x za měsíc nakoupit).Ostatní cesty-i s kočárkem lze v pohodě dojet s tramvají.Jinou kapitolou je cesta na chatu,kde vláda modrého ptáka krásně zrušila všechny busy a tudíž jinou volbu nemáme,ale i tam jsem ještě před cca 10 lety dojel busem-výjímkou bylo stěhování větších věcí apod.
Mimochodem stržená trolej na zahraďáku býva vždy vinou gumokolistů,takových,kteří ani neznají rozměry svého auta a díky nimž pak nemůže jet spousta dalších lidí...ale co to povídám,je to vina toho podjezdu a troleje.