Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 14.10.2006 22:29

DJ LA DÉFENSE píše:Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. ...je utopie
Tys tam asi v životě nebyl ve špičce, o vejšce nemluvím, to asi nevíš vůbec co je viď Malešicáku (-X

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 14.10.2006 21:55

trainzjohny píše:Bravo, sám bych to nepsal líp, mám pocit že Malešická trať je v zájmu jen pro těch pár lidí co se jim nechce jezdit busem. V suchdole už přidávat spoje moc nejde, to už by jezdlil jeden dlouhý štrůdl autobusů.
Těch 13000 studentů je podle mě celková kapacita, že ?? Takže když se jich tam denně sejde půlka, je to hodně. To bod jedna. Suchdol se rozvíjet bude, ale Malešice sjou už rozvinuté a nemají adekvátní dopravu. Proč jezdí tolik lidí z malešic autem, chtělo by se vám se cpát do přeplněných busů mě ne. To se neche ani studentum, kamarádi co sutdují v Suchdole jezdí radši autem, jenže náklady na Malešice budou čtvrtinové než na Suchdol, dokud na Suchdole stejně nebude most přes řeku asilniční spojení pořádné, tak se tam stejně stavět nic nebude. Tramvaj tam totiž nikoho nepřitáhne, jedině metro. A to je utopie

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 14.10.2006 21:30

Tom píše:...takže i tady je jasné že suchdol je jasná priorita... a nakonec dodám že v suchdolu se bude i nadále stavět a stále staví... + se bude rozvíjet univerzita na 19500 studentů... do 5 let. Kdežto malešice žádnou zásadní výstavbu neplánují.No a menší dodatek ke 107 = katastrofa :lol:
Bravo, sám bych to nepsal líp, mám pocit že Malešická trať je v zájmu jen pro těch pár lidí co se jim nechce jezdit busem. V suchdole už přidávat spoje moc nejde, to už by jezdlil jeden dlouhý štrůdl autobusů.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.10.2006 20:09

pawel píše:osobní zkušenost se suchdolem nemám (busem jsem tam jel snad 3x v životě), ale zato znám vícero lidí-studentů (nešotoušů), co na současnou 107 velmi nadávají... a DJovo "oni stejně jezdí autem" je teda pěknej blábol, to bychom to pak mohli rovnou celý zabalit.
Jo je to tak, do suchdola jezdím druhým rokem... malešice taky znám... ale zdá se mi, že na Suchdol by se hodili určitě více. Ono jaksi 13000 studentů cestuje za den třeba dvakrát tam a zpátky takže se to načte.

a statistika mám říká i další ...
suchdol 13000 ČZU + 5583 obyv.
malešice - okolo 12 000 obyv.

takže i tady je jasné že suchdol je jasná priorita... a nakonec dodám že v suchdolu se bude i nadále stavět a stále staví... + se bude rozvíjet univerzita na 19500 studentů... do 5 let. Kdežto malešice žádnou zásadní výstavbu neplánují.

No a menší dodatek ke 107 = katastrofa :lol:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 14.10.2006 14:13

Jabberwocky píše:Jo. A ještě by se při tom mohly sčítat odstraněné kolejnice s nově instalovanými :-)
Splítky samozřejmě komplet a u srdcovek bych - s ohledem na vyšší spotřebu materiálu - navrhoval nějakou matematickou rovnicí ještě něco připočítávat :lol: Je to oftopic, ale když člověk vidí tyhle předvolební bláboly... :wink:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 14.10.2006 14:02

Jo. A ještě by se při tom mohly sčítat odstraněné kolejnice s nově instalovanými :-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 14.10.2006 13:48

Vulture píše:Těch 32km není nových tratí, ale tzv. "nových" tratí tzn., že bude položeno 32km nových kolejí na stávajících tratích.
Jen aby to nebylo 32 km kolejnic.... To by bylo ještě horší

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 14.10.2006 13:06

osobní zkušenost se suchdolem nemám (busem jsem tam jel snad 3x v životě), ale zato znám vícero lidí-studentů (nešotoušů), co na současnou 107 velmi nadávají... a DJovo "oni stejně jezdí autem" je teda pěknej blábol, to bychom to pak mohli rovnou celý zabalit.

Uživatelský avatar
Vulture
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 18.9.2005 20:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vulture » 14.10.2006 11:34

Těch 32km není nových tratí, ale tzv. "nových" tratí tzn., že bude položeno 32km nových kolejí na stávajících tratích.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 14.10.2006 8:49

Jestli se mohu zapojit, tak mě přijde TT do Malešic asi stejně potřebná jako do Suchdola.
Malešice jsou ´často vytížený, ale Suchdol jakbysmet. Přes rokjezděj 107 a i 147 dost narvaný a o prázdninách by se to taky "uživilo" a možná by se na tom i vydělalo. :lol: :lol:
Jinak by bylo k věci prodloužit tramvaje na Radlickou.... :wink:

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 13.10.2006 23:26

DavidD píše:No dobře tak posílíme busy, ale mam takový pocit, že se dřív dočkám ty tratě.
To máš pravdu ódéeska nám slibuje 32 kiláků... :lol: :lol: Já netvrdim, že by to bylo špatný, ale myslim si, že jsou v Praze lepší místa pro TT, které by měly dostat přednost, je stejně jedno o čem se tu bavíme, všechno je pouze silná fikce, na kterou asi nejsou peníze.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 13.10.2006 23:24

DJ LA DÉFENSE píše:No dobře, tak pro většinu lidí jsou to 3 měsíce, pro někoho 2, ať neřešíme voloviny. (Stejně je řešíme teda) Malešice jsou bytové sídliště + vilky, Suchdol je kdesi "za Prahou" s pár domečky, polmi a jednou nešťastně umístěnou školou. Prostě zkus pochopit, že Malešice jsou výhodnější destinace pro TT. Nota bene je tam nachystán i pás a celkové náklady budou nižší, než na nějakej Suchdol, kde snad bude potřeba i nějakého tunelu ato vše kvůli škole?? Když můžeme posílit busy?
No dobře tak posílíme busy, ale mam takový pocit, že se dřív dočkám tý tratě.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 13.10.2006 23:23

XSC píše:Ono ta přestavba vodovodu bude dělat značnou část nákladů. Pokud se trať postaví ve středním pásu, tak jinak na ní nic náročného není.
Právě na tohle se seženou líp prašule, takže by to bylo i tkato vhodnější, jen možná je tam problém jak s ukončením, zda smyčku a nebo propojit s Limuzskou.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 13.10.2006 23:19

DavidD píše:Pane bože v září nejsou prázdniny ale zkoušky, tak že 2 měsíce prázdnin a rozhodně nejezdí 107 o prázdninách prázdná jen se vejdeš dál než na schůdky, ale do uličky to rozhodně není. A o prázdninách to rozhodně v Malešicích taky nejezdí přervaný.
No dobře, tak pro většinu lidí jsou to 3 měsíce, pro někoho 2, ať neřešíme voloviny. (Stejně je řešíme teda) Malešice jsou bytové sídliště + vilky, Suchdol je kdesi "za Prahou" s pár domečky, polmi a jednou nešťastně umístěnou školou. Prostě zkus pochopit, že Malešice jsou výhodnější destinace pro TT. Nota bene je tam nachystán i pás a celkové náklady budou nižší, než na nějakej Suchdol, kde snad bude potřeba i nějakého tunelu ato vše kvůli škole?? Když můžeme posílit busy?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 13.10.2006 23:13

DJ LA DÉFENSE píše:Stačilo by, kdyby se sehnaly peníze na přestavbu inženýrských sítí, jenže nejsou prachy ani na tu trať, tak je to bezpředmětné... Bohužel
Ono ta přestavba vodovodu bude dělat značnou část nákladů. Pokud se trať postaví ve středním pásu, tak jinak na ní nic náročného není.

Odpovědět