Tato místa se sice vyskytují, ale jsou natolik krátká, že prakticky není nutné žádné opatření. Např. výjezd ze zastávky Vltavská na Hlávkův most...Oskar píše:A které místo to je? Vždyť by tam muselo být BZM se SSZ a ještě značka nebezpečné klesání... A to je snad jen na Trojské, ne?
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Sklony TT
Re: Sklony TT
A které místo to je? Vždyť by tam muselo být BZM se SSZ a ještě značka nebezpečné klesání... A to je snad jen na Trojské, ne?MF píše:Je
Re: Sklony TT
A také 7120.MF píše: Takže se na Barandově několikrát objevil zrychlovač, RT6 i klasické KT.
Re: Sklony TT
JeOskar píše:Mám tu pár otázek:
Je v Praze i jiné místo s podélným sklonem víc než 8%, kromě Trojské?
třeba Jičínská, či Geologická - okolo 6 procentOskar píše:Jaký sklon mají ostatní úseky, před kterými je bezpečnostní zastavovací místo?
V BZM se ověřuje funkce brzd zastavením. Některé vlaky - pluh s majákem, sunoucí, vlekoucí, na HP, kombivlaky mohou za jistých podmínek zastávky projíždět. Proto BZM i v zastávce. Pak i tyto vlaky musí zastavit též.Oskar píše:Jaký význam mají bezpečnostní zastavovací místa, ze kterých se vlaky rozjíždí zadáním jízdy (a ještě většinou do kopce - Blatiny, Pohořelec)? Vždyť stejně u zastávkových sloupků musí každý tramvajový vlak zastavit.
Zkus se spíš podívat na nějaké stránky typu geodeti.cz Proč ale tam BZM není nevím.Oskar píše:Jaký sklon mají úseky, které vypadají taky strmě, ale bezpečnostní zastavovací místo u nich není (Chotkova, Lipanská - Husinecká) ?
Podle čísel to platilo ze začátku, kdy ještě vozy T3RP a T615 nebyly všechny upravené. Dle D1/2 mohou projíždět T6, T3R.P (je jedno jestli RPV LF) a již i 14T. Ostatní jen pokud jsou schváleny (5519, 5572) Ostatní na vyjímku tech. kontroly, která si za vyjímku ručí. Takže se na Barandově několikrát objevil zrychlovač, RT6 i klasické KT.Oskar píše:Mají na barrandovskou trať povolen vjezd vozy T3R.PV a T3R.PLF a 14T jinak než vyjmenováním všech jejich čísel?
Sklony TT
Mám tu pár otázek:
Je v Praze i jiné místo s podélným sklonem víc než 8%, kromě Trojské?
Jaký sklon mají ostatní úseky, před kterými je bezpečnostní zastavovací místo?
Jaký význam mají bezpečnostní zastavovací místa, ze kterých se vlaky rozjíždí zadáním jízdy (a ještě většinou do kopce - Blatiny, Pohořelec)? Vždyť stejně u zastávkových sloupků musí každý tramvajový vlak zastavit.
Jaký sklon mají úseky, které vypadají taky strmě, ale bezpečnostní zastavovací místo u nich není (Chotkova, Lipanská - Husinecká) ?
Mají na barrandovskou trať povolen vjezd vozy T3R.PV a T3R.PLF a 14T jinak než vyjmenováním všech jejich čísel?
Je v Praze i jiné místo s podélným sklonem víc než 8%, kromě Trojské?
Jaký sklon mají ostatní úseky, před kterými je bezpečnostní zastavovací místo?
Jaký význam mají bezpečnostní zastavovací místa, ze kterých se vlaky rozjíždí zadáním jízdy (a ještě většinou do kopce - Blatiny, Pohořelec)? Vždyť stejně u zastávkových sloupků musí každý tramvajový vlak zastavit.
Jaký sklon mají úseky, které vypadají taky strmě, ale bezpečnostní zastavovací místo u nich není (Chotkova, Lipanská - Husinecká) ?
Mají na barrandovskou trať povolen vjezd vozy T3R.PV a T3R.PLF a 14T jinak než vyjmenováním všech jejich čísel?
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Velkoplošné panely
Co popisuješ:stanice Karlovo náměstí DC ,tak ten stav je už několik let .Panely v této lokalitě už mají svojí životnost za sebou(Moc jim neprospívá velký nadměrný provoz,enormní solení v zimě,vyvařování sjetých kolejí a následné zabrušování a naříznutí rybin(plechových žlabů),kdy dochází k odlamování částí rybin).Samozřejmě to záleží také na kvalitě materiálu a zhotovení v betonárce.DPmPETRadek píše:Další libové místo je propadlé koryto BKV v zastávce KN od Moráně. Tam jde imho o vliv vody vytékající z parku, která není odváděna do kanalizace, ale stojí na trati a žlab koroduje.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Re: Karlovo náměstí
Ano, je zde omezena rychlost na "Pomalu" - viz http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041260 . Může za to špatný stav kolejového svršku.Neo_Moucha píše:Karlovo náměstí
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Karlovo náměstí
Ahoj všichni, tak jsem tu konečně jako nový člen.
A pro začátek mám takový dotaz - z jakého důvodu musí tramvaje na Karlově náměstí projíždět velmi malou rychlostí přes křižovatku s Žitnou? (vedle prodejny Sony). Navíc mám pocit, že to platí jenom pro směr Lazarská-Karlovo náměstí, nikoliv naopak...?
Souvisí to se stavem svršku, nebo troleje, nebo s čím?
A pro začátek mám takový dotaz - z jakého důvodu musí tramvaje na Karlově náměstí projíždět velmi malou rychlostí přes křižovatku s Žitnou? (vedle prodejny Sony). Navíc mám pocit, že to platí jenom pro směr Lazarská-Karlovo náměstí, nikoliv naopak...?
Souvisí to se stavem svršku, nebo troleje, nebo s čím?