Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Měli by doplnit spojku z Šafaříkovy do U Zvonařky, aby si KT8 ušetřily jednu úvrať.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No, přechod od kolejnic naboso na pražce mi připadá jako docela velká změna, ale to už je možná slovíčkaření
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Díky za info. Ze zadání to spíš vypadá na větší opravu:Radek píše: ↑28.3.2024 11:56Chystá se modernizace obratiště Zvonařka: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/694786
Směrové a výškové řešení zůstane původní pouze s požadavkem na vyrovnání deformací způsobených provozem.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Chystá se modernizace obratiště Zvonařka: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/694786
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak zatím mi přijde, že se toho moc nevykopalo, ale ty zastávky s již připravenou konzolí a kabely už jsou osazovány velkoplošnými obrazovkami. Komerční kekel nákupních center. V reálu viděno v lokalitě Staroměstská DC, Jindřišská DC, dolní Klárov hotová příprava... Naděje samozřejmě umírá poslední. Ten sw lze upravovat, takže doufám v nějaké noční tlumení barevné hudby a v první řadě samozřejmě integraci provozních informací
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Téma zastávky pokračuje:-D. Ukradená z FB...
INFO: posílal jsem dotaz na Tech.hl,města prahy ohledně výměny zastavek na Sídlišti prosek..ve směru do vysočan, když se všude vyměnují ty staré za nové. Tohle mi bylo odepsáno
: Na Vámi zmíněné zastávce (sídliště prosek) je situace taková, že polovina přístřešku, která byla dle smlouvy demontována, byla ve vlastnictví JCDecaux a druhá polovina je ve vlastnicví společnosti Rencar. Společnosti Rencar se ukončená smlouva netýká a náš požadavek k demontáži nepřijali. Výstavba komplet nového přístřešku je tedy blokována smlouvou mezi společností Rencar a DPP, do něhož nemáme žádnou kompetenci zasahovat.
děkujeme za pochopení
INFO: posílal jsem dotaz na Tech.hl,města prahy ohledně výměny zastavek na Sídlišti prosek..ve směru do vysočan, když se všude vyměnují ty staré za nové. Tohle mi bylo odepsáno
: Na Vámi zmíněné zastávce (sídliště prosek) je situace taková, že polovina přístřešku, která byla dle smlouvy demontována, byla ve vlastnictví JCDecaux a druhá polovina je ve vlastnicví společnosti Rencar. Společnosti Rencar se ukončená smlouva netýká a náš požadavek k demontáži nepřijali. Výstavba komplet nového přístřešku je tedy blokována smlouvou mezi společností Rencar a DPP, do něhož nemáme žádnou kompetenci zasahovat.
děkujeme za pochopení
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
...takže propaganda.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
"Městský informační kanál" může znamenat ledacos...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ono stačí nečíst jen ten nadpis (jako ostatní) ale celý článek, je to tam napsané:vencavasek píše: ↑11.7.2023 16:45Pokud se nepletu, tak to je jiná akce než přístřešky. Myslím, že se město (správně) rozhodlo online údaje o nejbližších odjezdech umísťovat na samostaný sloupek a nikoliv schovávat do přístřešku. Ostatně na tom odkazu na idnes je to krásně vidět na fotce z Palackého náměstí.
Co bude v těch nově "digitalizovaných" přístřešcích k vidění netuším, ale vsadil bych se, že v 99 % času jen reklama...
Nejde o žádné odjezdy nebo návaznosti, prostě se vymění boční stěna s reklamní vytrínkou za reklamní obrazovky.„Důvodem demontáže přístřešků je jejich digitalizace, tedy osazení digitální obrazovky namísto papírové reklamní vitríny, která do přístřešků přinese technologii 21. století. Digitální obrazovky budou sloužit pro potřeby městského informačního kanálu a reklamní potřeby,“
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha ... pravy_misl
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pokud se nepletu, tak to je jiná akce než přístřešky. Myslím, že se město (správně) rozhodlo online údaje o nejbližších odjezdech umísťovat na samostaný sloupek a nikoliv schovávat do přístřešku. Ostatně na tom odkazu na idnes je to krásně vidět na fotce z Palackého náměstí.
Co bude v těch nově "digitalizovaných" přístřešcích k vidění netuším, ale vsadil bych se, že v 99 % času jen reklama...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mám za to, že o odkupu se uvažovalo, ale protože JCD dělal Zagorku, tak z toho sešlo. Jsou majetkem JCD a co s nimi hodlá dělat, to nevím.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A s JCD přístřeškama se bude po odstranění dít co? Zklikvidují se nebo se budou instalovat úplně jinde? Nebyl třeba možný jejich fyzický odkup městem?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Je zbytečné hledat spiknutí tam, kde jako vysvětlení stačí obyčejná hloupost.
Osobně to vidím tak, že mladí, nadšení svazáci, co se dostali k moci, měli "nápad", leč na dveře té jejich říše snů a zbožných přání neodbytně buší realita.
Na základě zkušeností jsem si dovolil nastínit nějaký takový scénář, jak to asi tak celé mohlo probíhat. Zkrátka, konečně doběhla smlouva s JCD a bylo potřeba řešit nové přístřešky. Tak se vypsala soutěž, vyšel vítěz, bylo třeba to řešit rychle, aby nedošlo k tomu, že se rozkopou zastávky kvůli odstranění starých přístřešků, pak se chvíli nic nebude dít a rozkopou se znovu kvůli instalaci nových. Jenže protože tihle salonní intelektuálové o skutečném světě vědí houby, již v samotné soutěži na nové přístřešky se hledělo spíš na "krásno" a "dyzajn", než na praktickou stránku věci, tedy minimálně ochranu před počasím, o dalších věcech, jako infopanely vůbec nemluvě. Takže vznikly námitky a došlo alespoň k úpravě ohledně ochrany před počasím, byť stále nedostatečné. Což znamenalo zdržení. A nejspíš už tlačil čas, tak se začalo osazovat. Ovšem při původním zadání zřejmě nikoho nenapadlo, že by tam taky nějaké elektronické infopanely mohly být, takže se s ničím takovým v projektu nepočítalo. No a když někoho napadlo, že by se tam ty panely mohly někam nějak osadit, evidentně si to vyžádalo zásah do konstrukce, protože pravděpodobně nepůjde o nic, co by šlo za pomocí pár šroubků a klubka drátu lehce osadit do již stojících přístřešků. Takže zpátky na stromy a začít znovu. Minimálně přepracovat projekt, aby tu další zátěž unesl, protože v původním zadání se s ničím takovým nepočítalo a konstrukce na to nejspíš nebyla ani dimenzovaná, ani uzpůsobená.
No a protože celá tahle šaráda vyvolává celou řadu nepříjemných otázek typu "a to se na to jako nemohlo myslet rovnou?" a podobných, tak je pochopitelně snaha to moc nerozpatlávat. K tomu se přidávají "vnější vlivy" typu že koordinace je bohužel sprosté slovo a podobně. Nicméně poučení z krizového vývoje nula a dál je snaha poroučet větru, dešti. A pokud nejde ideologii napasovat na realitu, pak je to chyba reality, tedy hranatejch prkotin, co nepasují do kulatých dírek, ne té ideologie. Vždyť oni to soudruzi svazáci na městě myslí tak dobře a tak se snaží, chtějí nám zřídit na zastávkách krásno a ten nevděčný prostý lid pořád držkuje.
Samozřejmě nikdo za nic nemůže a není to ničí chyba. Jak taky jinak, že?
Osobně to vidím tak, že mladí, nadšení svazáci, co se dostali k moci, měli "nápad", leč na dveře té jejich říše snů a zbožných přání neodbytně buší realita.
Na základě zkušeností jsem si dovolil nastínit nějaký takový scénář, jak to asi tak celé mohlo probíhat. Zkrátka, konečně doběhla smlouva s JCD a bylo potřeba řešit nové přístřešky. Tak se vypsala soutěž, vyšel vítěz, bylo třeba to řešit rychle, aby nedošlo k tomu, že se rozkopou zastávky kvůli odstranění starých přístřešků, pak se chvíli nic nebude dít a rozkopou se znovu kvůli instalaci nových. Jenže protože tihle salonní intelektuálové o skutečném světě vědí houby, již v samotné soutěži na nové přístřešky se hledělo spíš na "krásno" a "dyzajn", než na praktickou stránku věci, tedy minimálně ochranu před počasím, o dalších věcech, jako infopanely vůbec nemluvě. Takže vznikly námitky a došlo alespoň k úpravě ohledně ochrany před počasím, byť stále nedostatečné. Což znamenalo zdržení. A nejspíš už tlačil čas, tak se začalo osazovat. Ovšem při původním zadání zřejmě nikoho nenapadlo, že by tam taky nějaké elektronické infopanely mohly být, takže se s ničím takovým v projektu nepočítalo. No a když někoho napadlo, že by se tam ty panely mohly někam nějak osadit, evidentně si to vyžádalo zásah do konstrukce, protože pravděpodobně nepůjde o nic, co by šlo za pomocí pár šroubků a klubka drátu lehce osadit do již stojících přístřešků. Takže zpátky na stromy a začít znovu. Minimálně přepracovat projekt, aby tu další zátěž unesl, protože v původním zadání se s ničím takovým nepočítalo a konstrukce na to nejspíš nebyla ani dimenzovaná, ani uzpůsobená.
No a protože celá tahle šaráda vyvolává celou řadu nepříjemných otázek typu "a to se na to jako nemohlo myslet rovnou?" a podobných, tak je pochopitelně snaha to moc nerozpatlávat. K tomu se přidávají "vnější vlivy" typu že koordinace je bohužel sprosté slovo a podobně. Nicméně poučení z krizového vývoje nula a dál je snaha poroučet větru, dešti. A pokud nejde ideologii napasovat na realitu, pak je to chyba reality, tedy hranatejch prkotin, co nepasují do kulatých dírek, ne té ideologie. Vždyť oni to soudruzi svazáci na městě myslí tak dobře a tak se snaží, chtějí nám zřídit na zastávkách krásno a ten nevděčný prostý lid pořád držkuje.
Samozřejmě nikdo za nic nemůže a není to ničí chyba. Jak taky jinak, že?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak aktuálně z linky 6 - chybějící boční panel a trčící kabely má zastávce Jindřišská od VN, Náměstí Republiky směr DT a Ortenovo náměstí směr Dělnická.
A z celé akce jsem, podobně jako pawel, také velmi rozčarován, až znechucen. Táhne se to jak smrad metodou náhodného výstřelu, to že jich drtivá většina stále nesvítí už nelze svádět na nedostatek elektrikářů. I kdyby to dělal jeden zoufalec, tak už má půlku hotovou. Nebere to konce, omezení kapacity zastávek často zbytečné, protože se tam x dní nic neděje. Někdy také zmatečné, bo zastávka je zkrácena, ale lidi logicky čekají tam co dřív, když se tam nic neděje a nástupní prostor není nijak stavebně zabrán. Pak ty špatně osazené názvy a po roce té komedie, místo světla na konci tunelu je zase začnou vykopávat
A z celé akce jsem, podobně jako pawel, také velmi rozčarován, až znechucen. Táhne se to jak smrad metodou náhodného výstřelu, to že jich drtivá většina stále nesvítí už nelze svádět na nedostatek elektrikářů. I kdyby to dělal jeden zoufalec, tak už má půlku hotovou. Nebere to konce, omezení kapacity zastávek často zbytečné, protože se tam x dní nic neděje. Někdy také zmatečné, bo zastávka je zkrácena, ale lidi logicky čekají tam co dřív, když se tam nic neděje a nástupní prostor není nijak stavebně zabrán. Pak ty špatně osazené názvy a po roce té komedie, místo světla na konci tunelu je zase začnou vykopávat
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pawel: Já bral za to, že digitalizace byla od začátku, ale akorát se nebyl dodavatel technicky pro digi....
Reinstalaci v článku potvrdili i lidi THMP... Takže asi to úplně fake nebude, protože prý nosný sloup by to neunesl...Takže ani ty kabely nemusí být zárukou, že se to jenom "vymění"...
Reinstalaci v článku potvrdili i lidi THMP... Takže asi to úplně fake nebude, protože prý nosný sloup by to neunesl...Takže ani ty kabely nemusí být zárukou, že se to jenom "vymění"...