Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4231
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 10.4.2019 0:22

9001 píše: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne?
Já mám za to, že ne. Že je vysypala ve výstupní a odstavila se na vnitřní hned za ní, aby nepřekážela provozu. I když, poslední dobou tam stály odstavený normální linky, mající velkou přestávku, tak nevím, jak přesně to tam teď je.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 09.4.2019 22:30

Dotahovati k exvozovně netřeba, tramvaj už tam jezdí. :D
https://d34-a.sdn.szn.cz/d_34/c_img_G_E/PbWGRQ.jpeg

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9551
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 09.4.2019 21:59

Bobik: Historická ale vždycky Výstavištěm vezla lidi ne? Tak možná proto ;).

Jinak jsem nečekal, že to bude až takhle šoto a echt :D A vyhrabe se historická tramvaj z té kuse koleje? Pamatuji si jak se T2 před lety z té echt hnusné koleje moc nechtělo :devilsmokin

Možná se najde odvaha TT dotáhnou až k ex vozovně :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4231
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 09.4.2019 19:22

No vidíte chlapi, nějak jsem "přehlédl" :D , že vlastně bude jen nástupní, vždyť se smyčkou manipuluje bez lidí. Mea culpa... :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 09.4.2019 18:19

Navíc zastávka bude, jak už jsem citoval z oběžníku, STÁLÁ NÁSTUPNÍ, tudíž manipulace zpětným pohybem bude probíhat bez cestujících Obsluhu výhybky i jištění zpětného pohybu pokryjí způsobilí průvodčí Z:idea:
(než jsem to odeslal Baresm mne předběhl)
No a povolení ke zpětnému pohybu nad 2 metry povolí vlepka.

Baresm
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 11.9.2014 9:11

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Baresm » 09.4.2019 17:38

Není to náhodou tak, že u planetária bude jen nástupní, takže na kusou se to pojede uklidit bez lidí?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4231
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 09.4.2019 17:03

P_v Z:arrow: Ne/padat budou cestující úplně stejně jako na Republice, kde to je podobně už dlouho. Vexle pravděpodobně zůstane jaká je, historika s vlečňákem má dva průvodčí, jeden z nich se o vexli postará. Stejnětak "couvání (resp. zpětný pohyb)" - proč by nemohla? Řidič přejde ke druhému kontroléru a opět, má tam dva průvodčí, takže je to dostatečně pokryto, i kdyby byl vlečňák tak narvanej, že přes něj nejde vidět. Navíc rychlost bude sotva krokem.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 09.4.2019 14:47

Z vyvýšeného úzkého ostrůvku bude obecenstvo padat, to už by bylo lepší vyvýšit celou cestu. Nebo tam bude krásné RETRO trubkové zábradlí? :)
Může historická tramvaj s vlečňákem a s cestujícími couvat? Bude ve smyčce samovrat, nebo jak se tam bude řešit řezání?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 09.4.2019 14:13

Rodící se šotozastávka ve Stromovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9551
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 18.2.2019 21:00

Karosák píše:Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin
Asi takhle :D Staré vedení Prahy řeklo,že zakrytí nepotřebuje EIA a prý by se mělo kopnout do země 2020/2021 a potrvá to 4 roky...
Takže minimální život záchodů je do roku 2025 což mi málo nepřijde...

Ovšem je tam několik ale... Schválila to stará radnice, takže nová se v tom může ještě rýpat, pak tu máme SOS Spořilov, které určitě chce zahloubení, ale chce TT, která je tam "přilepená k projektu? A samozřejmě bude někdo vůbec tramvaj chtít, když vypudí busy jedoucí směr Želva, které díky buspruhům ve většině trasy jsou docela spolehlivé?

Na Dědinu se mělo dokonce začít kopat už v loni ;-) A výsledek vidíme...
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... TKD_8EkCgg

Takže o využití tohoto investičního záměru bych neměl obavy :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 18.2.2019 18:02

Po prodloužení TT bude rekonstruované WC přesunuto na nové místo stejně jako kostel v Mostě. :twisted:

Vážně: dobře, že se rekonstruuje. @3644 Je (Byl) to jeden z nejhorších hajzlíků.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 18.2.2019 17:08

Proč se na Spořilově rekonstruuje WC (investiční akce?), když se přeci bude trať prodlužovat a při opravě se použily BKV? To tak horký asi nebude, co? :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9551
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 02.12.2018 16:45

demon píše:Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...
A to je splněno :D Jenom je vtipné, že za výherci stojí největší konkurent JCD :lol:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 02.12.2018 15:00

Přístřešek zjevně vybírají lidé, kteří MHD a tudíž ani přístřešky na zastávkách nepoužívají. Jejich měřítka co a proč vybrat jsou pak viditelně úplně jiná Z:arrow: aneb na čekající cestující bude foukat a pršet, ale někdo jiný bude v teple a za větrem. :wink:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od demon » 02.12.2018 14:52

Tak jediný zadání zřejmě bylo "ať to neni od JCD", takže všechno ostatní šlo stranou.
Dneska je nejdůležitějším termínem "soutěž" a funkčnost se tak krčí kdesi vzadu v koutku...

Odpovědět