Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DPmPET

TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 21:28

Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)

DPmPET

Panely

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 21:20

O čem píšete že si ty vozy houpou že jsou tam zpropadaný panely a popraskaný koleje ve obloucích je vizitka DP Praha že na to sere.Nevím ale výměna akutně rozpadlého panelu je otázka několika hodin .A že kolej v tom panelu vystřelí z rybiny .Na jednu stranu soudný člověk pochopí že ve 4 Km TT ta kolej musí si někde ulevit protože je svařená v biči.Tak hold vyběhne zrovna v tom špatným panelu který má rozpadlý rybiny a je to tam chycený matkami m 24 8-)

M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Re: Panely BKV

Příspěvek od M_V » 28.7.2005 11:21

9001 píše: Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní... :? Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET

MATERIÁL

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:51

Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).

DPmPET

Dilatace

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:42

Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta

MOp

Re: Panely BKV

Příspěvek od MOp » 28.7.2005 10:38

DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)
no je videt, ze nejsi z prahy ale vidlakova. panely BKV totiz do sterku muze dat jen totalni trotl. kdyby to tak v praglu bylo, tak jezdime pres tato mista nejvyse 10km v hodine..

DPmPET

Nejlepší technologie na TT

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:37

Nejlepší jsou panely Vúis,mají příčné drážky a samotná drážka je udělaná s dvou svařených kolejniček od důlních drážek.Starý šroub se dá vždycky vyměnit!no nevím zda se dá vyměnit betonový pražec zalitý v betonu a za provozu.Touto technologií je uděláno spousta křižovatek.Proč drží Ohrada? Díky týhletý technologií.Nejsem fanda zalejvání pražců do betonu,ale tahleta technologie se už používala v 60.letech viz. Nádražní,Dukelských hrdinů a jiné! 8-)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: TT ŘEPY

Příspěvek od Pepa » 28.7.2005 10:29

DPmPET píše:Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)
Viz Krejcárek-Palmovka, tam je to celkem úděs snad zmizí ta dvacítka nahoře v obloucích...

DPmPET

TT ŘEPY

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:26

Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit. 8-)

DPmPET

Kolejnice typu S 49

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:21

Nevím ale Pražské pivní tácky by mohli jezdit na kolejích typu S49 takzv.Vignˇolky nebo bezžlábkové.Protože rozměr okolků je v těchto městech stejný.Bratislava,Liberec,Praha,Olomouc,Plzenˇ 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Panely BKV

Příspěvek od 9001 » 28.7.2005 10:20

DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)
Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h

DPmPET

Panely BKV

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:11

Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 8-)

M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Příspěvek od M_V » 26.7.2005 19:25

Tramvajáček píše:
Proxy píše:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem :?:

Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:
No podle mě se jedná o pěknou pitomost. :? Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV. :twisted:
Myslím, že někde u Staroměstské jsou BKV, které se tváří, že jsou dlažba :D aspoň tak, když ne jinak a takový panel by také méně lákal k jízdě autem po kolejích, aspoň vedle asfaltu, ale jet autem třeba od Palmovky nahoru do Libně, asi bych též neodolal :oops:
osobně jsem spíše odpůrcem BKV, neboť jejich dříve opěvované výhody se nepotvrdily a navíc tato konstrukce nebyla původně určena na takový provoz jako je v Praze a už vůbec ne na rychlost, jakou se po nich jezdí(krásný příklad je trať do Řep), v historickém centru by tratě měly co nejméně narušovat historický ráz okolí (docela dobře to vypadá na Újezdu), býti památkářem, vezmu panel a otluču ho DP o hlavu :twisted:

a pokud by to mělo jít do extrému, tak na provoz tramvají stačí POUZE koleje a žádné "dráty" by nehyzdily centrum města :lol: http://www.bombardier.com/en/1_0/pdf/Mitrac_ES_en.pdf
kdo má zájem, je tam i video http://www.bombardier.com/index.jsp?id= ... /1_3_2.jsp product overview - Mitrac Energy Saver

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 26.7.2005 18:02

Tramvajáček píše:A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svršku 8-)
Dá se to udělat i hezky, třeba KN směr Lazarská nemusí to být kilometr, ale jen třeba malej úsek a pak třeba KN-I.P.Pavlova (před zasávku) jako proč ne! A těch míst by bylo mnohem víc. V některejch městech Německa to taky jde...

Tramvajáček

Příspěvek od Tramvajáček » 26.7.2005 17:57

Pepa píše:
Tramvajáček píše:No podle mě se jedná o pěknou pitomost. :? Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV. :twisted:
A proč ne? Trať by neblokovali auta... Některá místa si představit dokážu.
A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svršku 8-)

Odpovědět